Clubpas/geluksnummers

Clubpas/geluksnummers

Berichtdoor Double O'Duck » di maart 22, 2016 5:35 pm

Het viel me vandaag opeens op dat er geen geluksnummers meer worden geplaatst in Donald Duck. Dit is al een hele tijd niet meer gebeurd, maar pas nu viel het me om één of andere reden op. Weet iemand hoe lang dit al aan de gang is? Weet ook iemand wat hier de reden voor is?

Vroeger werden iedere week een aantal geluksnummers in het blad gepubliceerd waarmee een abonnee die dat nummer op zijn clubpas had staan een cadeautje won, bijv. een pocket of dvd. Van tijd tot tijd werden er ook grotere acties gehouden waarbij in één keer heel veel cadeaus werden uitgeloofd. Ook dat heb ik al lang niet meer in het blad gezien. Zelfs in het traditionele verjaardagsnummer (nr. 43) was er vorig jaar geen sprake van een wedstrijd of weggeef-actie.

Is de clubpas daarmee in feite nutteloos geworden? Worden er überhaupt nog clubpassen uitgegeven aan nieuwe abonnees?
formerly known as Rockerduck
Avatar gebruiker
Double O'Duck
Member
 
Berichten: 27
Geregistreerd: do dec 10, 2015 11:23 am

Re: Clubpas/geluksnummers

Berichtdoor Jordy » wo maart 23, 2016 11:21 am

Oei, dat is echt al vrij lang.. Ik gok op eind 2014?

Ik zie ook nooit meer acties zoals gratis naar de dierentuin met je Clubpas.. Zonde!
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: Clubpas/geluksnummers

Berichtdoor jan Baksteen » zo apr 03, 2016 8:40 am

Twee jaar geleden was ik nog gratis met de pas, samen met mijn vriendin, naar het Rijksmuseum van oudheden geweest in Leiden.
Misschien zal dat de laatste keer wel geweest zijn.
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm


Keer terug naar Donald Duck weekblad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten