Rollenspel 2

Berichtdoor mcDuck King » za apr 04, 2009 9:13 am

thanks Casper vooor het toffe spel idee maar laten we opnieuw beginnen anders word het denk rommelig maar laten we beginnen ik beginnen ik ben Donald ;)
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » wo apr 08, 2009 1:27 pm

donald ging naar dagobert's geldpakhuis en zei:"dagobert bent u gek!'
en dagobert had zijn kanon geladen naar de plek waar donald binnen kwam.
en zei:"mooi, met versterking heb je meer kracht! Maar ga nu weg van die deur voordat magica, de zware jongens, de zwarte ridder, asterix en obelix die met een tijdmachine hier is gekomen of de honkietonkie's komen en mijn geld of geluksdubbeltje willen stelen binnenkomen.'
(De honkietonkie's willen het geld alleen in een aardbeving terecht willen laten komen)
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Guus Geluk » wo apr 08, 2009 4:36 pm

Guus Geluk niet vergeten, he? :mad:

Die versterking is helemaal niet nodig met zijn Geluk. Guus zegt tegen Dagobert: ik help je als jij Katrien voor me opkoopt. Na al dat geruzie wil ik met haar trouwen en het gelukkigste paar ooit worden. Ook moet je bij Donald nog wat geld aftroggelen zodat die geen mogelijkheden meer heeft. :D
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Guus Geluk » wo apr 08, 2009 4:47 pm

Dagobert gaat akkoord en het Geluk zorgt er voor dat Magica, de Zware jongens, de Zwarte ridder, Asterix en Obelix
in een spijkerbed terechtkomen, hoe die hier kwam is niet duidelijk. De Zware jongens rennen mietig weg, de Zwarte Ridder loopt ook weg, maar naar de andere kant van het pakhuis waar Dagobert hem niet ziet. Asterix en Obelix worden uitgegumt uit het verhaal. Magica valt recht in het spijkerbed en er ligt een spat bloed naast haar. Haar ruggenmerg is ontwricht. en haar make-up is uitgelopen, ook is er een gat ontstaan in haar jurk. Ze roept: NEEEEH, MIJN MOOIE JURK!!!! Ze is overstuur. Dagobert zit te genieten totdat Guus zegt: Ben je de voorwaarden niet vergeten?
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor huugduck » wo apr 08, 2009 5:17 pm

Ik wil geld zien GElD roept guus. Dagobert hoe durf je zo tegen je arme oude oom te schreewen.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Guus Geluk » do apr 09, 2009 4:24 pm

Arpin(de zwarte ridder) komt achter het geldpakhuis vandaan en pakt Dagobert en Guus bij hun nekvel(gevogelte is eenmaal licht).

Arpin: ''Dagobert als u dat harnas weer uit de ruimte opvist, dan geef ik u mijn diamanten ketting en laat ik u vrij, Guus, jij kunt hem daarbij helpen, met jouw Geluk komt hij vast weer naar beneden''.
Dagobert: ''OOOH wat een prachtige blinkende ketting''.(diamantjes in ogen)
Guus: ''NEEEHHH''
Arpin: ''Guus, als jij meewerkt dan zorg ik er voor dat Donald kaalgeplukt wordt en je de mogelijkheid hebt om met jouw verliefde te trouwen, bon?
Guus: OH, wat een prachtig aanbod, maar als Donald het zo slecht heeft gaat de lol er van af. Ik wil Donald zelf doen, want dan krijg ik meer voldoening. :cool: Dus helaas, Arpin.
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Guus Geluk » do apr 09, 2009 4:26 pm

Arpin krijgt vuur in zijn ogen en krijgt een sluw plannetje om Guus laag te krijgen. :(

Guus: Met mijn geluk zal dat niet lukken. :cool:
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Guus Geluk » do apr 09, 2009 4:30 pm

Arpin: Ik ben lenig, atletisch, sluw, slim, ook heb ik veel creativiteit en heb ik een grote mond. Daar kan een luie gans met een beetje geluk niet tegenop.
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor mcDuck King » vr apr 10, 2009 7:18 pm

Maar toen schoot magica met de verticale spreuk waardoor de zwarte ridder weg vloog, en ze stal het dubbletje!
Ze deed de deur open en: boem! plats! tsjak! zoef!
De zwarte ridder heeft rond de aarde gevlogen knalde tegen magica, magica ligt knock-out en arpin houd zich vast aan het raam voordat die weer tegen de eifeltoren aanbotst!
Maar de honkietonkie's deden een aardbeving en het geldpakhuis stortte in!
En de zware jongens(we noemen ze in dit verhaal brandkastkrakers van Barks) stonden met kanonnen en buldosers en simpele bunkers klaar voor de aanval met een groep van 30 brandkastkrakers!
Het pakhuis ontplofte en arpin vloog tegen brandkastkraker aan en ging snel in zijn tank voordat die weg vloog!
En asterix en Obelix stonden bij de deur van het pakhuis dat ging instortten en werden uitgegumd( Hoe? Vicar wou dat asterix en Obelix mee deden maar Barks niet en Barks won de discussie.)
( Donald zit ook in het kantoor van Dagobert, hoor even tussen () .)
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Guus Geluk » vr apr 10, 2009 9:43 pm

Mcduck king, je maakt het verhaal verwarrend door de vele personages en vele wendngen. Ik zou het liever bij een(of twee) slechterik(ken) houden. In dit geval is dat Arpin en de brandkastkrakers.

Arpin: zo Guus!!
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Guus Geluk » vr apr 10, 2009 9:46 pm

Guus: Nu zit ik echt in de nesten, ik kan geen kant op en er is niemand om me te helpen.
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor huugduck » vr apr 10, 2009 9:52 pm

Sonald ropet van buiten heb jij ook eens pech HA HA HA
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Guus Geluk » vr apr 10, 2009 9:53 pm

Door die lach van Donald wordt Guus heel erg boos.:mad:
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor huugduck » vr apr 10, 2009 10:08 pm

Maar donald lacht lekker door om guus te pesten
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Guus Geluk » za apr 11, 2009 12:05 am

Arpin vindt dat Donald stoort in zijn plannen en plakt duc(k)tape op zijn mond.

Arpin: Zo Guus nog 5 minuten voor de beslissing, of je me helpt of ik jou kaalpluk.
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Volgende

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron