Gaat het weekblad achteruit?

Berichtdoor Henrieke » za maart 10, 2007 2:35 pm

Ik vind 'm op het moment ook wat minder dan in voorgaande jaren, maar ik ben niet zo 'depressief' als sommigen hier. Er zijn immers wel meer slechte jaren geweest, dat geldt voor alles.
Henrieke
Member
 
Berichten: 449
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 11:12 pm

Berichtdoor ?????????? » za maart 10, 2007 8:13 pm

Slecht jaren voor het weekblad, geen dagobert meer, de Donald Duck als..... serie nog maar af en toe een een nieuw album en de Donald Duck Extra met allen Vicar. Dit is eenm afgaang voor alle Nederlands Ducks. Alleen de pockets zijn nog goed, maar ik hou niet zo van mickey, superdonal en diederik. Na 1 keer lezen vind ik het wel weer genoeg. Vind je het gek dat ik depresief ben.
??????????
 

Berichtdoor ?????????? » za maart 10, 2007 8:16 pm

En dan nog zoveel pockets, mini pockets en dubbelpockets dat verzamelem onmogelijk is. En alle nieuwe serie kan je ook niet aanbeginnen. Je moet miljonair zijn om leeen de pockets te kunnen kopen.
??????????
 

Berichtdoor Luigi » zo maart 11, 2007 4:01 pm

Geloof me, die mini pockets wil je niet eens kopen.
Ik wens niet geassocieerd te worden met die infantiele loodgieter!
Luigi
Member
 
Berichten: 140
Geregistreerd: vr jan 19, 2007 4:51 pm

Berichtdoor duckduck » zo maart 11, 2007 4:22 pm

?????????? schreef:En dan nog zoveel pockets, mini pockets en dubbelpockets dat verzamelem onmogelijk is. En alle nieuwe serie kan je ook niet aanbeginnen. Je moet miljonair zijn om leeen de pockets te kunnen kopen.

Miljonair???

12 pockets per jaar = 12 * € 4,95 = € 59,40
3 dubbelpockets per jaar = 3 * € 7,45 = € 22,35
2 minipockets per jaar = 2 * € 4,59 = € 9,18
= € 90,53 per jaar.
duckduck
 

Berichtdoor Luigi » zo maart 11, 2007 10:07 pm

Leuke som, maar die gaat ervan uit dat je alles al hebt en geen oudere nummers koopt.
Ik wens niet geassocieerd te worden met die infantiele loodgieter!
Luigi
Member
 
Berichten: 140
Geregistreerd: vr jan 19, 2007 4:51 pm

Berichtdoor ????? » ma maart 12, 2007 5:54 pm

Plus het weekblad donald ducks extra en de albums erbij. Normaal is het al veel maar er komt nu nog die lading pockets bij. Ik krijg niet zoveel zakgeld dat ik eraaan kan besteden.
?????
 

Berichtdoor mcprul » di apr 03, 2007 9:41 pm

Waarom is er zoveel Vicar in de DD en DDE? Vind de redactie deze tekenaar nou zo geweldig, of zijn Vicar strips goedkoper?

Vorig jaar heeft er twee keer een Barks verhaal in de DD gestaan. Erg goed, maar nu zie ik het niet meer. Jammer, er zijn zo veel mensen die eigenlijk nog nooit zijn tekeningen hebben gezien.

Ik ben voorstander van veel afwisseling. Af en toe een Barks, Rota, Branca enzovoort. Vicar mag er van mij wel in blijven, zolang het maar niet wekelijks word. Dat geld ook voor Rosa. Er zijn veel mensen fan van hem, dus moet je die wensen ook vervullen. Ik vind zijn stijl niet zo mooi, andere mensen weer wel.
mcprul
Member
 
Berichten: 388
Geregistreerd: za jan 06, 2007 7:03 pm

Berichtdoor Luuuuk » wo apr 04, 2007 2:34 pm

mcprul schreef:Waarom is er zoveel Vicar in de DD en DDE?

Dat vind Thommie zo leuk... :/
Avatar gebruiker
Luuuuk
Member
 
Berichten: 355
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 12:02 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Rockerduck » wo apr 04, 2007 9:30 pm

Vroeger waren er ook al veel kinderen die een brief schreven dat ze dit-en-dat niet mooi vonden, en toen schreef Donald terug dat andere kinderen dat wél leuk vonden. Maar toen was er sowieso meer afwisseling.

Toen stonden er ook niet-Disney strips in, zoals Douwe Dabbert, Van nul tot nu, Tom Poes, De Smurfen etc. Die werden beschouwd als deel van de 'familie'.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Thommie » do apr 05, 2007 7:57 am

Luuuuk schreef:
mcprul schreef:Waarom is er zoveel Vicar in de DD en DDE?

Dat vind Thommie zo leuk... :/

poehee...

iedere keer is een strip plaatje anders dus er is lekker veel afwisseling met die viecar!!!
Thommie
 

Berichtdoor Appeltree » do apr 05, 2007 11:52 am

Ik hou vooral van de verhalen in Duckstad, niet van die survival toeren naar Afrika of Nieuw - Zeeland... Landen als Amerika vind ik wel leuk, maar die zijn er weinig van in dit verhaal... Ik vind Viecar gewoon geod tekenen hoor, het valt me wel op dat er in 2006 en 2007 veel meer Denemarkse verhalen geplaatst werden! Waar zijn ze gebleven ?!
Appeltree
Member
 
Berichten: 17
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 11:15 pm

Berichtdoor Henrieke » do apr 05, 2007 11:49 pm

Rockerduck schreef:Toen stonden er ook niet-Disney strips in, zoals Douwe Dabbert, Van nul tot nu, Tom Poes, De Smurfen etc. Die werden beschouwd als deel van de 'familie'.

Ja, denk maar aan de 'groepsvoorplaten' waar ook Bommel en Douwe op stonden. Douwe Dabbert mis ik wel in de DD!
Henrieke
Member
 
Berichten: 449
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 11:12 pm

Berichtdoor Appeltree » vr apr 06, 2007 2:30 pm

Henrieke schreef:
Rockerduck schreef:Toen stonden er ook niet-Disney strips in, zoals Douwe Dabbert, Van nul tot nu, Tom Poes, De Smurfen etc. Die werden beschouwd als deel van de 'familie'.

Ja, denk maar aan de 'groepsvoorplaten' waar ook Bommel en Douwe op stonden. Douwe Dabbert mis ik wel in de DD!

Douwe Dabbert? rofl, lol :P Die mis ik dus voor geen goud...
Appeltree
Member
 
Berichten: 17
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 11:15 pm

Berichtdoor duckduck » vr apr 06, 2007 3:12 pm

Douwe Dabbert was juist leuk!
duckduck
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Donald Duck weekblad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten