DD 2008-01

Berichtdoor Ei » vr dec 28, 2007 8:24 pm

Afbeelding
DONALD DUCK NR. 1
Deze week sta ik met mijn ene been in 2007 en met mijn andere been in 2008. En dat is een lastige spagaat; helemaal aangezien ik voor de jaarwisseling nog duizend dingen moet doen. Oma Duck moet duizend dingen aan haar boerderij repareren en besluit dan de boerderij maar te verkopen...

Oplossing ZOEK: In de illustratie met Willie Wortel op pagina 42 zie je door het raam drie Chinese vogels vliegen.

Afbeelding

http://www.donaldduck.nl/brievenbus/dezeweek/
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Goudglans » vr dec 28, 2007 10:16 pm

Weer een Donald Duck verhaal waar je de afloop van te voren kan aanvoelen, heb ze geen reisavonturen meer. Ik vind het jammer dat bij elke keer weer de verhalen zo voorspelbaar zijn en eigenlijk niks nieuws aan is.
Goudglans
Member
 
Berichten: 207
Geregistreerd: di jul 10, 2007 9:16 am

Berichtdoor arjan k » za dec 29, 2007 1:39 pm

't Is lang geleden, maar leuk dat ze de cover van volgende week weer tonen op de achterzijde. De Zware Jongens is werkelijk schandalig kinderachtig. Hopelijk zijn de achterkanten in het vervolg van 2008 wat verfrissender want anders kunnen ze wat mij betreft die pagina vullen met reclame of zo.
arjan k
Member
 
Berichten: 87
Geregistreerd: di jul 17, 2007 6:10 pm

Berichtdoor Ei » do jan 10, 2008 3:51 am

Roddelflop index: Donald Duck 2008-01
http://www.roddelflop.nl/?p=408
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor DD » di maart 04, 2008 5:01 pm

Eens, toen ze net niet meer de achter kant toonden, in 1998 ofzo, vroeg iemand in de brevenbus waarom dat niet meer zo was, waarop de antwoord was dat het als een soort verrassing was op deze manier. En nu doen ze weer als vroeger haha.

Ik heb trouwens nog geen enkele Donald Duck uit 2008 gelezen. Het eerste wat ik in een nieuwe jaar altijd check is wat de achterkant nu is (ik heb dus begrepen dat het dit jaar de zware jongens is) en wat de kadoo bij broef van de week is. Gewoon uit nieuwschierigheid :P.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Rockerduck » di maart 04, 2008 6:30 pm

@DD: Maar zo pas had je wel een topic geopend met de mededeling dat je altijd wordt gevraagd of de DD een cadeautje is, als je hem koopt... Aha, betrapt! :P

(Ik had je trouwens nog geen welkom geheten op het forum. Nou, bij dezen! Je aanwezigheid doet het forum opleven.)
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor DD » wo maart 05, 2008 1:49 am

Haha dank je wel :P

Nee je hebt me niet betrapt hoor, want in dat topic had ik het over pockets :P, maar toevallig vandaag heb ik de weekblad van deze week wel gehaald maar nog niet gelezen:P Misschien kom ik nog wel terug op dit nummer.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am


Keer terug naar Donald Duck weekblad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten

cron