Beheer McDrake Nederland

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor DisneyRemc°o° » do apr 09, 2009 9:17 am

Caspar schreef:Is trouwens wel gewoon gratis hoor.

Inderdaad, je hebt gelijk. Hoe ik er dan bij kom dat het betaalde software is. Dat is wat ik altijd dacht... :P
DisneyRemc°o°
Member
 
Berichten: 207
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 8:07 pm
Woonplaats: Leerdam

Berichtdoor Haan » ma apr 20, 2009 3:13 pm

Aangezien Haan de laatste tijd niet meer op McDrake kan als zijn gewoon profiel, en Haan "Haan" niet wil gebruiken buiten het Haan-topic zal Haan een nieuw profiel maken.
Haan
Member
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo apr 01, 2009 9:05 pm

Berichtdoor huugduck » ma apr 20, 2009 5:32 pm

Waarom wil Haan zijn profiel niet voor andere topics gebruiken?
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Daniel73 » di apr 21, 2009 2:59 pm

Waarom heeft 'Duckfan van Down Under' de accounts 'Duckfan van Down Under 2' en 'Duckfan van Down Under 3' aangemaakt als oplossing van inlogproblemen?
Waarom zou profiel 'Duckfan van Down Under' het niet meer doen? Als je moeite hebt met automatisch toegestuurde wachtwoorden kun je via "Admin" (admin@mcdrake.nl) een wachtwoord toegestuurd krijgen. Admin kan handmatig wachtwoorden instellen. Admin kan zodoende inloggen als 'Duckfan van Down Under', dus dat zou de echte ook moeten kunnen. Het profiel werkt gewoon.

Iets anders:
Als iemand meerdere profielen vanaf dezelfde computer heeft, kan de optie "Sla mijn gebruikersnaam en wachtwoord tussen twee bezoeken op." een probleem opleveren. Heb ik tenminste begrepen.
Zet die optie dus uit als je meerdere profielen vanaf dezelfde computer hebt.
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor huugduck » di apr 21, 2009 4:29 pm

Misschien is Duckfan van Down under 2 niet van hem. Want na het eene bericht te plaatsen met dit prodiel was het gewoon weer duckfan van down under.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under 3 » di apr 21, 2009 5:29 pm

Tuurlijk wel! DvDU is van mij, DvDU2 ook, maar omdat wachtwoorden het niet meer doen moest ik beginnen met DvDU3. Maar het is nu gelukt met een ander profiel. Zou Admin nu ook de rest kunnen veranderen?
Duckfan van Down Under 3
Member
 
Berichten: 57
Geregistreerd: ma apr 20, 2009 3:27 pm

Berichtdoor Daniel73 » di apr 21, 2009 5:39 pm

Duckfan van Down Under 3 schreef:Tuurlijk wel! DvDU is van mij, DvDU2 ook, maar omdat wachtwoorden het niet meer doen moest ik beginnen met DvDU3. Maar het is nu gelukt met een ander profiel. Zou Admin nu ook de rest kunnen veranderen?

De profielen doen het wel. Als je als DvDU3 kunt inloggen, kun je dat ook als DvDU2 en DvDU.
Als je nieuwe, werkende wachtwoorden wil en het lukt je niet automatisch, kan ik je die als Admin toesturen. Wil je dat?
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Duckfan van Down Under 3 » ma apr 27, 2009 2:00 pm

Daniel73 schreef:
Duckfan van Down Under 3 schreef:Tuurlijk wel! DvDU is van mij, DvDU2 ook, maar omdat wachtwoorden het niet meer doen moest ik beginnen met DvDU3. Maar het is nu gelukt met een ander profiel. Zou Admin nu ook de rest kunnen veranderen?

De profielen doen het wel. Als je als DvDU3 kunt inloggen, kun je dat ook als DvDU2 en DvDU.
Als je nieuwe, werkende wachtwoorden wil en het lukt je niet automatisch, kan ik je die als Admin toesturen. Wil je dat?

Ja, dat wil ik wel.
Duckfan van Down Under 3
Member
 
Berichten: 57
Geregistreerd: ma apr 20, 2009 3:27 pm

Berichtdoor Daniel73 » do apr 30, 2009 7:22 pm

Duckfan van Down Under 3 schreef:
Daniel73 schreef:Als je nieuwe, werkende wachtwoorden wil en het lukt je niet automatisch, kan ik je die als Admin toesturen. Wil je dat?

Ja, dat wil ik wel.

Ik heb je vanavond per e-mail een nieuw wachtwoord voor 'Duckfan van Down Under' gestuurd. Ik kan er gewoon mee inloggen en uitloggen. Lukt het jou ook?
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do apr 30, 2009 9:43 pm

Goeienavond, McDrake! Wat een heerlijke donderdagavond he? Ik hoop dat er niet te veel gebeurd is toen ik weg was? Geen rare imitator die zich beweert Duckfan III te zijn? Niemand die beweerde Duckfan II te zijn? Niemand die Duckfan IV of V beweerde te zijn? Nou ja, zie jullie op 'n ander topic!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Daniel73 » vr jun 19, 2009 5:02 pm

Uit het topic 'Beste Disney site':

2009-06-19 14:55:40, Caspar schreef:Op de website van Roddelflop zie ik als nieuwste bericht 'Duckstadse Glossy' op 13 april. Da's 2 maanden geleden, terwijl er in de tussentijd vast wel iets gebeurd is wat op die site zou kunnen komen. Dus dat lijkt me eigenlijk ook een beetje een dode site.

Is het een idee om voor McDrake behalve het forum er ook een blog bij te doen? Met nieuws, maar ook interessante artikelen uit de McBieb en meer leuke dingen. Hebben McDrake leden behoefte om op zo'n soort blog te kunnen posten?

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=15061#p15061

2009-06-19 16:13:45, Caspar schreef:Voor die blog zat ik meer te denken aan een open basis, dwz net als het forum kan iedereen posten. Er moeten natuurlijk wel eisen aan de posts worden gesteld, zodat er niet teveel 'spam' komt. Het idee is dan denk ik niet echt dat het een nieuwsblog wordt zoals Roddelflop maar een combinatie tussen dat en artikelen die ook in de McBieb zouden komen te staan. Omdat er waarschijnlijk dus niet veel bijgehouden moet worden (wordpress blog opzetten, af en toe updaten enzo en daar zou ik ook wel bij willen helpen) kost het niet veel onderhoud. En er zou ook een soort 'offtopic' blog kunnen komen waar dingen kunnen gepost als verhalen, gedichten, filmpjes en liedjes van McDrake leden.

Maar nogmaals, ik vraag maar of er belangstelling voor is. Als mensen er geen behoefte aan hebben heeft het toch weinig zin, zeker omdat het alleen slaagt als er genoeg user-input is.

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=15066#p15066
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Daniel73 » do jul 02, 2009 11:13 am

Caspar, ik heb een FTP-account aangemaakt.
Zie het topic 'McDuck' op Nederland Off Topic: http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/viewtopic.php?pid=12662#p12662
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Rubberduck » do dec 17, 2009 9:46 pm

Kan misschien het bericht van DiederikDuck_DDD verwijderd worden in het topic 'Kwaliteit pockets'?
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=1337

Hier heeft Diederik geprobeerd álle uitspraken van iedereen uit het hele topic te quoten, maar dat is helemaal misgegaan. Het enige wat hij er zelf aan heeft toegevoegd is de opmerking: "Of ik dat allemaal ga lezen".

Fijn, Diederik, dan lees je het toch niet, niemand vraagt je dat te lezen. Maar ga dan niet het topic zitten vervuilen met zulke rotzooi.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor admin » do dec 17, 2009 11:14 pm

het bericht is verwijderd
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor huugduck » di dec 22, 2009 5:54 pm

Admin kan je in het topic toon je tekeningen de verkeerde link weg halen.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron