Kwaak Maar Raak

Berichtdoor Bas » zo dec 12, 2010 5:51 pm

Hoi Hidde,
Ik vond je inzending heel goed en ik heb 'm ook zeker aangevinkt om bij de overige inzendingen te plaatsen. Echter, er is op de pagina maar plek voor pak 'm beet 30 inzendingen. Er waren erg veel inzendingen, dus het systeem heeft 'm jammer genoeg niet geplaatst.

Groetjes,
Bas Schuddeboom
Redactie Donald Duck
Bas
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: zo jan 18, 2009 11:15 pm

Berichtdoor Hidde » ma dec 13, 2010 7:13 pm

Sorry voor mijn (beetje) geïrriteerde antwoord, Bas. Ik wist niet dat het zo ging.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor kwuk duck » ma dec 13, 2010 7:55 pm

Bas schreef:Hoi Hidde,
Ik vond je inzending heel goed en ik heb 'm ook zeker aangevinkt om bij de overige inzendingen te plaatsen. Echter, er is op de pagina maar plek voor pak 'm beet 30 inzendingen. Er waren erg veel inzendingen, dus het systeem heeft 'm jammer genoeg niet geplaatst.

Groetjes,
Bas Schuddeboom
Redactie Donald Duck

waarom kieazen jullie de winnaar niet zelf en de rest automatisch dan winnen de echte mooie en orginelen
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Bruno » di dec 14, 2010 7:02 pm

kwuk duck schreef:
Bas schreef:Hoi Hidde,
Ik vond je inzending heel goed en ik heb 'm ook zeker aangevinkt om bij de overige inzendingen te plaatsen. Echter, er is op de pagina maar plek voor pak 'm beet 30 inzendingen. Er waren erg veel inzendingen, dus het systeem heeft 'm jammer genoeg niet geplaatst.

Groetjes,
Bas Schuddeboom
Redactie Donald Duck

waarom kieazen jullie de winnaar niet zelf en de rest automatisch dan winnen de echte mooie en orginelen

Dat doen ze waarschijnlijk ook, en dan vinkt Bas (en anderen) wat aan voor overige inzendingen.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor kwuk duck » di dec 14, 2010 8:54 pm

Bruno Kopsky schreef:
kwuk duck schreef:
Bas schreef:Hoi Hidde,
Ik vond je inzending heel goed en ik heb 'm ook zeker aangevinkt om bij de overige inzendingen te plaatsen. Echter, er is op de pagina maar plek voor pak 'm beet 30 inzendingen. Er waren erg veel inzendingen, dus het systeem heeft 'm jammer genoeg niet geplaatst.

Groetjes,
Bas Schuddeboom
Redactie Donald Duck

waarom kieazen jullie de winnaar niet zelf en de rest automatisch dan winnen de echte mooie en orginelen

Dat doen ze waarschijnlijk ook, en dan vinkt Bas (en anderen) wat aan voor overige inzendingen.

maar de winnaar van nu is nu niet echt zo goed er zij vast veel betere (waaronder hidde)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Bruno » di dec 14, 2010 9:35 pm

kwuk duck schreef:
Bruno Kopsky schreef:
kwuk duck schreef:waarom kieazen jullie de winnaar niet zelf en de rest automatisch dan winnen de echte mooie en orginelen

Dat doen ze waarschijnlijk ook, en dan vinkt Bas (en anderen) wat aan voor overige inzendingen.

maar de winnaar van nu is nu niet echt zo goed er zij vast veel betere (waaronder hidde)

Oh, maar ik kan me haast niet voorstellen dat er elke week gewoon een random tekening wint. De winnaar zal wel een beetje gekozen worden neem ik aan.

Deze quote-quote-quotes rijzen een beetje de pan uit trouwens.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Bruno » di dec 14, 2010 9:36 pm

Bruno Kopsky schreef:
kwuk duck schreef:
Bruno Kopsky schreef:Dat doen ze waarschijnlijk ook, en dan vinkt Bas (en anderen) wat aan voor overige inzendingen.

maar de winnaar van nu is nu niet echt zo goed er zij vast veel betere (waaronder hidde)

Oh, maar ik kan me haast niet voorstellen dat er elke week gewoon een random tekening wint. De winnaar zal wel een beetje gekozen worden neem ik aan.

Deze quote-quote-quotes rijzen een beetje de pan uit trouwens.

Oh nee! Ha! Hij doet er maximaal drie. Voor het geval dat het de pan uit rijst, zoals nu.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Hidde » wo dec 15, 2010 3:30 pm

Anders zou ik erg geluk hebben dat ik al twee keer gewonnen heb. En die andere winnaars van de andere kwaak maar raaks (behalve deze sint kw mr rk dan.) zijn toch beter dan veel in de overige inzendingen.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor kwuk duck » wo dec 15, 2010 4:34 pm

ja inderdaad maar die van deze keer verdient het toch niet echt (sorry bas)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Bas » wo dec 15, 2010 5:18 pm

Ik probeer bij het beoordelen van de inzendingen niet uitsluitend naar de kwaliteit van het tekenwerk te kijken. Anders zouden veel deelnemers misschien ontmoedigd raken om nog een keer mee te doen. Het idee vind ik eigenlijk het belangrijkst.
In het geval van deze Kwaak Maar Raak was het erg lastig. Het idee van de Sint in een arreslee vind ik heel leuk. Alleen waren er meerdere inzendingen met dat idee. Net als het idee dat de Sint vliegt op zijn staf. Daarom heb ik in dit geval voor de originaliteit gekozen.
Ik vind 't erg jammer dat jouw tekening niet bij de overige inzendingen is gekomen, Hidde. Ik hoop dat we in de toekomst ons systeem zo kunnen aanpassen dat het wat duidelijker is wanneer het maximaal aantal overige inzendingen is bereikt.
Bas
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: zo jan 18, 2009 11:15 pm

Berichtdoor Bruno » wo dec 15, 2010 5:57 pm

Bas schreef:Ik probeer bij het beoordelen van de inzendingen niet uitsluitend naar de kwaliteit van het tekenwerk te kijken. Anders zouden veel deelnemers misschien ontmoedigd raken om nog een keer mee te doen. Het idee vind ik eigenlijk het belangrijkst.

Dat is inderdaad wel goed. Ik vind alleen de mensen die wat plaatjes gaan kopiëren van internet een beetje jammer. Dat is niet een slechte kwaliteit tekenwerk, waar ik verder echt niks tegen heb, maar helemaal géén tekenwerk! Maar genoeg gezeurd! Anders lijk ik bijna een beetje een ei.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Hidde » di jan 04, 2011 5:55 pm

Voor de vorige keer (waar nog steeds geen winnaars van bekend zijn (niet dat ik heb meegedaan)): Hij kijkt om en ziet een enorme lawine, tekst: (natuurlijk :P) WAK!!
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Hidde » za jan 15, 2011 3:16 pm

Iemand van de redactie heeft er een tekst bij gezet:

Afbeelding

Misschien komt dat wel door ons?
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor kwuk duck » za jan 15, 2011 5:36 pm

Hidde schreef:Iemand van de redactie heeft er een tekst bij gezet:

http://www.donaldduck.nl/ext/gfx/upload/kwaak/1291992477_winner.jpg

Misschien komt dat wel door ons?

ik weet wel zeker dat dit door ons komt, vooral door het voorbeeld van de areslee. Nu heeft McDrake ook inspraak op donaldduck.nl :) .
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor duckpower » vr jan 21, 2011 8:25 pm

Ik zie nu pas dat mijn inzending voor Kwaak Maar Raak 51 bij de overige inzendingen staat:
Afbeelding
What Mouse? It all started with a Duck!
duckpower
Member
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo okt 17, 2010 8:05 am
Woonplaats: Het Duckstad van 2020

VorigeVolgende

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten

cron