Mulder en zoon boekjes

Berichtdoor Kwekje » do nov 19, 2009 9:31 pm

DuckBoy schreef:Ojaa michiel P ik bedoelde inderdaad Zinnebeeld sorry allemaal

Oh ;) Geeft niks Duckyboy ;) :D




Welterusten ;)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Carl Rosa » vr nov 20, 2009 12:25 am

Kwekje schreef:
Carl Rosa schreef:Zoiets haal je niet zo maar uit je magazijn. Het is heel zeldzaam en onvindbaar. Het is niet zo dat elke stripwinkel een magazijn of voorraadschuur heeft met schatten uit het verleden. Die tijd is allang geweest en als het er wel is of was dan wordt het verkocht omdat er brood op tafel moet komen.

Zo is het ook gegaan met de "CD-Singeltjes" die zijn ook weleens enorm veel waard omdat er compleet niet meer aan te komen is...


Ze zijn er wel maar meestal niet. 99% Van de cd-singles is geen reet waard. Het ligt eraan wie de artiest is en hoe groot de oplage. Je kunt dit weekend je slag slaan in Utrecht op de Grote Verzamelaarsjaarbeurs. 1 1/2 hal vol met cd's en vinyl.
Carl Rosa
Member
 
Berichten: 330
Geregistreerd: do mei 14, 2009 10:04 pm

Berichtdoor Carl Rosa » vr nov 20, 2009 12:29 am

DuckBoy schreef:Dan ken jij modernpapier niet Carl rosa, ben je er ooit geweest, dan neem je je woorden direct terug!

Ik neem mijn woorden niet terug omdat ik weet waar ik over praat. Die boekjes met doos is onvindbaar.
Ben je wel eens bij alle andere stripwinkels in Nederland geweest?
Carl Rosa
Member
 
Berichten: 330
Geregistreerd: do mei 14, 2009 10:04 pm

Berichtdoor DuckBoy » vr nov 20, 2009 5:55 pm

Andere stripwinkels? ik ben bij dick bos in Rotterdam geweest, zilveren Dolfijn in Delfzijl, Eppo in eindhoven en in groningen stripmuseum, modern papier, de overkant strips en zinnebeeld
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor Carl Rosa » za nov 21, 2009 12:28 am

DuckBoy schreef:Andere stripwinkels? ik ben bij dick bos in Rotterdam geweest, zilveren Dolfijn in Delfzijl, Eppo in eindhoven en in groningen stripmuseum, modern papier, de overkant strips en zinnebeeld

Ik respecteer dat je graag voor je eigen regio opkomt maar eigenlijk kun je hierover niet meepraten als je buiten Groningen alleen maar in twee stripwinkels geweest. Niet rot bedoeld maar het is wel zo. Eppo is ok.
Carl Rosa
Member
 
Berichten: 330
Geregistreerd: do mei 14, 2009 10:04 pm

Berichtdoor Kwekje » ma nov 23, 2009 10:22 pm

Carl Rosa schreef:
Kwekje schreef:
Carl Rosa schreef:Zoiets haal je niet zo maar uit je magazijn. Het is heel zeldzaam en onvindbaar. Het is niet zo dat elke stripwinkel een magazijn of voorraadschuur heeft met schatten uit het verleden. Die tijd is allang geweest en als het er wel is of was dan wordt het verkocht omdat er brood op tafel moet komen.

Zo is het ook gegaan met de "CD-Singeltjes" die zijn ook weleens enorm veel waard omdat er compleet niet meer aan te komen is...


Ze zijn er wel maar meestal niet. 99% Van de cd-singles is geen reet waard. Het ligt eraan wie de artiest is en hoe groot de oplage. Je kunt dit weekend je slag slaan in Utrecht op de Grote Verzamelaarsjaarbeurs. 1 1/2 hal vol met cd's en vinyl.

Heb je gelijk in :D

Oh, de beurs, wist je dat de entree 12,50 is en parkeren 10,- ?

Dus voor 22,50 ben je alleen maar binnen :O Maar wel 'n leuke beurs ;)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Carl Rosa » di nov 24, 2009 1:13 am

Geweldige beurs voor de muziek. Je kijkt je ogen uit en kunt er een paar duizend euro uitgeven zonder enig probleem.
Voor boeken en strips is het helemaal ingestort. Waar een paar jaar geleden boeken en strips samen één hele hal hadden is er nu een halve hal voor de boeken, strips en dan nog andere spulletjes tezamen, jammer genoeg. Daar zijn verklaringen voor.
Carl Rosa
Member
 
Berichten: 330
Geregistreerd: do mei 14, 2009 10:04 pm

Berichtdoor admin » do nov 26, 2009 6:16 pm

Nieuw topic:
Grote Verzamelaarsjaarbeurs Utrecht
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=1322
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Vorige

Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten