ik zoek een Donald Duck verhaal

Berichtdoor Mr_Cash » zo mei 13, 2007 9:39 pm

Hoi , ik zoek een oud donald duck verhaal waarin Donald het opneemt tegen Oom Dagobert om het snelst rijk
te worden en te beginnen met niets.
ik heb alleen het eerste deel waarin ze beide verkopers worden waarin Donald een mini muziek speler moet verkopen in het warme oosten van china en Dagobe5rt moet een enorme kolen kachel verkopen dat normaal vliegtuig hangaars warm houdt.
Als iemand weet over welk verhaal dit gaat en weet waa5r ik het tweede deel kan vinden zou ik het erg waarderen.
groetjes
Cash
Mr_Cash
 

Berichtdoor mcprul » zo mei 13, 2007 9:52 pm

Vooraan bij het verhaal staat een code (letter en een paar cijfers). Kun je die even melden? Dan zal het waarschijnlijk geen probleem zijn om dit verhaal op te zoeken in de enorme Inducks database.
mcprul
Member
 
Berichten: 388
Geregistreerd: za jan 06, 2007 7:03 pm

Berichtdoor Ei » ma mei 14, 2007 12:49 am

Mr_Cash schreef:Hoi , ik zoek een oud donald duck verhaal waarin Donald het opneemt tegen Oom Dagobert om het snelst rijk
te worden en te beginnen met niets.
ik heb alleen het eerste deel waarin ze beide verkopers worden waarin Donald een mini muziek speler moet verkopen in het warme oosten van china en Dagobe5rt moet een enorme kolen kachel verkopen dat normaal vliegtuig hangaars warm houdt.

Dit is vermoedelijk 'City of Golden Roofs' van Barks. De stad der gouden daken. (US 20)
Die staat volgens Inducks in Donald Duck 1980-39, 1980-40 en 1980-41. Drie delen.
En in albums 'Oom Dagobert, avonturen van een Steenrijke Eend 19' en 'De beste verhalen van Donald Duck 99'.
http://coa.inducks.org/coa/c1/story.php/0/W+US+++20-01
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Cash » ma mei 14, 2007 8:29 pm

Ei jij bent een echte kenner xD , dat is het verhaal.
Heel erg bedankt :D
Cash
 


Keer terug naar Donald Duck weekblad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten