Haan (uit 2039)

Berichtdoor Duckfan van Down Under 3 » ma apr 27, 2009 2:03 pm

Hoe heet mijn zoon en wanneer wordt-ie geboren?
Duckfan van Down Under 3
Member
 
Berichten: 57
Geregistreerd: ma apr 20, 2009 3:27 pm

Berichtdoor Haan » ma apr 27, 2009 2:16 pm

Sorry, er zijn nog wat kinderziektes met het ge-tijd. Ik heb per ongeluk een bericht een dag te vroeg gestuurd. Huugduck, dat antwoord dat ik jou heb gegeven was niet voor jou maar voor Duckfan, die zijn de vraag stelde een dag na het antwoord. En over "dat kan niet, het is een zondag", vergeet niet dat die zondag in 2009 een maandag is in 2027. En dat het 30 april was, een vrijdag. Maar sorry, dat is Duckfans zoon. Mijn zoon is geboren op de 22e mei. Dit betekent dat er niet per se 30 jaar tussen berichten hoeft te zitten.

Haan,

24 mei 2039
Haan
Member
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo apr 01, 2009 9:05 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under 3 » ma apr 27, 2009 9:14 pm

Haan, heb jij ooit gehoord van Back to the Future? Het is even geen Disney, maar ik vind het een hele goede film. Denk je niet dat dit McTijdreizen (of weet er iemand een leukere naam) een beetje gevaarlijk is voor het ruimte-tijd continuum en dat we per ongeluk geen paradoxen en paralelle universa creeren? Ik bedoel, het is al bijna misgelopen met een Ei dat geen Kuiken wilde worden. Of zitten jullie nu toch in een parallel universum daar in 2039? Dit doet me eigenlijk ook nog ergens anders aan denken. Kent iemand het boek "Post uit de Oorlog"? Het gaat over een meisje uit 2004 dat een penvriend heeft in (schrik niet!) 1944! Nou ja, alles heeft wel een beetje risico. Toch? En 1 of 2 kapotte heelallen maakt toch ook niet uit?
Duckfan van Down Under 3
Member
 
Berichten: 57
Geregistreerd: ma apr 20, 2009 3:27 pm

Berichtdoor mcDuck King » di apr 28, 2009 10:40 am

Duckfan van Down Under 3 schreef:Haan, heb jij ooit gehoord van Back to the Future? Het is even geen Disney, maar ik vind het een hele goede film. Denk je niet dat dit McTijdreizen (of weet er iemand een leukere naam) een beetje gevaarlijk is voor het ruimte-tijd continuum en dat we per ongeluk geen paradoxen en paralelle universa creeren? Ik bedoel, het is al bijna misgelopen met een Ei dat geen Kuiken wilde worden. Of zitten jullie nu toch in een parallel universum daar in 2039? Dit doet me eigenlijk ook nog ergens anders aan denken. Kent iemand het boek "Post uit de Oorlog"? Het gaat over een meisje uit 2004 dat een penvriend heeft in (schrik niet!) 1944! Nou ja, alles heeft wel een beetje risico. Toch? En 1 of 2 kapotte heelallen maakt toch ook niet uit?

Ik ken wel back to the future. Het is een goede film, het heeft ook meerdere delen, wel 3 delen.
Erg leuk. Ook in deel 3 wanneer die oude meneer, die cowboy moet verslaan.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Haan » do mei 07, 2009 8:21 pm

Haan komt jullie deze keer waarschuwen voor de Grote Scheiding van 2017. Haan weet het, dat is nog 8 jaar. Maar dat is net genoeg tijd. Op dit moment lopen de spanningen tussen Ei en Rockerduck hoog op. Die gaan steeds hoger, hoger en hoger. Volgend jaar hebben ze huishoogte bereikt. Rond 2012 zijn die zo'n 100 meter boven NNAP. In 2015 zijn ze zo hoog als de Grote Glockner. En zo, op 8 augustus 2017 hebben ze Mount Everest-hoogte bereikt. En dan breekt McDrake in tweeen. Op Ei z'n helft loopt alleen Ei/Kuiken rond. In het begin heeft hij er wel lol aan, maar die neemt snel af. McEi verdwijnt op 3 januari 2019. McDRockerduck daarentegen zit volmet mensen, maar zonder Ei is er geen bal aan. En op 27 juni 2031 wordt het gesloten. Of eigenlijk, in de Eiskast gelegd. Net zoals het oude McDuck. Het wordt weer ontdooid door een Huugduck die nog steeds Disneyfan is, en op dat moment 37. Het is 31 december 2034. Op dit moment begint het weer ten onder te gaan. Help ons en vermijd deze akelige toekomst!

Volgende ramp: Duckfan van Down Under op kamers, 2015. Hij heeft een machine ontwikkeld die tekenfilms en strips, enz. naar de werkelijkheid kan halen, en andersom, zodat hij erin kan. Zijn grootste droom. Jammer genoeg heeft hij op nieuwjaarsnacht 2015-2016 de machine aan laten staan toen hij ging slapen. De machine stond op Kim Possible: A Stitch in Time. Dit heeft Shego met het tempus-scilia beeldje naar de echte wereld, "and you can guess what happened." Dit schrijft Haan nu op een illegale computer en daar komen handlangers aan. Ik schrijf nog gauw een laatste groet,

Haan,

North Shegoton, 23 juni 2045 pfn9bpty65w
|ttg
]tr setrgf,.ewrt.l;
Haan
Member
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo apr 01, 2009 9:05 pm

Berichtdoor huugduck » do mei 07, 2009 9:04 pm

Wat een regel rechte ramp :O hoe kunnen we dit stoppen?
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr mei 08, 2009 4:19 pm

Ik zeg niks...
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » vr mei 08, 2009 8:27 pm

We moeten Duckfan van Down Under opsluiten, of in de EIskast leggen, en uitlaten vriezen naar 2015!!!!
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za mei 09, 2009 5:05 pm

Zou je het dan niet gewoon uitstellen naar 2021?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo mei 10, 2009 10:30 am

Duckfan van Down Under schreef:Zou je het dan niet gewoon uitstellen naar 2021?

Kan, maar we laten je in het oog houden ;)
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Ei » za mei 23, 2009 2:38 pm

Iedere Eipostel weet dat Haan een oplichter is. Want zou Haan echt Ei uit de toekomst zijn, dan zou Haan waarschuwen voor rampen en onheil. Haan had ons kunnen waarschuwen voor de aanslag tijdens Koninginnedag 2009. Maar Haan zweeg. Haan kan Ei dus niet zijn. Of Ei zou onverschillig moeten zijn geworden, zoals veel volwassenen. Dat nooit! :O
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Haan » za mei 23, 2009 5:19 pm

Vergeet je niet dat jullie vaak meet een Haan uit een ander univerum te maken hebben? Haan's berichten zorgen voor een verandering in de tijd. Trouwens Ei, kijk eens wat er boven mijn allereerste bericht gaat staan. Hoe dan ook, op het moment is het rustig. Alleen 1 ding: Haan wil doet een gust voor z'n jongere vrienden. Twintig jaar geleden zijn de makers van South Park vermoord. Doe er wat aan. En gauw.

Verder beter nieuws: Duckfans machine uit 2015 werkt weer, en heeft niemand vermoord. Het wordt gezien als de eerste enige echte tijdmachine. Dus ik heb me een ritje gepland. Ik schrijf weer als ik terug ben!

"Beeeeeeeeeeeh!" (General Melchett, 1917)

Haan, Lille, Frankrijk

30 december 2040
Haan
Member
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo apr 01, 2009 9:05 pm

Berichtdoor Haan » za mei 23, 2009 5:34 pm

Haan is weer terug van z'n tripje. Het was geweldig. Haan heeft de machine een hele week mogen lenen. Wat Haan gedaan heeft:

-Haan is naar het Spongebob universum, Bikini Bottom, 1999 gegaan om Spongebob daar te vermoorden
-Haan ging daarna na het Duck universum, Duckburg, 1953 om Guus Geluk flink wat pech te bezorgen
-Toen ging Haan naar het Lady and the Tramp universum, die stad, 1906 om te genieten van vroeg 20e eeuwse schoonheid
-Haan ging daarna opnieuw naar het Duck universum, White Agony Creek, 1895 om onder de sterren te slapen
-De volgende dag ging Haan een hele dag naar het Real World universum, 9 juni 1934, om als eerste te genieten van de jaren 30 en "The Wise Little Hen"
-De volgende morgen vertrok Haan naar hetzelfde universum, 1957, om deel te nemen aan de Grote 48-Uurs Kippenstaking (sterker nog, om het te organiseren)
-Toen ging Haan naar 1923, om Walt Disney te helpen met een van z'n Alice Comedies
-De laatste dag ging Haan nog naar het Blackadder uinversum, 1-1-2000 om de tijdmachine te stelen en nog meer avonturen te beleven

Haan, in de tijdmachine van Leonardo da Vinci

Ergens tussen 1526 en 1528
Haan
Member
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo apr 01, 2009 9:05 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za mei 23, 2009 5:40 pm

Ei schreef:Iedere Eipostel weet dat Haan een oplichter is. Want zou Haan echt Ei uit de toekomst zijn, dan zou Haan waarschuwen voor rampen en onheil. Haan had ons kunnen waarschuwen voor de aanslag tijdens Koninginnedag 2009. Maar Haan zweeg. Haan kan Ei dus niet zijn. Of Ei zou onverschillig moeten zijn geworden, zoals veel volwassenen. Dat nooit! :O

Kunnen we admin nit gebruiken om te weten wie Haan ECHT is?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Haan » za mei 23, 2009 5:41 pm

Spelbreker. Ga je gang maar! Laat mijn universum maar instorten!
Haan
Member
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo apr 01, 2009 9:05 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron