DD rollenspel

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo jan 21, 2009 5:49 pm

Non! Picsou, cette fois, j'ai tout votre argent disparaitre! Cette fois-ci!

Maar Dagobert is allang gevlucht! De grens over, dus 10 meter verder, ligt Sneltrein-Vaart. Dichtbij Sneltrein-Spoor en Sneltrein-Vliegveld. Er vaart en vliegt niks, maar er is wel een stoomtrein uit 1873! "Die is pas nieuw, en snel." zegt Dagobert. Ze springen op de trein, en met een enorme snelheid van 25 mijl per uur zijn ze vertrokken. De Zware Jongens en de Zwarte Ridder springen op een hooiwagon, maar Barl koppelt hem los. Maar daar liggen Gijs, Guus en Ron te slapen! "Wazzernouweerub?" vraagt Ron Onek Dosa. ("Wazzernouweerub?"="Wat is er nou weer Up?", verwijzing naar "What's up, Doc?" en Up) Ze rennen naar de kant en duwen de Zwarte Ridder en de Zware Jongens weg. Ze springen, en...!!!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo jan 21, 2009 6:06 pm

Ze halen het. Daar is een krakkemikkige brug, ze moeten eroverheen om in Duckstad te komen! Duckstad ligt precies daarachter. Ze halen het NIET! Dan bedenkt Barl zich iets. Hij heeft vuurpijlen op school gemaakt, met extra veel kracht. (Ja, wat leren ze tegenwoordig nog?) Hij bindt een pakketje van 30 pijlen achter de locomotief. Hij steekt ze aan. 20 meter voor hen zakt de brug in dankzij een Zware Jongen. Ron bindt er nog vijf van zijn eigen supervuurwerk aan vast. Nog 10 meter. Ze worden aangestoken. Nog 5 meter. BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEN BOEM BOEM BAM BAM BAM BAM BAM Ze schieten over Duckstad heen. Donald kijkt uit het raam en nu lijkt het heel veel op het stukje uit E.T. met de maan en die fiets maar dan met een trein. Ze vallen. De menigte rondom het Geldpakhuis is al weg, en ze vallen precies voor het Geldpakhuis. Ze gaan naar binnen om de rommel op te ruimen. TEKSTBALKJE: Maar wat is er nu eigenlijk met de Zware Jongens, Ei en de Zwarte Ridder gebeurd? Hiervoor moeten we naar het ravijn. Je hoort: "AAAAAAAUW! MIJN ACHTERWERK!" De andere vijf Zware Jongens en de Zwarte Ridder zijn op een lorry gesprongen maar zagen het gat niet. Dus ook "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" En Ei? Die is naar een weg gereden MET een maximumsnelheid, hij moet voor de rechter in Berlijn verschijnen en voor hem wordt 5 jaar cel geeist. Ei komt bij een heel hongerige celmaat, en... Jammie!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Zwarthart Zware » wo maart 04, 2009 8:32 pm

Duckstad bleek eigenlijk Venlo te zijn, jammer.:(
Ik woon in een caravan en dat is best oke!!!!!! :)
Zwarthart Zware
Member
 
Berichten: 71
Geregistreerd: za jun 23, 2007 1:30 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do maart 05, 2009 4:56 pm

He, die hongerige celmaat is Zwarthart Zware!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo maart 15, 2009 9:03 pm

O nee, ik zie nu pas dat dat Oeuf is die Zwarthart nu opeet. Weer thuis:
Ei: Oom Dagobert, mag ik nu wat geld van u lenen?
Later die dag hoort Donald terwijl hij bij Oma, 5 kilometer van Duckstad, is, een raar geluid:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONALD!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Zwarthart Zware » zo maart 15, 2009 11:04 pm

Helaas, Donald ligt onder een auto en Zwarthart weigert de ziektekosten te betalen. :cool:
Ik woon in een caravan en dat is best oke!!!!!! :)
Zwarthart Zware
Member
 
Berichten: 71
Geregistreerd: za jun 23, 2007 1:30 pm

Berichtdoor mcDuck King » ma maart 30, 2009 9:10 pm

owkeej nieuw spel ik ben Donald Duck en de eerst volgende die hier mail't mag het begin van het verhaal in ieder geval begin!!!!!!!!!!(ik hoop dat dit een reis avontuur wordt)!!!!!!!!:cool
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » ma maart 30, 2009 9:10 pm

:cool:
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » za aug 27, 2011 11:36 pm

ik ben dagobert

Doe open! of moet ik mijn schuldenlijst weer pakken? we gaan op schattenjacht in bij de hokyhoky stam in het andesgebergte!

DONALD!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: DD rollenspel

Berichtdoor Jop Duck » di jun 19, 2018 7:10 pm

Iemand anders mag "Dagobert Duck" vervangen. Ik ben Diederik.
Diederik zegt:" Donald is weg. Hij is bij Joop's Friettent gaan werken. Ik wil wel mee. Ik vind het leuk om naar die Hockeyhockey-stam te gaan, want ik houd van hockey. Het is net zo als golf alleen speel je dan in een goal en mogen andere je tegenhouden. Ik hoor sinds 16 juli 2003 bij de H.C.V.M.D.N.K.G.M.W.K.H.E.H.L.V. oftewel de HockeyClub Voor Mensen Die Niet Kunnen Golfen Maar Wel Kunnen Hockeyen En Het Leuk Vinden. Dat is heel leuk. We gaan daar altijd kaarten." terwijl hij op een eenwieler van de trap afrijd.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Vorige

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron