DD 2008-40

Berichtdoor Ei » vr sep 26, 2008 4:43 pm

Afbeelding
DONALD DUCK NR. 40
4 oktober is het dierendag. Dan krijgt Loebas een vette kluif en ik ga extra lang met hem lopen in het bos. En uiteraard krijgt hij een heleboel knuffels en aandacht! Ga jij je dier ook verwennen?

Oplossing ZOEK: blz. 37, laatste plaatje

Afbeelding

http://www.donaldduck.nl/brievenbus/dezeweek/
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Redmess » ma sep 29, 2008 12:30 am

Ik ruik een tekenaar die alleen maar Loebas kan tekenen, en de andere st Bernards dus maar gewoon valer heeft gemaakt...
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma sep 29, 2008 9:34 pm

Gek dat een oud Mickey en Goofy verhaal ditmaal leuker is dan de Donald Duck verhalen. Ik had iets kunnen vermoeden toen ze een dier zochten dat 'Vinnie' heette, maar had het toch niet door. Dat maakt het des te grappig. Ook leuk dat hij daarom dus er niet aan kwam lopen. Sympathiek verhaaltje!

Al die Loebas-karakter-uitdieping was wat overdreven. Wel erg veel nadruk op de goede kanten van Loebas. Ik had het leuker gevonden als het allemaal misverstanden waren en Loebas ondanks zijn familie dezelfde domme luie hond bleef. Hoe verklaar je anders dat hij zich altijd zo gedraagt?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Redmess » di sep 30, 2008 1:02 pm

Het ergste is dat deze uitdieping met hetzelfde gemak aan de kant word geschoven als Donald's geldgebrek of de intelligentie en volwassenheid van de neefjes. Loebas zien we de laatste jaren bijna alleen nog maar op dierendag, verder nooit.

Dit is hetzelfde als de impromptu verjaardagen en familietradities: snel weer vergeten.
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Ei » vr okt 03, 2008 8:09 pm

Roddelflop index: Donald Duck 2008-40
http://www.roddelflop.nl/?p=570
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm


Keer terug naar Donald Duck weekblad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten