Disneyland

Berichtdoor Otto » ma nov 30, 2009 1:25 pm

afgelopen weekend voor het eerst naar Disney land Parijs geweest... de attracties waren wel erg leuk, alleen liepen er geen enkele disney figuur rond.. of ik ben ze gewoon niet tegen gekomen... :( Heb ze overigens wel gezien in de optocht.. deze was al helemaal in kerst sfeer.. wel heel erg mooi gemaakt... en al met al een leuke ervaring.. :D
W.H.A.D.A.L.O.T.T.A.J.A.R.G.O.N
Otto
Member
 
Berichten: 249
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 10:25 pm

Berichtdoor Ei » ma nov 30, 2009 5:32 pm

Otto schreef:afgelopen weekend voor het eerst naar Disney land Parijs geweest... de attracties waren wel erg leuk, alleen liepen er geen enkele disney figuur rond.. of ik ben ze gewoon niet tegen gekomen... :(

Is dit gewoon? Of is er misschien sprake van bezuinigingen?
Ei dacht altijd dat je er struikelde over de Disney figuren.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma nov 30, 2009 7:56 pm

Is ook zo. Of over de kinderen met handtekeningenboekjes. Dat was pas een probleem: "Gepetto" had pauze, alleen stond er zo'n menigte om hem heen dat hij niet weg kon. Hij wees naar de andere kant, zodat ze zouden kijken, en hoer doorzichtig het ook was, het lukte. Toen ze weer omkeken was hij al weg.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Carl Rosa » ma nov 30, 2009 8:16 pm

Duckfan van Down Under schreef:Is ook zo. Of over de kinderen met handtekeningenboekjes. Dat was pas een probleem: "Gepetto" had pauze, alleen stond er zo'n menigte om hem heen dat hij niet weg kon. Hij wees naar de andere kant, zodat ze zouden kijken, en hoer doorzichtig het ook was, het lukte. Toen ze weer omkeken was hij al weg.

Duckfan van Down Under geeft antwoord op een vraag die alleen Otto had kunnen beantwoorden. Nog een éénenhetzelfde persoon onder diverse namen op het forum, dus.
Carl Rosa
Member
 
Berichten: 330
Geregistreerd: do mei 14, 2009 10:04 pm

Berichtdoor Inspecteur Zaaks » ma nov 30, 2009 8:37 pm

Carl Rosa schreef:Duckfan van Down Under geeft antwoord op een vraag die alleen Otto had kunnen beantwoorden. Nog een éénenhetzelfde persoon onder diverse namen op het forum, dus.

Aha! Daadkrachtig optreden door een oplettende burger! Leg dat maar eens uit, meneer Duckfan! Wat heb je daarop te zeggen, huh?

Of wacht eens, Otto zegt dat er geen figuren rondliepen en Duckfan begint over Gepetto. Dat is dus niet met elkaar in overeenstemming! Wij van de Duckstadse politie hebben daar een scherp oog voor. Carl Rosa heeft zich vergist. Bij deze is Duckfan dus van alle blaam gezuiverd. Het spijt ons dat wij u lastig hebben gevallen.
Jullie zijn er allemaal gloeiend bij!
Inspecteur Zaaks
Member
 
Berichten: 13
Geregistreerd: do sep 10, 2009 11:18 pm

Berichtdoor Otto » ma nov 30, 2009 11:58 pm

Carl Rosa schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Is ook zo. Of over de kinderen met handtekeningenboekjes. Dat was pas een probleem: "Gepetto" had pauze, alleen stond er zo'n menigte om hem heen dat hij niet weg kon. Hij wees naar de andere kant, zodat ze zouden kijken, en hoer doorzichtig het ook was, het lukte. Toen ze weer omkeken was hij al weg.

Duckfan van Down Under geeft antwoord op een vraag die alleen Otto had kunnen beantwoorden. Nog een éénenhetzelfde persoon onder diverse namen op het forum, dus.

geloof me maar, ik ben geen Australier... en zeker dus ook niet Duckfan van Down Under.... maar on topic te blijven.. ik ben alleen in het attractiepark geweest.. niet de studiopark... en de enige mensen in pak die ik zag waren of bij de optocht, of bij een theater voorstelling... ze liepen niet los in het park rond... tenminste niet waar ik liep... en ben er de hele dag geweest... de attrakties waren wel leuk hoor... en heb een grote Donald Duck pop gekocht voor m'n nichtje van 2... dus die ook weer helemaal blij... :D
W.H.A.D.A.L.O.T.T.A.J.A.R.G.O.N
Otto
Member
 
Berichten: 249
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 10:25 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di dec 01, 2009 4:56 pm

Zie je! Ik heb geen nichtje van 2! Wel een nicht van 22, maar da's iets anders.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Carl Rosa » di dec 01, 2009 7:45 pm

Duckfan van Down Under schreef:Zie je! Ik heb geen nichtje van 2! Wel een nicht van 22, maar da's iets anders.

2 Lijkt wel erg veel op 22! :)
Carl Rosa
Member
 
Berichten: 330
Geregistreerd: do mei 14, 2009 10:04 pm

Berichtdoor Otto » wo dec 02, 2009 2:02 am

Carl Rosa schreef:2 Lijkt wel erg veel op 22! :)

denk niet dat mn zus het leuk zou vinden als ze al een kind van 22 heeft... ;)
W.H.A.D.A.L.O.T.T.A.J.A.R.G.O.N
Otto
Member
 
Berichten: 249
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 10:25 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo dec 02, 2009 5:55 pm

En 22 jaar geleden al helemaal niet!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor DiederikDuck_DDD » di dec 08, 2009 5:26 pm

ik ben er 2 dagen heen geweest was super leuk, spacemountan en rock en roll coaster rox. :D
DiederikDuck_DDD
Member
 
Berichten: 204
Geregistreerd: do mei 21, 2009 10:37 pm
Woonplaats: Noord-Holland

Berichtdoor Ei » zo jan 24, 2010 7:31 pm

Monty Python Talks About... Disneyland
http://www.youtube.com/watch?v=MeKz_vDUpWc
Animator Terry Gilliam over Disneyland. Bevat tevens wat opmerkingen over tekenfilms 'Sneeuwwitje' en 'Pinokkio'.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor huugduck » zo jan 24, 2010 7:32 pm

Ga der in de zomervakantie weer heen Eindelijk :D
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Daniel73 » do mei 20, 2010 5:49 pm

Monday, May 10, 2010

Marvel Comics items now on sale in Disneyland

Iron Man visits Disneyland Resort:

The merchandise additions come as “Iron Man 2″ is set to open in theaters Friday (today), marking the first major Marvel movie release since the $4.3 billion acquisition was finalized Dec. 31.

For now, Disney is only selling the Marvel merchandise at D Street, a Downtown Disney store that offers edgier Disney products and other brands, including movie and rock-band T-shirts. The Marvel shirts are from the Junk Food label, which specializes in vintage and pop-culture designs. So, the D Street location is a “great place” to feature these kinds of products, said Betsy Sanchez, a Disneyland Resort spokeswoman.

Posted by jfire at Monday, May 10, 2010

bron: http://popculturesafari.blogspot.com/2010/05/marvel-comics-items-now-on-sale-in.html
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor huugduck » za jul 31, 2010 5:24 pm

Ben vandaag terug gekomen het was erg leuk. Ik heb ook leuke inkopen gedaan. Maar het viel me op dat ik amper films kon vinden. Je had er echt alles behalve films. De lichtjes parade was ook heel mooi. En ook het vuurwerk was leuk. Ik was vergeten hoe mooi de aankleding daar was. Het was echt heel leuk.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney parken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron