Haan (uit 2039)

Berichtdoor Ridder ter Geit » di apr 21, 2009 9:41 am

Nee maar! Kun je ons dan ook meteen vertellen hoe de wereld er verder aan toe is? New York bestaat dus nog? Is Amerika ondertussen één natie met Europa geworden of zoiets bijzonders?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Ei » di apr 21, 2009 1:19 pm

Haan schreef:2010: Ei wordt Kuiken. [...]
2021: Kuiken wordt Haan.

Wat is dit allemaal? :O Ei wil helemaal geen Kuiken worden, geen Haan en geen Kip. Ei wil altijd Ei blijven! Veilig in een schil, in een warm nest. Ei wil eeuwige jeugd.
Ei gaat die tijdmachine van Haan kapen, zodat Ei eindeloos in 2009 kan blijven! Nooit zal het 2010 worden. Nooit! Ook jullie blijven vanaf nu allemaal in 2009.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor huugduck » di apr 21, 2009 7:43 pm

Ach ei je kan niet voor altijd de jeugdige ei zijn die je nu bent je word oud geef het maar toe je word kaal en grijs :P
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Ei » wo apr 22, 2009 1:29 am

huugduck schreef:Ach ei je kan niet voor altijd de jeugdige ei zijn die je nu bent je word oud geef het maar toe je word kaal en grijs :P

Ei is van zichzelf kaal. Heb je ooit behaarde of gevederde eieren gezien? Ei kan zichzelf in alle kleuren laten beschilderen. Ei wil niet uit de schil komen, want dan is er geen Ei meer. Ei wil Ei blijven! :O
Wie wil nou niet voor altijd jong blijven, veilig in het nest? We moeten de tijd stilzetten!
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor huugduck » wo apr 22, 2009 8:21 am

Dat kan alleen door een machtige tover spreuk. Vraag maar aan mikmak
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Ei » wo apr 22, 2009 4:12 pm

huugduck schreef:Dat kan alleen door een machtige tover spreuk. Vraag maar aan mikmak

Waarom Mikmak lastigvallen? Als iedere aardbewoner nou gewoon de klokken stilzet, dan staat de tijd toch stil?
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor huugduck » wo apr 22, 2009 4:38 pm

Klokken hebben niks met tijd te maken want de zon gaat op en de zon gaat onder en dan word je nog steeds ouder.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Oud Ei » wo apr 22, 2009 5:19 pm

Ach Ei, dat had je niet moeten doen! Uche! Je hebt de toekomst veranderd! Kuch! Omdat je in 2010 gewoon een ei bent gebleven zal de toekomst veranderen. Dit Ei is uit 2021, vlak voor Ei een Haan had moeten worden. Kuch! Dit Ei nu over datum! Oud Ei heeft admin gevraagd om een Internettijdmachine te bouwen. Toen is OE teruggegaan naar een van de belangrijkste punten in de tijd van de 21e eeuw. Vlak voor Ei naar Kuiken ging veranderen. Kuch! Ei zal je de geschiedenis Kuch! vertellen. In 2010 zou je normaal gesproken in Kuiken veranderen, maar dat doe je niet. Je wordt heel chagrijnig. Zo chagrijnig dat je McDrake wilt laten ver-Kuch!-dwijnen. Maar per ongeluk laat je het convictor-virus los, dat het hele Internet zal platleggen. Pas na 10 jaar hebben ze weer kleine sites op kunnen zetten. De hele wereld. 10 jaar 1 chaos. Alsjeblieft Ei, anders kom je levenslang vast te zitten in de Kuch! gevangenis! Ei!!!!............................
Oud Ei
New member
 
Berichten: 1
Geregistreerd: wo apr 22, 2009 5:03 pm

Berichtdoor Ei » wo apr 22, 2009 5:28 pm

Oud Ei schreef:Ach Ei, dat had je niet moeten doen! Uche! Je hebt de toekomst veranderd! Kuch! Omdat je in 2010 gewoon een ei bent gebleven zal de toekomst veranderen. Dit Ei is uit 2021, vlak voor Ei een Haan had moeten worden. Kuch! Dit Ei nu over datum! Oud Ei heeft admin gevraagd om een Internettijdmachine te bouwen. Toen is OE teruggegaan naar een van de belangrijkste punten in de tijd van de 21e eeuw. Vlak voor Ei naar Kuiken ging veranderen. Kuch! Ei zal je de geschiedenis Kuch! vertellen. In 2010 zou je normaal gesproken in Kuiken veranderen, maar dat doe je niet. Je wordt heel chagrijnig. Zo chagrijnig dat je McDrake wilt laten ver-Kuch!-dwijnen. Maar per ongeluk laat je het convictor-virus los, dat het hele Internet zal platleggen. Pas na 10 jaar hebben ze weer kleine sites op kunnen zetten. De hele wereld. 10 jaar 1 chaos. Alsjeblieft Ei, anders kom je levenslang vast te zitten in de Kuch! gevangenis! Ei!!!!............................

Zien jullie nu wel dat oud worden niet leuk is? Ei ziet nu, anno 2009, dat toekomstig "Oud Ei" zo dement als een pudding is. :O Dat mag nooit gebeuren! Ei moet jong blijven! Na deze boodschap uit de toekomst is Ei vastberadener dan ooit, de tijd voorgoed stil te zetten op 2009.
Dit kan jullie ook overkomen. Wie weet hoe afgetakeld Oud Huugduck zal zijn. Daar kies je toch niet voor???
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor huugduck » wo apr 22, 2009 5:52 pm

Ik ben nog fris en jong dat kan ik van jou niet zeggen je ben al zo,n oud ei.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » wo apr 22, 2009 7:23 pm

Ik ben jong!
Maar als je nu de tijd kon stilzetten, dan weet ik niet wat ik moet doen, elke dag naar school zon naar boven en onder dat het elke dag Donderdag is???
Kun je het je voorstellen?? Het mag alleen op zaterdag, want dan ben ik vrij!!!
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under 3 » wo apr 22, 2009 9:16 pm

Help! Zo zal ik nooit 12 worden!
Duckfan van Down Under 3
Member
 
Berichten: 57
Geregistreerd: ma apr 20, 2009 3:27 pm

Berichtdoor mcDuck King » do apr 23, 2009 12:43 pm

Ik ben gister 12 geworden!!!
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under 3 » do apr 23, 2009 5:00 pm

D'oh! (Annoyed Grunt)
Duckfan van Down Under 3
Member
 
Berichten: 57
Geregistreerd: ma apr 20, 2009 3:27 pm

Berichtdoor mcDuck King » do apr 23, 2009 5:04 pm

Duckfan van Down Under 3 schreef:D'oh! (Annoyed Grunt)

Wat brabbel jij nou?
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten