Ons verhaal.... #02

Berichtdoor admin » do jun 30, 2011 1:12 pm

Uit het topic 'Ons verhaal....':

2011-06-29 09:10:52, De Zwarte Schim schreef:TET TET TET!

we beginnen aan een nieuw verhaal!!

misschien van de duckies?

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=40925#p40925

2011-06-29 10:57:54, kwuk duck schreef:Oke, bij deZe:

Kwik kwek kwak en hun klas zijn op de boerderij van oma voor een een schoolreisje, hamie hamlap is de varkebs aan het voeren kwik zorgt voor bles en de rest is schapen aan het voeren maar plots!

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=40930#p40930

2011-06-29 11:18:51, Dubbelduck schreef:...stopt er een dure auto bij de boerderij. De bestuurster stapt uit. "Cissy Zwaan!" zegt Oma Duck verbaast. "Wat doe jij hier?" Cissy: "Ik kom voor Gijs Gans. Ik heb hem iets heel belangrijks te vertellen." Oma: "Hij zal wel in de schuur liggen te slapen." Cissy loopt naar de schuur en maakt Gijs wakker. "Gijs, er is iets heel belangrijks wat ik je moet vertellen waar ik al een tijdje mee rondloop..."

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=40935#p40935

2011-06-29 18:27:07, De Zwarte Schim schreef:HUH wat? ow ben jij het weer? ik herken je nog van dat restaurant van je vader............ wat is er?

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=40979#p40979

2011-06-29 19:05:38, Duckfan van Down Under schreef:POEWAAP! POEWAAP! POEWAAAAAAAAAP!!! "En zo bespeel je dus een tuba," zegt Hammie Hamlap.
"We moeten echt meer met Carl uithangen," fluistert Kwak tegen Kwik, "deze gast is echt doodsaai."
Opeens komen Gijs en Cissy uit de schuur rennen. "Sorry Oma, maar ik moet ergens heen, geheim, en heel, heel dringend." zegt Gijs twerijl hij langsrent.
"Oh grutjes," kan Oma net uitbrengen, "wat is dit nou?"
Gijs en Cissy stappen in Cissy's Cabrionet Niet, en rijden weg. VROEM!
"Wat..." stamelt Oma. "Wat..."
"Wisten we het maar." zeggen de neefjes. "Wisten we het maar."

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=40994#p40994
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor De Zwarte Schim » do jun 30, 2011 1:15 pm

Gijs...... ik heb je hulp nodig, vertelt cissy tijdens het ritje.

hmmm zegt Gijs, wil je eerst een choco toffee? (Gijs haalt een smeltend kleverig toffeetje uit zijn jasje) eh nee bedankt zegt cissy,
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Dubbelduck » do jun 30, 2011 2:40 pm

"Maar vertel, Cissy, waar heb jij mij precies voor nodig?" vraagt Gijs. "Mijn vader gaat met pensioen en hij wil dat ik zijn restaurant overneem. Zou jij mij misschien daarbij willen helpen?" Gijs: "Wat moet ik dan precies doen?" Cissy: "Jij moet iets doen wat je heel erg leuk vindt, namelijk..."
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Hunterduck » do jun 30, 2011 8:58 pm

Dubbelduck schreef:"Maar vertel, Cissy, waar heb jij mij precies voor nodig?" vraagt Gijs. "Mijn vader gaat met pensioen en hij wil dat ik zijn restaurant overneem. Zou jij mij misschien daarbij willen helpen?" Gijs: "Wat moet ik dan precies doen?" Cissy: "Jij moet iets doen wat je heel erg leuk vindt, namelijk..."

ETEN KLAARMAKEN! jaja, maar dan mag je natuurlijk niet zelf alles opeten he honneponnetje!

hmmm zegt Gijs, dat staat me wel aan Chefkok van een mooi restaurant. Ik kan zo oma's recepten gebruiken! oma kookt beter dan wie dan ook! alleen........ die recepten zijn wel geheim. daar mag niemand verder achterkomen...............
Altijd op reis met die vrek
Hunterduck
Member
 
Berichten: 31
Geregistreerd: do mei 05, 2011 2:20 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » do jun 30, 2011 9:00 pm

"Oma zeker niet, die zou het niet leuk vinden als ik haar recepten misbruik."
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » do jun 30, 2011 10:09 pm

Ridder ter Geit schreef:"Oma zeker niet, die zou het niet leuk vinden als ik haar recepten misbruik."

maar daar red ik mij wel mee zegt Gijs, maak je maar geen zorgen.

ze naderen het restaurant ''de gevulde Gans'' van Cornelis zwaan
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » do jun 30, 2011 10:32 pm

Cissy kijkt hem bedenkelijk aan.
"Okee... als je zeker weet dat we er geen problemen mee krijgen."
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor kwuk duck » do jun 30, 2011 11:04 pm

Even off-topic dvdu waarommsteeds die carl ik vind hem een beetje hopeloos.....je begint er vaak over maar hij slaat niet aan en wie is hij en wat doet hij , geef hem meer achtergrond of laat hem weg... Is hij nou van de duckies leeftijd of niet, en wat zijn zijn karaktereigenschappen? (misshien een nieuw topic hierover maken?)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr jul 01, 2011 10:07 am

kwuk duck schreef:Even off-topic dvdu waarommsteeds die carl ik vind hem een beetje hopeloos.....je begint er vaak over maar hij slaat niet aan en wie is hij en wat doet hij , geef hem meer achtergrond of laat hem weg... Is hij nou van de duckies leeftijd of niet, en wat zijn zijn karaktereigenschappen? (misshien een nieuw topic hierover maken?)

Carl is mijn zelfbdacht personage, waar ik al heel veel berichten over heb doorgezeurd. Er is ergens een topic over met wat info over hem, maar dat is nogal verouderd. Hij verandert nog steeds. Het komt er op neer dat hij een jongen van Kwik, Kwek en Kwak's leeftijd is (okee, hij is 1 jaar ouder of zoiets) en hij is hun buurjongen. Ik heb een openingsverhaal met hem, en ook nog wat andere verhalen, maar ik ben eigenlijk te lui om die te tekenen. Ikzelf heb wat verhalen met hem bedacht, maar in zo'n verhaal als dit vind ik het gewoon leuk om hem tussendoor te noemen. Er zijn een paar bijfiguren, maar die veranderen nog meer dan Carl zelf.
Ik heb hem geschapen omdat ik vond dat Kwik, Kwek en Kwak een constant iemand nodig hadden om mee op te trekken. Ui vond Keesje ook goed, maar die komt nooit verder dan "Humjum". Dan is er nog Martje de Meeuw, maar die was een beetje onbruikbaar, en ik had gewoon iemand nodig die bij hun op school kon zitten.
Ook zijn er vaak verhalen met een Carl B-plot die een beetje door het verhaal heenlopen, en die je hier en daar tegenkomt. Ik vind het altijd wel een leuk personage om te gebruiken. :)

Genoeg info over deze "Carl"? Mag ik hem nu weer gaan gebruiken?

P.S. Zoek niet het topic over Carl op. Alles wat er in staat klopt niet meer en heb ik veranderd. En ik laat hem niet weg!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ui » zo jul 03, 2011 7:10 pm

De Zwarte Schim schreef:restaurant ''de gevulde Gans''

Dat is mooi dubbelzinnig, gezien Gijs Gans die zichzelf graag volpropt. Haha! (snik)

Duckfan van Down Under schreef:Genoeg info over deze "Carl"? [...] Zoek niet het topic over Carl op. Alles wat er in staat klopt niet meer en heb ik veranderd.

Nee, niet genoeg informatie. Misschien kun je in een topic, een presentatie houden over je personage Carl Banks, zoals deze nu is?

Het verhaal:
Gijs Gans gaat natuurlijk niet zelf staan zwoegen in de keuken van 'De Gevulde Gans'. Hij wordt de chefkok, die het personeel aanstuurt en hun gerechten proeft voordat deze aan de gasten geserveerd worden. Dankzij Oma's recepten moeten de resultaten overheerlijk gaan worden. Chefkok Gijs zit met dat vooruitzicht, likkebaardend te wachten op de eerste gerechten. Mjam, mjam.
Als Gijs echter proeft, blijken de gerechten ontzettend vies te smaken. Hoe kan dat nu? Het zijn Oma's recepten!
Tot overmaat van ramp beginnen de gasten ongeduldig te worden. En hun lege maag is niet bevorderlijk voor hun humeur. (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » di jul 05, 2011 10:45 am

Ow nee, Oma komt het restaurant binnengestormd met een deegroller. GIJS GANS! kom onmiddelijk hier! alle gasten springen van schrik uit het raam of vliegen onder de tafel.

Wijj moeten even praten Gijs zegt oma: denk jij nou echt dat mijn recepten zomaar voor het grijpen in mijn huis liggen? deze recepten zijn uit een doodgewoon kookboek! van Sonja kwakker nog wel, maar ik heb een voorwaarde: JIJ krijgt de echte recepten maar op 1 voorwaarde: op de menukaart komt op sommige plekken te staan: oma's soep of oma's sorbet. Oke? Oma wat een geweldig idee! zegt Cissy! we gaan meteen aan de slag..............
Laatst bijgewerkt door De Zwarte Schim op di jul 05, 2011 11:14 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » di jul 05, 2011 12:11 pm

Oma kijkt in de keuken hoe ze aan de slag gaan, maar ze is niet tevreden over de manier waarop haar recepten bereid worden.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Dubbelduck » di jul 05, 2011 12:27 pm

...dus belt ze de neefjes die nog steeds op haar boerderij zijn. Die bellen weer de hopman op en uiteindelijk staan de Jonge Woudlopers bij De gevulde gans. "Mannen, ik zie hier een missie voor ons," zegt de hopman. "Wij moeten oma Duck helpen om haar recepten op de juiste manier te bereiden. Wie dit lukt wordt beloond met de S.M.U.L.P.A.A.P." "Waar staat dat voor?" vraagt één van de Jonge Woudlopers. Hopman: "Nou, dat staat voor..."
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor kwuk duck » di jul 05, 2011 12:47 pm

Waarom carl banks ik vind personages naar een tekenaar noemen nie echt nodig, waarom geen fritz og
Fzo.......
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Hunterduck » di jul 05, 2011 1:45 pm

Dubbelduck schreef:...dus belt ze de neefjes die nog steeds op haar boerderij zijn. Die bellen weer de hopman op en uiteindelijk staan de Jonge Woudlopers bij De gevulde gans. "Mannen, ik zie hier een missie voor ons," zegt de hopman. "Wij moeten oma Duck helpen om haar recepten op de juiste manier te bereiden. Wie dit lukt wordt beloond met de S.M.U.L.P.A.A.P." "Waar staat dat voor?" vraagt één van de Jonge Woudlopers. Hopman: "Nou, dat staat voor..."

Super meesterkok uitvinder lekkere pasta's,aardappels,andiijve en patat.

Ow cool! aan de slag mannen! (achtergrondmuziekje) al snel loopt het restaurant weer vol. hmmm wat ruikt het hier lekker! de telefoon staat rooidgloeind van de reserveringen. Ah daar komen nog wat klanten aan....... het zijn:
Altijd op reis met die vrek
Hunterduck
Member
 
Berichten: 31
Geregistreerd: do mei 05, 2011 2:20 pm

Volgende

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron