Middelbare Splitsing

Middelbare Splitsing

Berichtdoor Jop Duck » za okt 06, 2018 11:36 am

Hier ben ik weer na die hele tijd weggeweest te zijn. Ik kreeg gewoon minder interesse in de Donald Duck.

Maar ik heb vandaag een Fanfictie-synopsis bedacht. Het is niet uitgebreid en ik ben er nogal amateuristisch. Zogaat het ongeveer:

Kwik, Kwek en Kwak gaan naar de middelbare school. Ze wisten dat ze naar dezelfde school gingen, maar ze kwamen er uiteindelijk achter dat ze niet in dezelfde klas zitten. Ze gaan hiervoor meerder malen naar de rector, maar die kan het niks schelen. Uiteindelijk komen ze door een conciërge erachter dat er een mogelijkheid is om in dezelfde klas zitten en dat is om naar een speciale klas te gaan. Ze krijgen niks anders te horen en ze mogen het aan niemand doorvertellen. Ze proberen er de hele periode achter te komen wat de speciale klas was en hoe ze erin konden komen. Ze mogen er uiteindelijk achter wat de speciale klas is, maar ze mogen er niet in. Maar door het onderzoek hadden ze de hele tijd geen huiswerk gemaakt en werden ze geschorst en van Gymnasium naar Mavo gestuurd en toen kwamen ze in dezelfde klas. Ik had nog als running gag dat oom Dagobert die in een oude portemonnee 60.000 dollar, aandelen van The Standard Oil Company, goudpoeder, een kortingsbon geldig tot 1923 en een waterpijp waarmee je zout water kunt roken. Hij raakt daar verslaafd aan dat uiteindelijk komt doordat er nog wat goud inzat.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron