Rollenspel 2

Berichtdoor mcDuck King » ma apr 13, 2009 8:17 am

De preek in het krakerhuis:

"Jullie kunnen ook niks, zielige domkoppen,'roept zwarthart zware!
"Maar wij konnen er niks aan doen, wij hadden Arpin per ongeluk geholpen,'zitten de krakers zielig te kletsen.
Roept zware:"Kan me niet schelen ik wil dat jullie weer zo goed worden als vroeger...!'
"Nou,' Zegt zware:"Wat staan julli....Boem!
Arpin springt de ruit in! En zegt:"Jullie moeten me helpen, als jullie Dagobert beroven ben ik gered!
Anders kan die een leger kopen!
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » ma apr 13, 2009 8:19 am

De krakers gaan akkoord zodat Arpin kan vluchten, en dat hun hun kamp opslaan bij het ingestortte pakhuis!
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » ma apr 13, 2009 11:24 am

Donald komt terug en zegt dat het hem spijt. Katrien valt gelijk in zijn armen. Guus is heel boos.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » ma apr 13, 2009 6:25 pm

Donald moest Dagobert helpen en ging met Dagobert en de neefjes op pad maar net toen ze de bus in wouden stappen kwamen de krakers,
Dagobert kocht Guus om mee te strijden.
Maar Guus probeerde Donald te saboteren!
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » ma apr 13, 2009 6:55 pm

Maar donald zag dat en vertelde het katrien. En die schopte guus er uit guus werd jaloers enging achter ze aan.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Guus Geluk » wo apr 15, 2009 8:21 pm

Guus voelt zich slecht behandeld en heeft veel vieze modder over zijn kostuum. Hij rent zo hard als hij kan en denkt dan hij zijn geluk verloren heeft. 'Guus: Katrien ik zal je vinden, ook al kost het mijn konijnenpootje of mijn hoefijzer. Ik wil je zien!! (een romantische dramascene)
Guus: Ik snap het niet, Katrien kiest altijd voor Donald!! Hij trekt een boos en gefrustreerd gezicht.

Ineens stond Arpin voor zijn neus. Arpin: ''Die 2 minuten zijn al lang om, Guus!! IK PLUK JE KAAL!!!!''
Arpin rukt de strik van Guus er af en Guus trekt een heel zuur gezicht. Ook zijn zijn krullen door de war geraakt.
Een paar ganzeveren dwarrelen op de grond. Zal dit het einde voor Guus zijn.

Dagobert: ´Ik heb al die zuurverdiende centen die ik aan Guus gegeven heb verloren, hij is niet meer komen opdagen, die rotgans. Ik zal hem ONTERVEN!!! En mijn mooie geluksdubbeltje is nog steeds zoek. SNIK!!´
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Guus Geluk » zo apr 19, 2009 9:55 pm

Guus had geluk en sloeg Arpin bij zijn slaap. en hij was dood
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Guus Geluk » zo apr 19, 2009 10:00 pm

De begravenis van Arpin was geregeld. Hij ligt in zijn kist en opgebaard. Heel veel mensen geven een rouwgeschenk.

INEENS DEED ARPIN OPSTAAN EN SLAAT GUUS KEIHARD. HIJ TRAPT DE GANS HET CREMATORIUM UIT EN GUUS VALT IN DE BOSJES. Hij is heel boos.

Hij rent uit de crematorium en geeft een evil lach. De mensen zijn verbijsterd en kunnen het niet begrijpen. Ze zijn boos op Arpin, omdat die uitvaart heel veel geld gekost heeft.
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo mei 03, 2009 8:14 pm

Hij had z'n masker nog aan. Dus nu is Guus echt een vinger kwijt. De Zwarte Ridder loopt naar Willie Wortel. Hij "leent" zijn tijdmachine en verdwijnt.

Een paar dagen eerder, vlak bij het Geldpakhuis...

"...gobert! Wat ziet u er toch goed uit vandaag! Zeg, nu Ei er to..."
"Wat een geklets! Niet ver genoeg."

Even eerder...

"Hahaa! Et is 10.34 uur! De Ramp ies nog 12 minuten ver wek. Iek-ka naar Dakobert!"

"Koedemorgen, Dagobert!"
De Zwarte Ridder wordt geraakt door een mega-diamant.

Weer iets later...

"Aaa! Oe laat ies et? Non! 2 minuten!"

Op dat moment, aan de voet van het Geldpakhuis...

"Lalaa! Ei gaat naar Dagobert Duck! Hij gaat hem geld vragen voor een picknick!"

"Ei mak niet naar Dakobert! Un raamp zal kebuiren!"
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » di mei 19, 2009 7:48 pm

Kom laten we wel rollen nemen ik ben Donald, dus niemand kan nu nog voor Donald praten, dat doe ik! Anders is het niet leuk.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo mei 20, 2009 3:54 pm

Ik doe Kwok. :P
Nee, ik doe de neefjes en hun vrienden.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo mei 20, 2009 4:09 pm

Dit nieuwe verhaal begint op een hete zomerdag in 1953.

Verteller: "Een lekker zonnige dag..."
Barl (bijna 13, verjaardag 28 oktober): "Pfoe! Wat een weer! Zo heet is het zeker al jaren niet meer geweest hier, he?"
Kwak (11): "Nou, ik weet nog die keer in de woestijn, in oktober 1950."*
Barl: Dat verhaal hebben jullie nog nooit verteld."
Kwek (11): "Een andere keer misschien, het is nu te heet."

Kwik (11): "Zou Oom Dagobert misschien airco gekocht hebben?"
Kwek en Kwak: "Nee! Daar begint hij pas aan als zijn munten beginnen te smelten en zijn papiergeld verbrandt!"
Kwik: "Nou ja, we hebben hier alle klimaten! Herrinneren jullie die keer met Oom Guus in winter 1949? Toen was het koud!"*
Kwak: "Dat ben ik vergeten, maar ik weet nog die keer met Oom Donald op het Eiland der Klimaten."

De eerste 2 pagina's.

*Barks' "The Magic Hourglass"
*Barks' "Wintertime Wager"
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » wo mei 20, 2009 7:36 pm

Donald kwam keihard aanrennen met een tak, de neefjes rennen weg.
"Vieze, smerige gluiperds,' Schreeuwt Donald! Donald vervolgt:"Kom hier smerise spijbelaars!'
Kwik struikelt over een losse steen. Kwek kon niet meer remmen en struikelde, en zijn voeten knalde op tegen de snavel van Kwak, Kwak viel verlamd naar achteren, Kwek viel naast Kwik.
"Ik heb jullie, zegt Donald. De neefjes:"Wat hebben we misdaan?!' "Jullie hebben gespijbeld,' reageert Donald.
"Hebt u het... ...Nog niet gehoord... ...Oom Donald? Zeggen de neefjes. "Wat moet ik gehoord hebben,' zegt Donald verbaast.
"Dat we hittegolfvrij hebben,' zeggen de neefjes. Donald verbaast:"Huh, zijn jullie eerlijk vrij, ik heb jullie er nog niet over gehoord.'
Barl komt aanrennen, en zegt:"Wat heeft u invredesnaam gedaan, meneer Duck.' "Eh... Ik ga al weg, hoor... Heh, heh( blozende lach.),' zegt Donald. Barl:"Wat deed jullie oom nou weer.' Kwik:"Ow, dat was onze oom die dacht dat wij spijbelde.' "Gelukkig hadden we hittegolfvrij,' zegt Barl. "Ja,'zegt Kwek zelfverzekerd!
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo mei 20, 2009 10:20 pm

Jij zou toch alleen Donald doen? Trouwens, ik wilde op de derde pagina eigenlijk beginnen met het verhaal over het Eiland der Klimaten.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Guus Geluk » do mei 21, 2009 3:03 am

mcDuck King schreef:Kom laten we wel rollen nemen ik ben Donald, dus niemand kan nu nog voor Donald praten, dat doe ik! Anders is het niet leuk.

Het is hier geen kinderspeeltuin, waar je verkleedpartijtje speelt, daar zeggen ze ook altijd: ''Anders is het niet leuk''
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

VorigeVolgende

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron