DD 2007-45

Berichtdoor Ei » za nov 03, 2007 2:11 am

Afbeelding
DONALD DUCK NR. 45
Deze week begint er een lang en spannend avontuur van Mickey Mouse. Ik zou het verhaal kunnen vertellen in een notendop, maar je moet het maar gewoon lezen! Zelf raak ik verstrikt in een avontuur rond Patrijsje Hildom als ik voor Bertus Biceps word aan gezien...

Oplossing ZOEK:
Blz. 41, zevende plaatje (Albert Zwijn)

Afbeelding

http://www.donaldduck.nl/brievenbus/dezeweek/
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Ei » vr nov 09, 2007 12:59 am

Roddelflop index: Donald Duck 2007-45
http://roddelflop.wordpress.com/2007/11/06/dd2007-45/
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Rockerduck » vr nov 09, 2007 8:38 pm

Deze week de Donald Duck maar eens gekocht, vanwege het openingsverhaal van Francisco 'Paco' Rodgriguez Peinado (een hele mond vol). Zoals altijd mooi getekend en Patrijsje Hilton lijkt erg goed op Paris Hilton. Zij het dat het een gekuiste versie is. Het script is wel flinterdun.

Over de rest ben ik niet erg te spreken. De sfeer ontbreekt nog steeds, en ik word doodmoe van al die verwijzingen naar de Duckstadshop. Is dit een stripblad of een reclamefolder? Zelfs in het boekje over gezond eten staat een advertentie voor Donald Duck T-shirts!

Ik zie dat er volgende week wéér een verhaal van Peinado komt. :)
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Kip » vr nov 09, 2007 8:54 pm

Rockerduck schreef:De sfeer ontbreekt nog steeds, en ik word doodmoe van al die verwijzingen naar de Duckstadshop. Is dit een stripblad of een reclamefolder?

Wat bedoel je met "verwijzingen"? De advertenties? Of staat er in de strip een verwijzing naar de Duckstadshop?
Kip
New member
 
Berichten: 8
Geregistreerd: ma jul 30, 2007 8:45 pm

Berichtdoor Rockerduck » za nov 10, 2007 3:24 am

Kip schreef:Wat bedoel je met "verwijzingen"? De advertenties? Of staat er in de strip een verwijzing naar de Duckstadshop?

Hey, het Ei was er eerder dan de Kip; dat weet je toch, hè?

Nee, geen verwijzingen in de strips. Ik vind alleen dat ze in zaken als de 'abonneespagina' (pagina 4) en een speciaal boekje over gezond eten geen advertentie moeten zetten voor Duckstadshop. Er is elders in het blad genoeg ruimte voor advertenties.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond


Keer terug naar Donald Duck weekblad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten