De teloorgang van Donald Duck Extra

Berichtdoor Rockerduck » zo jun 14, 2009 12:41 am

mcDuck King schreef:Vind je de nieuwe extra leuker? Het is een enorme bakker zul je bedoelen.

Kun je de DD Extra dan eten?

mcDuck King schreef:Geweldig stom, hoe heeft de Redactie het voor elkaar, koop jij nu eigenlijk wel de extra? Ik heb een abonnement, maar de strips vind ik wel belabbert. Geef mij maar Vicar, Jippes, Rota, Van Horn. Nee, mijn keuze is dat de extra met Vicar beter was. ;)

Ik koop altijd de Extra. En twee jaar geleden heb ik nog wel de Extra opgezegd, omdat ik er niks meer aan vond. Maar sindsdien is-ie beter geworden en koop ik elk exemplaar. Maar in prijs maakt dat niks meer uit, ben ik achter gekomen. Het onderscheid tussen winkelprijs en abonnementsprijs is verdwenen.

@ Caspar: ieder zijn mening, natuurlijk, en smaken verschillen! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. :)
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Caspar » zo jun 14, 2009 8:37 am

Ik wacht wel even op die DDE 7 1/2, die zijn altijd wel goed geweest, hopelijk dit jaar toch nog een kleine verrassing in de vorm van een supergoed verhaal daarin.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo jun 14, 2009 8:40 am

Rockerduck schreef:
mcDuck King schreef:Vind je de nieuwe extra leuker? Het is een enorme bakker zul je bedoelen.

Kun je de DD Extra dan eten?

Ken je wordbakken niet? Dat is in, bijv. "Je bakt', ''Ik bak', "We bakken.' Dat is hem, snap je hem. ;)
Rockerduck schreef:
mcDuck King schreef:Geweldig stom, hoe heeft de Redactie het voor elkaar, koop jij nu eigenlijk wel de extra? Ik heb een abonnement, maar de strips vind ik wel belabbert. Geef mij maar Vicar, Jippes, Rota, Van Horn. Nee, mijn keuze is dat de extra met Vicar beter was. ;)

Ik koop altijd de Extra. En twee jaar geleden heb ik nog wel de Extra opgezegd, omdat ik er niks meer aan vond. Maar sindsdien is-ie beter geworden en koop ik elk exemplaar. Maar in prijs maakt dat niks meer uit, ben ik achter gekomen. Het onderscheid tussen winkelprijs en abonnementsprijs is verdwenen.

Nou er is nog steeds licht verschil, als je een jaar een abonnement hebt krijg je -,20 euro korting. :P
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo jun 14, 2009 11:17 am

Euh... Wat is "wordbakken"? Moet ik me daar iets bij voorstellen dat je Microsoft Word-apparatuur kookt? :(
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo jun 14, 2009 11:21 am

Duckfan van Down Under schreef:Euh... Wat is "wordbakken"? Moet ik me daar iets bij voorstellen dat je Microsoft Word-apparatuur kookt? :(

Ik bedoel ken je het wordt "bakken?' Dat bedoelde ik, is dat echt alleen in in Noord-Brabant? Heeft het de rest van het land niet bereikt?
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo jun 14, 2009 11:51 am

Je bedoelt: ken je het woord bakken? Ja, ik ken het, maar we gebruiken het al zo'n +5 jaar niet meer.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo jun 14, 2009 12:06 pm

Niet, dat was 'duh.'
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor kwok » vr sep 25, 2009 11:55 am

Ze moeten het blad goedkoper of dikker maken. Ik vind het een leuk bladje maar het is jammer dat er alleen deense verhalen in staan. En steeds zj
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Donald Duck » vr sep 25, 2009 4:43 pm

De inhoud is inderdaad steeds hetzelfde. Dit vind ik ook wel jammer. Eventueel zou het blad ook wel eens iets dikker mogen worden, of de verschijningsfrequentie opschroeven naar eens in de 3 weken.
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor kwok » vr sep 25, 2009 7:20 pm

Precies dat vind ik ook.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za sep 26, 2009 12:35 pm

Minder D-verhalen, meer W-verhalen!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor kwok » za sep 26, 2009 5:09 pm

W verhalen??
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za sep 26, 2009 5:18 pm

D=Egmont
W=Amerika
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Van Drakenstein » ma sep 28, 2009 11:10 am

Kunnen ze niet eens een keertje B-verhalen (= Brazilie) erin zetten? Zulke verhalen worden vrijwel nooit uitgegeven in Nederland. Het zou eens voor wat afwisseling zorgen.
Van Drakenstein
Member
 
Berichten: 56
Geregistreerd: wo jun 17, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma sep 28, 2009 11:41 am

Afwisseling: ja. Kwaliteit: nee.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Donald Duck Extra

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron