Vragen over de fanfictie van Duckfan van Down Under

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo feb 16, 2011 8:34 pm

Goeie vraag. Dat is de eerste die ik zal beantwoorden met: ik weet het niet.
Ik denk eigenlijk dat het antwoord dichterbij dit zit: ik ben een heel fanfictie universum aan het ontwikkelen, en dat wil ik aan mensen vertellen. Jullie zijn ongeveer de enige die het interessant zouden vinden.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Bruno » vr feb 18, 2011 1:43 am

Wat een eerlijk antwoord. Okee.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za feb 26, 2011 6:48 pm

Ik denk dat ik eindelijk een nieuw personage van mij goed heb uitgewerkt. Hieronder kun je lezen hoe het personage ontwikkelde.

Het begon een aantal maanden geleden, toen ik gek werd van een vriend van mij die soms heel dom, en dan weer heel betweterig kan doen. En hij maakt veel geluid. Ik heb dat toen afgereageerd op het papier, door een personage te maken wiens enige karaktertrek is luid te zijn, en hij lijkt op die vriend. Sommige personages praten in kleine letters, ze schreewen in HOOFDLETTERS, maar dit personage praat altijd in 3D letters. Alleen als hij fluistert, praat hij in HOOFDLETTERS. Een best eentonig personage, maar ja: daar was hij.
Ik kwam een tijdje later op Inducks en vond het personage Klusjesman Duck, een personage uit de jaren 60, die lijkt wel een beetje op mijn personage, en vooral de omschrijving sprak mij aan: annoying duck with big round glasses. Dit was precies mijn personage.
Later heb ik het personage nog uitgebreid, met de kracht om dingen te laten doen met zijn stem. Hij zegt BAM!, iets doet BAM!.

Ik besloot het gedoe met een dubbel personage weg te werken door Klusjesman Duck en mijn personage vader en zoon te laten worden. Helaas zou dat betekenen dat er WEER een personage Duck zou heten. Toch heb ik een mooie naam kunnen bedenken: Jeffrey LeKru. Ik bedacht dat Klusjesman Duck ook dacht dat LeKru een mooiere achternaam zou zijn dan "weer een Duck".
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Re: Vragen over de fanfictie van Duckfan van Down Under

Berichtdoor Koen » do nov 22, 2012 5:58 pm

Misschien kan er een topic worden geopend waarin iedereen zijn/haar fanfictie-ideeën kan uiten.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Vragen over de fanfictie van Duckfan van Down Under

Berichtdoor Oom Paspasu » ma feb 11, 2013 6:13 pm

DvDU, hoe zie jij het vroege leven van Cornelis Prul? Misschien kan je jouw idee op Wikipedia zetten: "Volgens Duckfan van Down Under werd Cornelis Prul daar en toen geboren en deed hij dit en dat voordat hij Duckstad stichtte." Dit zou een goede vervanger kunnen zijn van het stukje dat er nu staat en helemaal nergens op gebaseerd lijkt.
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: Vragen over de fanfictie van Duckfan van Down Under

Berichtdoor Little Helper » di feb 12, 2013 12:02 am

Oom Paspasu schreef:DvDU, hoe zie jij het vroege leven van Cornelis Prul? Misschien kan je jouw idee op Wikipedia zetten: "Volgens Duckfan van Down Under werd Cornelis Prul daar en toen geboren en deed hij dit en dat voordat hij Duckstad stichtte." Dit zou een goede vervanger kunnen zijn van het stukje dat er nu staat en helemaal nergens op gebaseerd lijkt.

:lol:
Fan of Gottfredson, Taliaferro, Barks, Gulbransson,
Avatar gebruiker
Little Helper
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: za jan 26, 2013 3:27 am
Woonplaats: Gyro Gearloose's workshop

Vorige

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron