De meest recente stamboom van de Ducks

Berichtdoor Rockerduck » ma jan 19, 2009 3:36 am

DD schreef:dat Kwak slappe zaad heeft.

Ja, kijk, dat vind ik dus niet horen op een Disney-site.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Guus Geluk » ma jan 19, 2009 5:39 pm

Rockerduck schreef:
DD schreef:dat Kwak slappe zaad heeft.

Ja, kijk, dat vind ik dus niet horen op een Disney-site.

Zullen we er maar over ophouden? De gezelligheid raakt er niet beter op.
Ik en DD hebben het maar een keer gezegd en nu er al zo'n punt van maken, over mierengeneuk gesproken. :rolleyes:

Ridder ter Geit schreef:Waarom is iemand meteen dommer en zwakker als deze kapper wordt? Als iemand nu heel slim is en het gewoon leuk vind om kapper te zijn? En wat is er nu verkeerd aan een zoon van 20 die gefascineerd is door speelgoed? Is weer eens wat andes. Kwak heeft het heus niet per see slechter getroffen. Ieder zijn ding.

Dat wat een citaal van DD, ik heb dat niet gezegd. Kwak is net zo gelukkig als zijn broertjes. Alhoewel ik nog niet uit ben waar dat grote fortuin heen moet, naar de afvalhoek? :P
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor DD » ma jan 19, 2009 6:45 pm

Guus Geluk schreef:
Rockerduck schreef:
DD schreef:dat Kwak slappe zaad heeft.

Ja, kijk, dat vind ik dus niet horen op een Disney-site.

Zullen we er maar over ophouden? De gezelligheid raakt er niet beter op.
Ik en DD hebben het maar een keer gezegd en nu er al zo'n punt van maken, over mierengeneuk gesproken. :rolleyes:

Mijn idee.

Guus Geluk schreef:
Ridder ter Geit schreef:Waarom is iemand meteen dommer en zwakker als deze kapper wordt? Als iemand nu heel slim is en het gewoon leuk vind om kapper te zijn? En wat is er nu verkeerd aan een zoon van 20 die gefascineerd is door speelgoed? Is weer eens wat andes. Kwak heeft het heus niet per see slechter getroffen. Ieder zijn ding.

Dat wat een citaal van DD, ik heb dat niet gezegd. Kwak is net zo gelukkig als zijn broertjes. Alhoewel ik nog niet uit ben waar dat grote fortuin heen moet, naar de afvalhoek? :P

Ik vind hem inderdaad ongelukkig overkomen ja. Maar ja iedereen bekijkt het op zijn manier he :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Guus Geluk » ma jan 19, 2009 10:22 pm

Verdere uitwijding en verdieping, het is 2010 in Disneyland.

Kwik en Kitty wonen tegenwoordig (al lang) in een mooi oud herenhuis, hij is inmiddels al 70 jaartjes en Kitty is al 74. Kwik heeft inmiddels een bibliotheek, met oude boeken. Daar staat veel geschiedenis in. Ze wonen met zijn tweeen en worden weleens de perfecte oma en opa genoemd door Kwekkus en Ronald, Rick en Dennis die inmiddels ook al flinke tieners zijn.

Kwek en Lobke wonen ook nog gelukkig samen, ze wonen in een bungalow buiten de stad met een flinke moestuin. Die tuin wordt nog elke dag door Lobke bijgehouden. Kwek is inmiddels ook met pensioen en zijn kleinkinderen(zijn onge 10 jaar), die hij nu wel heeft, noemen hem de
EHBO-opa.

Kwak is nog alleen, zijn pak is versleten en zijn vrouw is overleden door onhygiënische omstandigheden. Kwek woont nu alleen in een bejaardenflat en wordt weleens de zondebok van de familie genoemd. Kurt is opgenomen bij een psychiatrische inrichting. (dit is misschien niet zo leuk voor de jeugd, maar ze moeten er toch wel een keer achter komen dat het bestaat). Hwordt ook weleens ''de gekke oudoom'' genoemd.

Dimpie en Glacia zijn gescheiden van elkaar, omdat ze te verschillend waren. Dimpie is door dat voorval erg depressief geworden. Hij heeft zijn beste tijd gehad. Voor de kinderen is het ook erg moeilijk en ze wonen nu bij Dimpie, want Glacia heeft erg agressieve aanvallen.

De driftkikker: Dikkie en Saartje wonen nog gelukkig bij elkaar. Het is soms weleens knipperlichtjes, maar het gaat nog goed met hun. Kwekkus is inmiddels 20 en hij streeft erg om rechtvaardigheid. Hun gezin heeft erge ruzie met Glacia.

He He, dat waren de Ducks die nu nog leven.
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor DD » ma jan 19, 2009 10:26 pm

Dus Donald, Katiren en Guus zijn overleden?

En verder, ik had dus toch gelijk: Kwak heeft het slecht getroffen. Maar dat kan gewoon niet kloppen omdat hij als kind gewoon het zelfde was als zijn broers en niet dommer, slechter of wat dan ook.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Guus Geluk » ma jan 19, 2009 10:28 pm

Ik wil nog eens de stamboom van Saartje D'n Kwaker maken.
Helaasis mijn fantasie even op na deze stamboom. :(
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Guus Geluk » ma jan 19, 2009 10:33 pm

DD schreef:Dus Donald, Katiren en Guus zijn overleden?

Lastige vraag, daar moet ik nog over nadenken. Ze zouden dan rond de honderd moeten zijn, oude bokken, dus.
Maar het zijn wel hoofdpersonen.....

DD schreef:En verder, ik had dus toch gelijk: Kwak heeft het slecht getroffen. Maar dat kan gewoon niet kloppen omdat hij als kind gewoon het zelfde was als zijn broers en niet dommer, slechter of wat dan ook.

Als je kind bent, heb je nog niet een duidelijke indicatie van je karakter. Alleen dat het een drukke, rustige of stille jongen is.
Kwik, Kwek en Kwak zijn broers en dat zal dan ongeveer hetzelfde zijn. Later zie je steeds duidelijkere verschillen, omdat ze dan meer een eigen mening hebben.

Heb ik gelijk of heb ik gelijk?
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor DD » ma jan 19, 2009 10:35 pm

Hmm tjah, het is jouw stamboom :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma jan 19, 2009 11:59 pm

Iedereen kan later nog een bepaalde kant op gaan. Kwak kan nog steeds even slim zijn als zijn broers, maar wat minder goed terecht gekomen. Hij kan ook nog uit zijn dal klimmen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di jan 20, 2009 5:33 pm

Guus Geluk schreef:
DD schreef:Dus Donald, Katiren en Guus zijn overleden?

Lastige vraag, daar moet ik nog over nadenken. Ze zouden dan rond de honderd moeten zijn, oude bokken, dus.
Maar het zijn wel hoofdpersonen.....

Nee hoor, volgens Don Rosa zal Donald Duck dit jaar 89 kaarsjes uitblazen! Deze oude zeeman en zijn vrouw zijn blij met hun achterkleinkinderen. Alleen Guus Geluk... Rond 1990 wilde hij de eeuwige jeugd, hij kreeg ineens veel last van zijn reumatiek. De oude en verstrooide Willie Wortel had hem te veel gegeven en veranderde hem in een tweejarige. Zonder ouders werd hij in het weeshuis opgenomen waar hij dit jaar, als 21-jarige uitmag. Lekker puh! Tussen hij en zijn lieve Katrien zit nu 70 jaar! Over Willie Wortel gesproken, hij is op 31 december 1999 om 23 uur 59 gestorven na een ongeluk met zijn "Milleniumvuurwerk, het vuurwerk van de Eeuw".
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Guus Geluk » wo jan 21, 2009 9:08 pm

Ik ga binnenkort nog een stamboom maken van Gilbert Geluk, hier kom ik later nog op terug. =)
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do jan 29, 2009 8:50 pm

Ronald Duck is in 2004 met zijn ouders op vakantie in Thailand, en ziet daar een oude zwerver. Deze zwerver blijkt hem te kennen. Donald en Katrien trouwden namelijk in 1967, op Jakarta. Op hun huwelijksnacht heeft Katrien zomaar een kind gekregen, en heeft deze moeten achterlaten. Hij is in 1970 geadopteerd door een stel uit Thailand, waar hij opgroeit. Helaas sterven de ouders aan malaria, en staat hij er weer alleen voor. Hij is nu 15 (1982) . Dus moet hij op straat gaan leven. Hij vertelt tegen Dimpie zijn hele levensverhaal, en zegt dat hij dus een neef van zijn grootvader is. Maar die denkt dat hij een kind is van zijn overgrootvader(????????????)'s broer. Die kent hij niet, en laat hem daar liggen. Maar Ronald is "al" 7 jaar, en 2014 keert hij terug. Jammer, zijn overgrootvaders neef is dood.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Guus Geluk » za jan 31, 2009 5:41 pm

@Duckfan van Down Under, hoe heet het kind van Donald en Katrien en hoe ziet hij/zij eruit?
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di feb 17, 2009 8:29 pm

Nee, doe toch maar niet. Aan die zoon heb je niks en het is een veel te dramatisch verhaal. Wel een leuk idee dat in 1972 een zoon van Donald en Katrien geboren is, Faunteleroy Duck. Hij is genoemd naar Donald's tweede naam.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Guus Geluk » wo mei 13, 2009 8:38 pm

Het fortuin van Dagobert is niet naar de neefjes en Donald gegaan. Ze waren onterft, omdat Donald wel een hele domme actie deed. Die tak van de familie moet het op eigen benen doen en dat is maar goed ook!!!

Het grote fortuin is naar Guus gegaan, maar of hij daar wel gelukkig mee is?? Donald is uiteindelijk zonder fortuin er beter van af gekomen, doordat hij Katrien gekregen heeft. Guus probeert echter wel Katrien over te kopen wat heel verleidelijk voor haar is.

Donald vindt dat geld niet gelukkig maakt.
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

VorigeVolgende

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten