Inkleuringen

Berichtdoor huugduck » za sep 19, 2009 12:42 pm

In het topic Je virtuele verzameling. Kwamen we op de inkleuringen van Ducks. Omdat dat een beetje oftopic ging. Hier een topic over inkleuringen. Ik vind de ducktales verhalen in strip vorm slecht ingekleurd. De verkeerde kleuren zoals bij Dagoberts jas. Vind ik lelijk ook in verhalen van Dubbelpocket en bigfuns zie ik dit gebeuren jammer. Ik vind dat Dagobert gewoon een rode jas moet hebben. Dat komt denk ik omdat ik daar aan gewend ben. Waarom maken ze Dagoberts jas opeens blauw? Of donalds matroozenpak rood?
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za sep 19, 2009 5:11 pm

Goed idee! Dit topic wilde ik ook al openen, maar dan eigenlijk met de welke inkleuring de mooiste is. Wat saai begint te worden, zijn die oranje snavels van eenden tegenwoordig. Wat ik mooi vind, is de Amerikaanse inkleuring in de jaren 40 en 50. Wat weer minder is, zijn de jaren 90 en Scandinavie.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » za mei 14, 2011 5:41 pm

In Duitsland gebruiken ze allemaal felle kleuren voor de inkleuring. ik vind dat persoonlijk niet zo mooi. wat ik wel mooi vind, wat overigens net is opgemerkt in het topic: vragen waarvoor je geen nieuw topic wil op starten, de neefjes en Donald moeten altijd de felle kleren aanhebben. die neefjes het blauwe,rode en groene truitje, en donald het blauwe matrozenpak.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm


Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten