DD 25- 2009

Berichtdoor mcDuck King » vr jun 19, 2009 11:16 am

Ik ook, ik ga Sander vervangen (niet dat ik echt goed teken, maar Sander mocht ook al op jonge leeftijd op de redactie werken.) En dan kunnen we allemaal T. Roep gaan tegenspreken bij onverantwoordelijke Duck-producten.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Rockerduck » vr jun 19, 2009 11:37 pm

mcDuck King schreef:Ik ook, ik ga Sander vervangen (niet dat ik echt goed teken, maar Sander mocht ook al op jonge leeftijd op de redactie werken.) En dan kunnen we allemaal T. Roep gaan tegenspreken bij onverantwoordelijke Duck-producten.

"Hoor eens, Oom Thom! Dat kan zo maar niet, hè! Dat is niet zo goed, hè? Nee! Dus wat gaan we daar aan doen, Oom Thom?"

:lol:
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor mcDuck King » za jun 20, 2009 11:01 am

Rockerduck schreef:
mcDuck King schreef:Ik ook, ik ga Sander vervangen (niet dat ik echt goed teken, maar Sander mocht ook al op jonge leeftijd op de redactie werken.) En dan kunnen we allemaal T. Roep gaan tegenspreken bij onverantwoordelijke Duck-producten.

"Hoor eens, Oom Thom! Dat kan zo maar niet, hè! Dat is niet zo goed, hè? Nee! Dus wat gaan we daar aan doen, Oom Thom?"

:lol:

Met als gevolg dat T. Reop ontslag neemt, wij worden allemaal hoofdredacteur, en elke Duckfan mag komen werken op de redactie. :rolleyes:
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Vorige

Keer terug naar Donald Duck weekblad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten