Mijn verhaal deel ik

Mijn verhaal deel ik

Berichtdoor Jop Duck » za maart 24, 2018 2:15 pm

Ik heb een verhaal bedacht. Ik heb nog geen titel. Het verhaal gaat zo: oom Dagobert zegt dat hij met bedelen miljarden kan verdienen. Donald gelooft er niks van. Maar oom Dagobert neemt hem mee. Hij verdient na een kwartier een dubbeltje. Hij zegt tegen wat mensen om ook een dubbeltje neer te leggen. Hij verkoopt het dan aan hem voor 15 cent dat doet hij nog een keer dan verkoopt hij het voor 20 cent. Daarna 30 en tenslotte 50 cent. Hij koopt hiervoor 2 lucifersdoosjes en verkoopt het voor 50 cent per stuk. Hij verdient zo 1 euro. Dat doet hij nog een keer en verdient zo 2 euro. Van die twee euro koopt hij wat water die hij voor 5 euro verkoopt. Daarvoor koopt hij 10 lucifersdoosjes en verkoopt het voor 20. Daar koopt hij kattenvoer voor en verkoopt het voor 60 omdat hij zei dat het de allerlaatste was. Van die 60 euro koopt hij een oud schilderij. Bij wat mensen verkoopt hij het voor 2000 euro. Daarvan koopt hij een oud vliegtuig die hij verkoopt voor 200.000 euro. Hij belegt het in 2000 aandelen voor een papierfabriek. Doordat hij het heeft gekocht denken ze dat die aandelen goud waard zijn en kopen het allemaal. Een aandeel wordt 1000 euro waard. Hij krijgt twee miljoen. Van een miljoen koopt hij heel wat woestijn en voor het andere miljoen koopt hij boortorens. Hij verdient zo 200 miljoen. Hij koopt daarvan heel wat staalfabrieken en verkoopt het voor 500 miljoen. Daarvan koopt hij een groot eiland en bied het op een veiling aan de prijs reikt uit tot de 20 miljard. Hij koopt hiervan aandelen van verschillende bedrijven en verkoopt ze uiteindelijk voor 100 miljard. Hij koopt daarvoor een ruimtevaartmaatschappij en verkoopt alle aandelen die de heletijd stijgen. Zo verdient hij 800 miljard. Die 800 miljard ruilt hij om voor 500.000 goudmijnen en apparaten. Hij verdient zo 2 biljoen. Hij koopt hiervoor 30 duizend oliebronnen en apparaten. Hij verdient nu 40 biljoen. Donald leert voortaan zijn mond te houden.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Re: Mijn verhaal deel ik

Berichtdoor Jop Duck » zo maart 25, 2018 11:16 am

Heeft iemand een goede titel.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa


Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron