DD 2007-03

Berichtdoor De steenrijke eend » zo jan 14, 2007 8:43 am

De"Mickey Mouse lost het op"was erg gemakkelijk
Dagobert: "Jij verschrompelde augurkenbrein! Scharminkelige schaapskop! Blunderend ezelskuiken. Je bent ontslagen en denk erom,morgen kom je extra vroeg om de tijd in te halen die je verspilt door je te laten ontslaan!
De steenrijke eend
Member
 
Berichten: 251
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 9:38 am
Woonplaats: Somber Moeras

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo jan 14, 2007 10:38 am

Tja, ik vond het nu eenmaal gewoon echt de mooiste, na enig onderzoek in de Donald Duck.

Voor de rest; het verhaal van Katrien en kleren kopen is ERG herkenbaar (ik heb een verloofde).
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Eider » zo jan 14, 2007 10:44 am

Zou iemand de tekening van Henrieke uit de Donald Duck willen inscannen?
Ik ben geen lid meer :(
Eider
Member
 
Berichten: 119
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:08 pm

Berichtdoor MegaChriz » zo jan 14, 2007 1:38 pm

Eider schreef:Zou iemand de tekening van Henrieke uit de Donald Duck willen inscannen?
Ik ben geen lid meer :(

Op deze pagina staat de tekening ook!
http://forum.mcduck.nl/viewtopic.php?pid=38787#p38787

Het blijft een mooi kunstwerk. Leuk dat ie uiteindelijk ook in de Donald Duck is gekomen!
MegaChriz
New member
 
Berichten: 3
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 1:47 pm

Berichtdoor Robb_K » zo jan 14, 2007 7:20 pm

Goed, Henrieke! Nu de Sanoma redactie jou kennen. Als je verbeter je tekenen, je kunt een paar van je tekeningen op Sanoma sturen.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor DisneyRemc°o° » zo jan 14, 2007 10:42 pm

Robb_K schreef:Goed, Henrieke! Nu de Sanoma redactie jou kennen. Als je verbeter je tekenen, je kunt een paar van je tekeningen op Sanoma sturen.

Verbeteren kan altijd, maar ik vind de tekeningen die hier in dit topic staan in ieder geval zo goed als perfect getekend.

De tekening die in de Donald Duck staat is ook erg mooi. Dus wie weet een opstapje om bij de Donald Duck te kunnen beginnen.
DisneyRemc°o°
Member
 
Berichten: 207
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 8:07 pm
Woonplaats: Leerdam

Berichtdoor DisneyRemc°o° » zo jan 14, 2007 10:55 pm

DisneyRemc°o° schreef:maar ik vind de tekeningen die hier in dit topic staan in ieder geval zo goed als perfect getekend.

Foutje! Ik bedoelde natuurlijk de tekeningen in het 'Toon je tekeningen'-onderwerp (Fanfictie & -tekeningen)
DisneyRemc°o°
Member
 
Berichten: 207
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 8:07 pm
Woonplaats: Leerdam

Berichtdoor Dhr Duck » vr feb 16, 2007 1:20 am

Robb_K schreef:
duckduck schreef:Hij is hertekend door Jan-Roman Pikula geloof ik.

Okée, maar de Finnse voorplaat tekenaars wedijveren de Nederlandse stijl (meest van Nadorp, en een beetje van de andere Nederlandse voorplat tekenaars).

Nou, zoals jullie op Inducks kunnen lezen is de voorplaat getekend door Maarten Janssens.
En Robb K, Jan-Roman Pikula komt uit Nederland, niet uit Finland.
Dhr Duck
 

Berichtdoor Robb_K » vr feb 16, 2007 6:16 am

Dhr Duck schreef:
Robb_K schreef:
duckduck schreef:Hij is hertekend door Jan-Roman Pikula geloof ik.

Okée, maar de Finnse voorplaat tekenaars wedijveren de Nederlandse stijl (meest van Nadorp, en een beetje van de andere Nederlandse voorplat tekenaars).

Nou, zoals jullie op Inducks kunnen lezen is de voorplaat getekend door Maarten Janssens.
En Robb K, Jan-Roman Pikula komt uit Nederland, niet uit Finland.

Dank je voor de informatie. Maar, is Pikula niet een Finnse naam? (misschien "Pikkula")
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor Dhr Duck » vr feb 16, 2007 11:09 am

Geen idee of het Fins is, maar Jan-Roman Pikula (geen pikkula) is Nederlands. Heb hem zelf eens op een stripbeurs gezien.
Dhr Duck
 

Berichtdoor Dhr Duck » vr feb 16, 2007 11:10 am

Dhr Duck
 

Vorige

Keer terug naar Donald Duck weekblad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten