Ideeën voor verhalen

Ideeën voor verhalen

Berichtdoor JOPDVCK » di mei 29, 2018 7:10 pm

Ik heb een mail naar de Donald Duck gestuurd voor een idee van een verhaal waarvan ze hopelijk een verhaal van gaan maken:

Geachte redactieleden,

Ik heb een verhaal bedacht dat misschien wat mensen kunnen uitwerken. U hoeft dit natuurlijk niet te publiceren als u dat niet wil.

Donald die gaat een wandelingetje maken, maar er blijken veel misdadigers volgens het journaal rond te lopen in Duckstad. Hij doet daarom een briefje in zijn zak met zijn adres zodat hij het in gevaar aan iemand kan geven die het aan de neefjes kunnen geven zodat ze weten dat hij in gevaar is. In de tussentijd zit Boris Boef in de stad aan het rondhangen en vertelt tegen zijn handlanger in een kroeg dat ze iemand moeten vinden die erg op een mevrouw op een foto lijkt die hij vastheeft. Na het rondje lopen in een park komt Donald thuis, maar laat zijn briefje voor de zekerheid nog in zijn zak voor als hij zo nog een keer een rondje gaat lopen. De neefjes moeten de dag erna naar school en Donald geeft ze ook briefjes. Dan ziet Boris zijn handlanger Donald en belt meteen Boris. Boris schiet met een geweer een opening in de deur zoals in "Het Meisje met de Rode Hoed" van Barks. Hij ontvoerd Donald en hij plant een pistool op zijn hoofd met een zendertje en röntgen-camera. Daarover zet hij wat huid en daar omheen zit het kapsel van Oma Duck. Hij krijgt een ander jasje aan en een bril. Hij moet mee komen naar een kamer en daar zit Oma Duck die langs Duckstad moest rijden voor een gesprek bij de club voor B.O.E.R.E.N.( Boeiende Overwerkende Eervolle Rapenplanters En Nijlganshouders) en toen is ontvoerd. Ze zeggen dat hij alles kan zien wat hij doet en als hij een verkeerde beweging maakt word dood geschoten tegen Donald. Hij moet doen als of hij Oma is. Hij moet dan in de vierde stal gaan en dan in het tweede hooihok en dan moet hij links twee waardevolle emmers pakken. Hij doet het, maar uit de jas van Donald waait het briefje het raam uit op de plek waar de neefjes rondhangen na school. Als de school uit is lezen ze het en proberen uit te vogelen wat er aan de hand is. Ze gaan naar de politie en zien wat door de bewakingscamera's en de politie gaat er op af, maar de commissaris zag ze en bedacht zich dat ze ooit een grap met de politie hebben gemaakt en denkt dat dit ook een stunt is dus de neefjes moeten het zelf doen. Ze gaan naar Donald die verkleed is als Oma, maar Donald heeft ze door en wilt niet dat hij wordt doodgeschoten en probeert ze in de val te lokken door om te lopen naar de fabriek, maar de schurken vinden dat verdacht, maar ze weten niet zeker of het een val is of niet en willen hem niet zomaar dood laten gaan als er veel mensen bij zijn en stuurt dus zijn handlanger op hem af, maar de neefjes lopen tegen zijn handlanger aan en het zendertje valt weg. Hij denkt dat de politie hem gepakt heeft en rent naar hem toe, maar de politie pakt hem op en Oma word bevrijd. Donald en de neefjes gaan naar de gevangenis en vragen wat voor kostbaars er in de emmer zat. Ze zijden dat het kamelenmelk was wat 20 euro waard is en dat de kosten €19,85. 10 cent voor Boris en 5 cent voor zijn handlanger. Donald valt flauw.

Ik hoop dat u het wilt publiceren, maar als u het publiceert mag u wel wat veranderen, maar niet het volgende:
-Als er een relatie in het verhaal word omschreven tussen Oma en andere dan is Oma de moeder van Donald en is Oma de oma van de neefjes.
-Ik wil niet dat Boris vervangen word door de Zware Jongens.
-Ik wil niet dat het bedrag op het eind word veranderd dus het is 20 euro omzet en de kosten zijn €19,85 en de winst dus 15 cent wat word verdeeld door 10 cent aan Boris en zijn handlanger krijgt 5 cent.
-Als dit gepubliceerd word dan eis ik dat er bij staat dat dit is verzonnen door [mijn naam].

Ik heb ook nog meer verhalen dat ik kan versturen als u dit verhaal leuk vind.

Vriendelijke Groeten van Mij
JOPDVCK
Member
 
Berichten: 48
Geregistreerd: di mei 29, 2018 7:06 pm

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron