Tekenaar worden

Tekenaar worden

Berichtdoor dduck-fan » zo mei 26, 2013 6:34 pm

Als je je tekening wild op sturen waar dan naartoe? Naar sanoma weet ik wel maar wat is het email adres?
Jan Roman-Pikula en mau fan
dduck-fan
Member
 
Berichten: 13
Geregistreerd: za mei 18, 2013 5:48 pm

Re: Tekenaar worden

Berichtdoor Koen » za jun 08, 2013 5:33 pm

Volgens mij is het info@sanoma.com.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Tekenaar worden

Berichtdoor Oom Paspasu » zo jun 09, 2013 3:04 pm

Ik denk dat je je tekening beter naar iemand van de redactie kan sturen, bijvoorbeeld Frans Hasselaar. Dat moet frans.hasselaar (at) sanoma.nl zijn. Ik denk echter niet dat ze zitten te springen op nieuw talent. Ze hebben Sander-met-de-korte-armpjes en Basje-met-de-lege-achtergronden-en-eveneens-lege-inktpot toch al?
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: Tekenaar worden

Berichtdoor Robb_K » zo jun 09, 2013 6:20 pm

Oom Paspasu schreef:Ik denk dat je je tekening beter naar iemand van de redactie kan sturen, bijvoorbeeld Frans Hasselaar. Dat moet frans.hasselaar (at) sanoma.nl zijn. Ik denk echter niet dat ze zitten te springen op nieuw talent. Ze hebben Sander-met-de-korte-armpjes en Basje-met-de-lege-achtergronden-en-eveneens-lege-inktpot toch al?

Ha! Ha! :lol:

En ook een heleboel fantastisch tekenaars uit ComicUp in Spanje!
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Tekenaar worden

Berichtdoor lansiko » di mei 20, 2014 9:25 pm

Af en toe lees ik weleens dat de verhalen in de Donald Duck zijn aangekocht door de redactie. Hoe doen ze dat? Kan iemand (zoals ik :P ) ook verhalen naar de redactie sturen, of moet je echt professioneel zijn? Ik vind het altijd wel interessant klinken, verhalen aan de redactie verkopen! (Om maar even concreet te zeggen.) :)
Avatar gebruiker
lansiko
Offline
Member
 
Berichten: 123
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 7:09 pm

Re: Tekenaar worden

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo mei 21, 2014 4:15 pm

Je kunt het proberen, maar ze werken vooral met vaste scenaristen. Ik heb het ooit geprobeerd, Thom Roep vroeg me toen om er schetsen bij te maken. Ook heeft ooit McDuck Menu een verhaal van me uitgetekend, die hebben we ook opgestuurd.
De reactie was echter steeds dat het niet goed genoeg was en dat ze ons niet konden begeleiden, want dat doen ze niet meer.
Echter, McDuck Menu en Henrieke hebben wel wat verhalen getekend die wel echt zijn aangekocht.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Tekenaar worden

Berichtdoor Robb_K » do mei 22, 2014 1:36 am

Sanoma Uitgevers nu heeft veel te veel verhaal schrijvers en scenaristen werken voor hen, geven verhalen. Ze hebben nu accepteren alleen verhalen uit hun lange-tijd werknemers, en slechts een paar verhalen van buitenstaanders alleen als ze zijn fantastisch, geweldig, en van zeer hoge (top) kwaliteit.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen


Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron