SPEL: Maak het verhaal af...

Berichtdoor Ei » vr nov 30, 2007 8:12 pm

Gioia221 schreef:even tussen door het heet het medusa mysterie he :cool::cool:

Mysterieus. Wat is "medusa"?

Waar zijn we gebleven?
Hans schreef:Tring tring (de bel gaat bij donald)
Zo Donald werk aan de winkel jongen !!!
Hoezo vraag Donald verbaasd.
Aangezien Donald altijd makkelijk is om te praten: zegt die natuurlijk weer ja:
Dus Donald heeft zoiets van ja, nou dan zoek wel iemand anders (ben ik ook mooi van Katrien af met haar gezeur altijd)

Donald vergeet dat het negeren van het gezeur van Katrien, nog véél meer gezeur oplevert.

Hans schreef:Het is eens tijd voor vernieuwingen, dus Oom dagobert helpen......
Donald (zit toch te dubben, nu zijn vriendin op het spel staat) en koopt Dagobert toch [...] min of meer [...] om (mocht het toch fout lopen na afloop) : op 1 voorwaarde, ik help jou maar dat kost dus mijn vriendin.
OK zegt Dagobert, ik regel voor jou een vriendin mocht het spaak lopen (Dagobert heeft in gedachten al een kandidaat, de secetaresse van hem)

Donald en Dagobert lijken wel vrouwenhandelaars. Dat kan met Katrien als één van die vrouwen, natuurlijk nooit lang goed gaan...

Hans schreef:Dus Donald wordt aan het werk gezet, en gaat samen met Dagobert naar Griekenland om daar de situatie te bekijken.
Het vliegtuig in gestapt (het is een lowbudget maatschappij vandaar dit)

en na een kwartier motorstoring het vliegtuig begint te schommelen en te trillen........

Gioia221 schreef:Uiteindelijk (na 1 stop van een uur motorreparatie) zijn ze eindelijk in Griekenland.
"Waar moeten we heen? vraagt Donald
20 KM hier vandaan antwoord Dagobert
Zal ik maar even een taxi zoeken dan? vraagt Donald
[Dagobert:] EEN TAXI!!! We gaan mooi lopen, is goedkoop en gezond.
[Donald:] Maar oom, er zitten mensen opgesloten in een mijn ver onder de grond, je kan ze daar toch neit nog 5 uur laten zitten??

Dagobert denkt met afgrijzen aan de 5 uur loon die hij moet betalen aan arbeiders die al die tijd niets doen.
Dagobert: "Aaargh! Ik heb geen andere keuze! Een taxi is iets minder duur dan 5 uur salaris. Dat heb je nou, met die hoge lonen van tegenwoordig!"

Gioia221 schreef:na veel gemopper pakken de eenden een taxi
Een halfuur en een veel afgeding later.
Daar ligt de mijn wijst Dagobert

Hans schreef:En toen ineens een harde knal..............

Gioia221 schreef:Donald en Dagobert keken naar de mijn maar daar kwam het niet vandaan...
Ze bleven nog even kijken maar zagen het niet dus ze liepen zwijgzaam naar de verlaten mijn.

Op de voorgrond silhouetten die zich van achter struiken naar Donald en Dagobert kijken.
Een silhouet: "Oef! Zouden ze ons gezien hebben?"
Ander silhouet: "Ssssst!"

Gioia221 schreef:[Donald:] Oke, we zijn bij de mijn, wat moet ik hier doen??
[Dagobert:] wat dacht je van aan het werk, De mijn ingang moet steen vrij zijn voor zonsondergang (het was 11 uur s'ochtends)
[Donald:] Ik dacht het niet, ben geen werk ezel!!!
[Dagobert:] Moet ik je soms herrineren wie de reis terug moet betalen??? Heb jij geld??
Donald begint te mopperen maar na een tijdje weet hij dat het geen nut heeft en begint met stenen aan de kant te sjouwen.

Donald: "Pfoe! Zucht! Deze stenen zijn bijna even zwaar als boodschappentassen tijdens winkelen met Katrien!"

Gioia221 schreef:Iets voor 11 uur s'avonds is de mijnschacht open.
[Dagobert:] Laten we maar gaan slapen Donald, Morgen ochtend gaan we naar binnen...

Donald: "Maar oom, er zitten mensen opgesloten in een mijn ver onder de grond! U kan ze daar toch niet een nacht laten zitten??"
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za jan 03, 2009 9:52 pm

Donald: "Denk aan dat salaris van 13 uur. 35 mensen x 13 uur dat is... 455 x uursalaris."
Dagobert: "Ik betaal ze 40 cent per uur!!!!!!" (schrikt)
Donald: "455 x 40 = euh... Hee! Zij krijgen 10 cent meer uitbetaald als ik!"
Dagobert: "Dat is euh... 5 cent gevarengeld." (bloost)
Donald: "455 x 40 = euh... Hee! Zij krijgen 5 cent meer uitbetaald als ik!"
Donald: "455 x 40 = euh... Hee! Wie zijn dat in de struiken?"
Kwik: "Sorry,"
Kwek: "we zijn u gevolgd"
Kwak: "oom Donald."
Donald: "455 x 40 i..."
Kwak: "18.200!"
Donald: "Da's..."
Kwek: "182 euro!"
Donald: "Waar..."
Kwik: "om weten wij altijd alles beter? Omdat wij Jonge Woudlopers zijn, oom Donald!"
Dagobert: "Zat jij in je jeugd maar bij zo'n clubje, Donald."
Donald: "O ja? 50 jaar geleden wilde u ze nog verjagen uit Duckstad!" (zie Lo$ 10) (Ha!)
Kwik: " Dat is..."
Donald: "Stil!"
Kwek: "Dat is..."
Donald: "STIL!"
Kwak: Dat is...
Donald: "STIiiiiii...(Donald denkt: "O, nee! Dadelijk komt neefje Kwok me hier nog wat wijs zitten maken!")Ja?"
Kwik, Kwek en Kwak: "Dat is 51 jaar geleden, oom Donald!" (Donald valt flauw op die Barksiaanse manier)
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ei » wo jan 21, 2009 1:30 am

Ondertussen hebben de mensen onder de grond steeds minder lucht.
Ze dreigen er te stikken. Wat Dagobert een fikse schadeclaim kan bezorgen.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor mcDuck King » za apr 04, 2009 1:56 pm

En toen kwam de zwarte ridder die het verschrikkelijke oplosmiddel had gestolen en met een helikopter naar Frankrijk vloog maar hij kon niet meer sturen en stortte neer helemaal in plaats van Frankrijk in Griekenland. En het oplosmiddel viel uit de heli, ging uit de fles en ging dwars door de grond heen en de bouwvakkers zaten recht boven het oplosmiddel en onze vrienden( Donald en Dagobert en neefjes) zaten links naast het oplosmiddel terwijl de zwarte ridder nog in de (nog niet neergestortte) heli zit!

here take a look:


huh!!! weten jullie hoe ik een plaatje hierzo kan laten zien dat met paint is gemaakt want ik heb er een uur aan gewerkt, en dat is geen leugen maiybe langer) :(


help!!!
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » za apr 04, 2009 2:55 pm

En de zwarte ridder sprong uit helikopter die bijna ontplofte en wou Donald in het gat van omi oplosser duwen. Donald viel erin. Toen wou de zwarte ridder ook de andere er in schoppen.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » za apr 04, 2009 5:19 pm

de zwarte ridder richtte zijn zwaardop dagobert die hulpeloos toekeek hoe Donald ten onder ging, maar de honkietonkies maakten een aardbeving en zorgden dat er rotsen uit de linker kant van de muur kwam en een begraven veer die donald raakte waardoor donald de
lucht in schooten tegen en kwam op de steen terecht waar kwik kwek en kwak staan, maar door die zelfde aardbeving gleden Donald,
kwik, kwek en kwak en kwak door een gang die is gemaakt door de aardbeving. En drie keer raden, de duck's(behalve dagobert)komen
terecht bij de bouwvakkers.


(ooooooow, nu word het echt spannend. maar ze overleven het wel, zoals bij elk verhaal! Met een wonder.) :D
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » za apr 04, 2009 5:48 pm

Maar dan komen de micro ducks en die laten donald Kwik Kwek en kwak en de bouvakkers krimpen. Dan ziet donald de mooie prinses En kijkt heel verliefd naar haar.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 05, 2009 8:28 am

:lol:
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » zo apr 05, 2009 10:24 am

Maaar katrien is daar ook en die word heel boos op donald.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 05, 2009 11:06 am

Maar ze kan hem niet vinden want Donald is heel klein
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 05, 2009 11:08 am

En willie kwam aan vliegen met zijn mobiele scooter om te zeggen dat de uitvinding geen 15.000,- euro meer kost door een reken foutje maar 0,15 euro
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 05, 2009 11:10 am

Maar de zwarte ridder duwde oom dagobert in het oplosmiddel dat steeds dichter bij de bouwvakkers, de neefjes en Donald kwam :o
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » zo apr 05, 2009 11:10 am

En daarom trapt ze hem plat.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 05, 2009 11:15 am

Maar uit een dago-vliegtuig viel een diamanten pijp( Die recht naar beneden ging die aan de onderkant een deksel had en daarnaast een deur van diamant.) En dagobert klom erin voor dat die het oplosmiddel bereikte, entoen liep de pijp vol en dagobert deed net de deur open en snel dicht!( Zodat het oplosmiddel niet naar hun toe kwamen :lol:
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 05, 2009 11:17 am

maar de pijp bleek uit te steken en zo konden de duck's ontsnappen
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten