Donald Duck pocket 163± strijd aan het strand

Berichtdoor mcDuck King » vr jun 26, 2009 12:40 pm

DuckBoy schreef:
mcDuck King schreef:
DuckBoy schreef:Hoe lang is het eerste verhaal Gearloose?

Heb je hem nog steeds niet? Het boekje ligt alweer een week in de winkel!

Misschien omdat er ook mensen die niet alles kopen maar eerst kijken of het kwaliteit is? En dan nog iets, ik denk dat jij breder in het geld zit als ik, ik moet het zelf verdienen! Over de pocket het eerste verhaal was wel leuk net zoals die van Indiana Goofy en het verhaal 'De doge van Venetie'. Het was weer een verbetering ten opzichte van de dramatische pockets 161 en 162. Overigens vind ik wel dat de pockets leuker worden dit jaar, pockets 159 en 160 waren ronduit toppockets met als geweldige verhalen 'De miljoenen van Marco Polo en het Cesar Feroli Pelaez verhaal de razende robot van Mickey en Donald samen. Het enige jammere vind ik dat de pockets tot en met de invoering van de index (volgens mijn in pocket 81) vaak meerdere lange verhalen bezaten zoals De drakenschat, De tondeldoos of de stenen kroon. Bij de modere pockets zijn heel af en toe lange verhalen zoals 'Het schateiland' in pocket 139 de kermispiraten en het door mij al eerder genoemde verhaal in pocket 159 nacht van de weerwolven 'de miljoenen van marco polo.

Ik zit wel breder in het geld, maar dat heb ik helemaal zelf gespaard. Maar ik vind dit vreemd, omdat anders de rugtekening niet klopt.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor DuckBoy » vr jun 26, 2009 12:49 pm

mcDuck King schreef:[
Maar ik vind dit vreemd, omdat anders de rugtekening niet klopt.

wat vind je vreemd?
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor mcDuck King » vr jun 26, 2009 1:02 pm

DuckBoy schreef:wat vind je vreemd?

Als jij die pocket niet koopt, zit de rugtekening in de boekenkast er niet als een tekening uit.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor DuckBoy » vr jun 26, 2009 4:00 pm

oooh dat bedoel je. Ik heb hem nu wel gekocht. Die rugtekeningen maken bij niks uit want de tekeningen die tot nu toe zijn geweest hangen allemaal als poster boven mijn bed ( samen met 6 andere barks tekeningen en twee van Harry Balm)
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor mcDuck King » vr jun 26, 2009 6:55 pm

DuckBoy schreef:oooh dat bedoel je. Ik heb hem nu wel gekocht. Die rugtekeningen maken bij niks uit want de tekeningen die tot nu toe zijn geweest hangen allemaal als poster boven mijn bed ( samen met 6 andere barks tekeningen en twee van Harry Balm)

Ja, maar dat vult toch te veel jou kamer. (Maar ik hou ook van een rustgevende kamer!)
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor DuckBoy » vr jun 26, 2009 7:34 pm

mcDuck King schreef:Ja, maar dat vult toch te veel jou kamer.

Valt wel mee. I heb een grote muur voor posters op mijn kamer.
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor mcDuck King » za jun 27, 2009 8:15 am

DuckBoy schreef:
mcDuck King schreef:Ja, maar dat vult toch te veel jou kamer.

Valt wel mee. I heb een grote muur voor posters op mijn kamer.

Leuk.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Re: Donald Duck pocket 163± strijd aan het strand

Berichtdoor Jop Duck » ma okt 08, 2018 7:05 pm

Ik heb deze pocket niet, maar van PaperPedia heb ik Mac Paperus vandaan gehaald. Hoe heet hij in het Nederlands en is er bewijs uit dat verhaal waarin hij onmogelijk Dah-Goh-Berton/Dagobertus Duckius/Petronius Dagobertus kan zijn?
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Vorige

Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron