DD 2007-29

Berichtdoor Rockerduck » do jul 19, 2007 7:55 pm

Ridder ter Geit schreef:Vond je het verhaal in Broer Konijn niet net wat beter dan normaal?

Ik vond het raar om het verhaal met Broer Konijn-figuren te doen. Rein die samen met Broer en Toon een spel speelt? Beetje out-of-character, hoewel hij achter die schat aan zat. Maar de BK-strip is toch nooit goed, laten ze dat figuur eindelijk eens opgeven.

Ridder ter Geit schreef:En vond je de Heymansstrip met de ommezwaai van die man niet komisch?

Ik heb zowaar één keer gelachen. Maar al met al zijn die korte verhaaltjes van Donald veel te kort om ook maar iets zinnigs in te doen. Want waar gaat het eigenlijk over? Donald die gaat varen met een echtpaar in een duikboot en opeens is die vrouw niet meer bazig, maar haar man. Nja, big deal.

Ridder ter Geit schreef:En Goofy geeft Les, dat die man als enige in heel Duckstad ook zo'n petje heeft omdat hij ze verkoopt?

Is dat grappig dan? Serieus??
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Ridder ter Geit » do jul 19, 2007 8:57 pm

Ik vond de historische elementen in Broer Konijn eens wat anders, en dus leuk.

Dat mannetje zie je wel vaker, in verschillende vormen, en wat hij allemaal uitriep opeens was erg sterk. Een haarscherpe analyse van de situatie. De hele ommezwaai in zijn persoon was mooi om te zien. Het gedoe over verliefde stelletjes wel of niet rondvaren vond ik ook leuk, net als dat het een gele duikboot was.

Dat van dat petje vond ik ook erg leuk. Maar smaken verschillen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Rockerduck » vr jul 20, 2007 1:23 am

Ridder ter Geit schreef:Maar smaken verschillen.

Gelukkig maar, anders werd de wereld wel héél saai. :)
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Ei » vr jul 20, 2007 3:58 pm

Rockerduck schreef:[smaken verschillen] Gelukkig maar, anders werd de wereld wel héél saai. :)

Tja, het zou eens vrede kunnen worden... Stel je voor. Vreselijk. :P
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Vorige

Keer terug naar Donald Duck weekblad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten