Zwarthart Zware versus Ei

Berichtdoor Zwarthart Zware » do maart 19, 2009 7:15 pm

Duckfan, waar heb je het over?
Ik woon in een caravan en dat is best oke!!!!!! :)
Zwarthart Zware
Member
 
Berichten: 71
Geregistreerd: za jun 23, 2007 1:30 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr maart 20, 2009 5:31 pm

In een ander topic had Ei het over zijn Franse neef Oeuf, dus je heb Ei toch niet opgegeten.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ei » vr maart 20, 2009 6:04 pm

Zwarthart Zware schreef:HAP, en daar gaat ei. Ei is opgegeten en Zwarthart spuugt de schaal uit. Dan gaat Zwarthart de politieagenten in elkaar slaan en doet de politiepet over zijn gevangenispet. HAR HAR.

Zwarthart Zware voelt zich vreselijk misselijk worden. Hevige buikkrampen overvallen hem. Hij zijgt op de grond. Hij spuwt Ei en/of Oeuf uit. Hallucinerend door de voedselvergiftiging ziet hij niet wie van de twee het is. Het lijkt de duizelige Zwarthart alsof hij ontelbare rotte eieren ziet. En het voelt alsof hij ze allemaal gegeten heeft. "O! Auw! Mijn maag!"
De politie, die er niet van houdt om in elkaar geslagen te worden, stapt op de nu weerloze, uitgeschakelde oude boef af: "Zo Zwarthart, wat waren wij van plan?"
Zwarthart denkt dat het blauwe paashazen zijn, met manden vol met nog meer rotte eieren. Zwarthart: "Ulp! Bloep! Ik word niet goed!"
Ei, Oeuf en andere omstanders moeten hartelijk lachen om die belachelijke bejaarde boef.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Zwarthart Zware » ma maart 23, 2009 5:47 pm

Helaas, die buikkrampen was een toneelspel om de bewakers en Ei bang te maken, die politie stelt Zwarthart vrijuit(door die ziekte) en Ei moet 2 jaar dwangarbeid plegen, voor het ziek maken van een oude man. Namelijk tegels in de grond stampen, dat is het enige wat levende eieren dan ook echt kunnen. HAR HAR. 2 weken later is Ei oververmoeid en is zijn schaal gebarsten, er loopt wat Eigeel uit. :cool:
Ik woon in een caravan en dat is best oke!!!!!! :)
Zwarthart Zware
Member
 
Berichten: 71
Geregistreerd: za jun 23, 2007 1:30 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma maart 23, 2009 10:35 pm

Wat is het nou? 2 weken of 2 jaar?

Maar dan gebeurt er iets wat nog nooit gebeurd is: ROCKERDUCK KOMT EI HELPEN! Rockerduck heeft wat geld ingezameld op McDrake om Ei uit de gevangenis te krijgen, en om een advocaat in te huren. Met de advocaat komt de zaak McDrake-Zwarthart Z. op gang. McDrake probeert Zwarthart Z. langer in de gevangenis te houden. Het lukt. Zwarthart Z. moet nu 111 jaar, 11 maanden, 11 dagen en 11 uur in de bak zitten. Ha!

TOEKOMSTBLIK:
Duckfan van Down Junior (92) , zoon van Duckfan van Down Under krijgt met Zwarthart Z. te maken. Hierbij wordt hij geholpen door zijn zoon (62) , kleinzoon (32) , en achterkleinzoon (2). Ook de familie van Rockerduck en de andere McDrake-leden helpen. Op het Mc-Ei op het Ei-Net is het 1 grote chaos. Er is nog 1 McOverlevende: de 121-jarige huugduck. Maar voor deze speciale gelegenheid hebben alle McDrake-leden zich voor 25 jaar laten invriezen. Elco8183 is met 113 jaar dan de oudste man ooit die een schoen gooide naar Zwarthart Z. in de 22e eeuw.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ei » di maart 24, 2009 3:14 pm

Duckfan van Down Under schreef:Maar dan gebeurt er iets wat nog nooit gebeurd is: ROCKERDUCK KOMT EI HELPEN!

Rockerduck? Die mislukte Goudglans? Die vergissing van Barks? Zal hij Ei komen helpen? :|

Duckfan van Down Under schreef:Rockerduck heeft wat geld ingezameld op McDrake om Ei uit de gevangenis te krijgen, en om een advocaat in te huren.

Trap daar niet in! Het is een list. Van dat geld zet Rockerduck de bloemetjes buiten. Geld dat in Rockerduck's hebberige zakken verdwijnt kan niet meer aan Ei gegeven worden.
Zo steun je de ondergang van Ei! Rockerduck wordt dan dictator over McDrake. Daar is hij vast en zeker op uit. Zonder Ei heeft hij niets meer te vrezen. Zo steun je je eigen ondergang!

Ei roept met gevoel voor drama: "Is er dan niemand die Ei - en daarmee McDrake en het hele universum - kan redden?"

Op dat moment komt Diederik Duck aanlopen.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Goudglans » di maart 24, 2009 4:56 pm

Ei schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Maar dan gebeurt er iets wat nog nooit gebeurd is: ROCKERDUCK KOMT EI HELPEN!

Rockerduck? Die mislukte Goudglans? Die vergissing van Barks? Zal hij Ei komen helpen? :|

He even een correctie. Mijn naam Goudglans heeft NIKS te maken met Rockerduck, ik vind Govert Goudglans gewoon een leuk personages. Helaas lijken die namen op elkaar, maar daar ben ik ook niet blij mee. Als je zo door gaat krijg je juist mensen tegen je op en verlies je je macht op McDrake :)
Goudglans
Member
 
Berichten: 207
Geregistreerd: di jul 10, 2007 9:16 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di maart 24, 2009 5:07 pm

Het gaat niet over jou, het gaat over Govert het personage.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ei » di maart 24, 2009 5:51 pm

Goudglans schreef:Mijn naam Goudglans heeft NIKS te maken met Rockerduck, ik vind Govert Goudglans gewoon een leuk personages.

Ei heeft het over Govert Goudglans. Kan Ei het helpen dat sommige mensen namen van personages stelen? :) Zo zijn er ook een Donald Duck en een Loebas op McDrake.

Maar goed, Ei deed een poging om Diederik Duck te introduceren. Diederik Duck het personage, niet persé degene die zich op McDrake zo noemt. Pfff, verwarrend hoor. :)
Ei roept met gevoel voor drama: "Is er dan niemand die Ei - en daarmee McDrake en het hele universum - kan redden?"

Op dat moment komt Diederik Duck aanlopen.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Vorige

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron