DD 2017-40

DD 2017-40

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr sep 29, 2017 8:21 am

Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: DD 2017-40

Berichtdoor Oom Paspasu » za sep 30, 2017 12:46 pm

Een tijd geleden dat ik van me heb laten horen, maar toen ik gisteren toch weer eens de Donald Duck doorkeek, moest dit me toch van mijn hart. Hoewel er zeker positieve ontwikkelingen zijn te bespeuren bij de Nederlandse uitgaves, blijft de eigen productie belabberd. Het hoofdverhaal is van de hand van Thomas Cabellic, die niet kan tekenen maar wel zijn best doet. Verder staan er twee strips in van Bas Heymans, die wel kan tekenen maar zijn best niet doet. Dit heeft weer eens een nieuw dieptepunt bereikt in het titelloze verhaal over paddenstoelen, waarin nergens paddenstoelen te zien zijn. Nu gaat het er ook om dat die gedurende het verhaal ontbreken, maar ook het ontbreken wordt niet weergegeven. Waar dienen de plaatjes waarop Bruin en Rein ontdekken dat de paddenstoelen weg zijn toe? Hoofden met tekstballonnen. Op het laatste plaatje zien we Broer Konijn met twee zakken wortels, terwijl uit de tekst blijkt dat één daarvan eigenlijk paddenstoelen had moeten bevatten. Dit plaatst alle ellende in de wereld toch weer even in perspectief.
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am


Keer terug naar Donald Duck weekblad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron