McDrake Magazine: Formaat & Distributie

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo dec 26, 2010 4:41 pm

Een simpele vraag met een ingewikkeld antwoord: doen we het digitaal of op papier?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor duckpower » zo dec 26, 2010 5:43 pm

Ik zou eerst een proefversie digitaal maken.
What Mouse? It all started with a Duck!
duckpower
Member
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo okt 17, 2010 8:05 am
Woonplaats: Het Duckstad van 2020

Berichtdoor kwuk duck » zo dec 26, 2010 6:57 pm

Ik denk dat eerst digitaal het beste is want hoe krijg je papieren bij iedereen thuis? Bij een digitalen kan je hem alsnog uitprinten.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor kwuk duck » ma dec 27, 2010 11:47 am

Wordt mcdrake magazine betaald of gratis? Je kan ook nog vragen of ze bij stripwinkels die veel DD boeken hebben of ze hem ook willen verkopen dan kan je met de winst extra dingen doen en maken.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor McDuck Menu » ma dec 27, 2010 4:13 pm

Ik denk niet dat het een goed idee is om er geld voor te vragen. De kans is dan veel groter dan Disney of Sanome je stopt. Digitaal lijkt me voorlopig het beste.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor kwuk duck » ma dec 27, 2010 8:13 pm

McDuck Menu schreef:Ik denk niet dat het een goed idee is om er geld voor te vragen. De kans is dan veel groter dan Disney of Sanome je stopt. Digitaal lijkt me voorlopig het beste.

Ja dit klopt maar ik denk dat er wel meer mensen geintreseerd zijn dan alleen de gebruikers van mcdrake. En hoe wil je het magazine bij de de mensen krijgen ik denk niet dat we het op mcdrake kunnen plaatsen, ik kan wel een website voor mcdrake magazine maken waarven je het kan downloaden en waar we nieuws op kunnen zetten en filmpjes.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di dec 28, 2010 3:16 pm

kwuk duck schreef:
McDuck Menu schreef:Ik denk niet dat het een goed idee is om er geld voor te vragen. De kans is dan veel groter dan Disney of Sanome je stopt. Digitaal lijkt me voorlopig het beste.

Ja dit klopt maar ik denk dat er wel meer mensen geintreseerd zijn dan alleen de gebruikers van mcdrake. En hoe wil je het magazine bij de de mensen krijgen ik denk niet dat we het op mcdrake kunnen plaatsen, ik kan wel een website voor mcdrake magazine maken waarven je het kan downloaden en waar we nieuws op kunnen zetten en filmpjes.

Jij denkt groot. Dat is mooi. Jij denkt te groot. Dat is iets minder. Zoals McDuck Menu al zei, de kans is dan veel groter dat Disney of Sanoma je stopt. En waar zou dat gedl dan heen moeten? Mij? Daniel? Iedereen?
Ik ben ook nooit van plan geweest om er geld voor te vragen. Wie weet ga ik ooit bij een Duckredactie werken, dan koop je verhalen (kunnen wij als McDrake niet) en dan begrijp ik het ook best als je er geld voor vraagt. Maar het McDrake Magazine is van de mensen van McDrake, voor wie het wil lezen (vooral onszelf). kwuk duck, we gaan hier niks verkopen. Het enige wat ik verkoop zijn dubbele strips op de Koninginnendagmarkt.

Over die site: dat is wel leuk. Dat downloaden zie ik steeds meer zitten, nieuws is er helaas niet maar filmpjes, daar zal ik eens wat meer over vertellen.
Ik heb een YouTube account, voor het idee om in de toekomst minifilmpjes te gaan maken. Met storyboards en achtergrondmuziek (vooral liedjes). Een van mijn eerste filmpjes is Carl die reclame maakt voor het Magazine. Dat lijkt me leuk om te doen, en zo krijgt Carl ook nog een stem! Helaas heb ik alleen nog maar het YouTube account aangemaakt (DellDuckfan313).
kwuk duck schreef:Wordt mcdrake magazine betaald of gratis? Je kan ook nog vragen of ze bij stripwinkels die veel DD boeken hebben of ze hem ook willen verkopen dan kan je met de winst extra dingen doen en maken.

Bij ons in de stad is een drukkerij, die ook de Donald Duck voor de regio drukt. Daar kunnen we het printen, en in de buurt zijn genoeg boekwinkels. Maar dan zijn we denk ik al jaren verder. Het is een leuke droom, maar het staat nog niet op het programma.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor duckpower » di dec 28, 2010 3:40 pm

Duckfan van Down Under schreef:Ik heb een YouTube account, voor het idee om in de toekomst minifilmpjes te gaan maken. Met storyboards en achtergrondmuziek (vooral liedjes). Een van mijn eerste filmpjes is Carl die reclame maakt voor het Magazine. Dat lijkt me leuk om te doen, en zo krijgt Carl ook nog een stem! Helaas heb ik alleen nog maar het YouTube account aangemaakt (DellDuckfan313).

Het is misschien ook leuk om filmpjes te maken over hoe je disney figuren tekent :).
What Mouse? It all started with a Duck!
duckpower
Member
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo okt 17, 2010 8:05 am
Woonplaats: Het Duckstad van 2020

Berichtdoor DiederikDuck_DDD » zo jan 02, 2011 3:19 pm

duckpower schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Ik heb een YouTube account, voor het idee om in de toekomst minifilmpjes te gaan maken. Met storyboards en achtergrondmuziek (vooral liedjes). Een van mijn eerste filmpjes is Carl die reclame maakt voor het Magazine. Dat lijkt me leuk om te doen, en zo krijgt Carl ook nog een stem! Helaas heb ik alleen nog maar het YouTube account aangemaakt (DellDuckfan313).

Het is misschien ook leuk om filmpjes te maken over hoe je disney figuren tekent :).

Die zijn er al genoeg.
DiederikDuck_DDD
Member
 
Berichten: 204
Geregistreerd: do mei 21, 2009 10:37 pm
Woonplaats: Noord-Holland


Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron