Oom Donald's Brievenbus

Berichtdoor jan Baksteen » vr okt 02, 2009 3:20 pm

Het zou erg jammer zijn als dit topic gaat stoppen, daarom ga ik maar verder waarvoor dit topic bedoelt was:
Aan Donald Duck. Een jongen uit mijn klas maakt een Donald Duck extra. Hij tekent de strips en bedenkt de verhalen. Er zit ook reclame in. De posters en de kleurplaten worden door een meisje getekend. De voorkant wordt door een andere jongen getekend en als de Donald Duck extra klaar is, geeft hij ze weg.
Esterel Hijink - Aalten.
Knap, hoor! Kun je die jongen niet vragen of hij er mij eentje wil sturen? Misschien dat ik er hem dan ook wel eentje stuur...

Deze brief staat in nummer 17-1987. En het is wel een leuke brief omdat er een aantal zelf een Donald Duck maken, ze zouden zo Sanoma kunnen helpen.
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor kwok » vr okt 02, 2009 3:30 pm

Toen was sanoma niet de uitgever maar een andere uitgever. maar ik vind het zelf ook een leuke brief.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor kwok » vr okt 02, 2009 3:33 pm

Sorry voor mijn slechte zinnen mijn dubbel post en mijn off-topic bericht.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Ei » vr okt 02, 2009 4:32 pm

Rockerduck schreef:Wil de Admin alle spam en off-topic verwijderen of anders het topic maar dichtgooien? Als het wéér zo gaat, heb ik er geen zin in.

Vanwaar deze speciale behandeling? Hoezo moet dit topic dicht, en alle andere niet? Ei heeft er nu al geen zin meer in, zulk gemopper. Het topic heet 'Oom Donald's Brievenbus' en het gáát over Oom Donald's Brievenbus. Wat is dan in 's eendensnaam het probleem??
Wat jij wilt is een topic met als onderwerp "De beste brieven uit Oom Donald's Brievenbus". Had het dan zo genoemd. ;)

jan Baksteen schreef:Dat hoeft niet, hoor! Ik houd wel op.

Niks niemandal ophouden, Jan. Je site is een leuk initiatief! Complimenten!

jan Baksteen schreef:alleen had ik roet in het eten gegooid.

Nee, je hebt helemaal geen roet in het eten gegooid. Het topic heet 'Oom Donald's Brievenbus' en daarover gingen je berichten. Goed gedaan, dus.

En dan nu weer on-topic:
Vroeger had Oom Donald's Brievenbus een ziekenhoekje. In welke jaren was dat?
Ook opmerkelijk is de aandacht voor het koningshuis in de brievenbus van vroege jaren.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr okt 02, 2009 4:41 pm

Ja! In mijn oudste Duck, bijvoorbeeld! Onze Kroonprinses viert haar verjaardag! 16 jaar!
Ziet er nog goed uit voor haar leeftijd. http://royals4ever.web-log.nl/photos/un ... 2009_3.jpg
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Rockerduck » vr okt 02, 2009 5:03 pm

Ei schreef:Vanwaar deze speciale behandeling? Hoezo moet dit topic dicht, en alle andere niet?

Omdat al na 3 posts de spam begon. En meer dan de helft van het topic alweer off-topic.

Ei schreef:Het topic heet 'Oom Donald's Brievenbus' en het gáát over Oom Donald's Brievenbus. Wat is dan in 's eendensnaam het probleem??
Wat jij wilt is een topic met als onderwerp "De beste brieven uit Oom Donald's Brievenbus". Had het dan zo genoemd. ;)

Het gaat helemaal niet over Oom Donald's Brievenbus. Het gaat over spam van hyves en de reacties daarop.

Ei schreef:Nee, je hebt helemaal geen roet in het eten gegooid. Het topic heet 'Oom Donald's Brievenbus' en daarover gingen je berichten. Goed gedaan, dus.

Niet dus.

De keuze is heel simpel: of dit topic gaat dicht, of ik ga het net zo lang volspammen met kind-onvriendelijk materiaal totdat het ook echt dicht is.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Luuuuk » vr okt 02, 2009 5:33 pm

Rockerduck schreef:De keuze is heel simpel: of dit topic gaat dicht, of ik ga het net zo lang volspammen met kind-onvriendelijk materiaal totdat het ook echt dicht is.

Je daalt met dit gedrag in mijn achting. Dat wilde ik even zeggen...
Avatar gebruiker
Luuuuk
Member
 
Berichten: 355
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 12:02 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr okt 02, 2009 6:36 pm

Je stijgt met dit bericht in mijn achting, Luuuuk.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor jan Baksteen » vr okt 02, 2009 6:47 pm

Daar heb je gelijk in DvDU en ik ben het ook met ei eens.

Vroeger stond er in de brievenbus wat er volgende week gaat gebeuren, maar tegenwoordig staat onder aan de strip achter op de Donald Duck.
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor Ei » vr okt 02, 2009 8:24 pm

Inmiddels heeft iemand een nieuw topic gemaakt:

Oom Donald's Brievenbus (herkansing)
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=1255
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Vorige

Keer terug naar Donald Duck weekblad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten