DD 2008-32

Berichtdoor Rockerduck » wo aug 13, 2008 12:46 am

Ridder ter Geit schreef:
Ridder ter Geit schreef:
Rockerduck schreef:De openingsceremonie werd uitgezonden en Balkenende was er bij, evenals Willem-Alexander en Maxima. Balkenende heeft naar verluidt meteen de mensenrechtensituatie aan de kaak gesteld bij de premier daar.

Da's mosterd na de maaltijd.

Nu ja, ik ben allang blij dat hij het wel doet.

Praten kan iedereen, maar praatjes vullen geen gaatjes.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo aug 13, 2008 8:29 am

Het lijkt me ook best lastig om dat aan te kaarten bij een diplomatiek bezoek. En volgens mij heeft dat best veel invloed. Ik denk ook wel dat de Chinezen in ieder geval steeds chagrijniger worden ten opzichte van dat bemoeizuchtige westen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Rockerduck » wo aug 13, 2008 7:37 pm

Ridder ter Geit schreef:Het lijkt me ook best lastig om dat aan te kaarten bij een diplomatiek bezoek. En volgens mij heeft dat best veel invloed. Ik denk ook wel dat de Chinezen in ieder geval steeds chagrijniger worden ten opzichte van dat bemoeizuchtige westen.

Volgens mij maakt het echt geen drol uit en zal het de Chinezen worst wezen. Als ze zich iets van de mening van de rest van de wereld aantrokken, dan hadden ze niet zo huis gehouden in Tibet. Ze weten dat wij hen nodig hebben om onze economie draaiende te houden, en Amerika is hen een paar biljoen schuldig.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Ridder ter Geit » do aug 14, 2008 9:17 am

Ik heb wel het idee dat ze zich aan het westen irriteren. Maar goed, dit wordt een beetje een politiek topic zo.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Vorige

Keer terug naar Donald Duck weekblad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten