Complimenten aan de redactie!

Berichtdoor kwok » di maart 02, 2010 10:10 pm

De titel zegt het al complimenten voor de redactie. Dit zijn mijn complimenten. Veel uitgaven. Aanwezig op mcdrake. Een week blad weinig non disney. Geen lees verhalen. Ik hoog dat jullie het afkunnen maken.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di maart 02, 2010 10:13 pm

Ik ook! De Fransen bijvoorbelld, hebben veel non-Disney, en de Duitsers hebben iedere week een speeltje! 't Zijn kinderen, geen honden! Ook andere Sanoma landen hebben dat, of beide. Zelfs Amerika is nog slechter. Een keer per maand maar, maar wel met 3 verschillende covers. Complimenten aan de redactie!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor kwok » di maart 02, 2010 10:21 pm

Af en toe een speeltje o.i.d. Vind ik wel leuk als het maar niet van die troep is wat in duitsland het geval is. Ik ben 14 dus met speeltjes voor 2010 bedoel ik een mini boekje o.i.d. Wat in nl. Soms het geval is daar trouwens ook complimenten over. DE MINI BOEKJES.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Rubberduck » wo maart 03, 2010 4:08 am

Dat er geen non-Disney verhalen en geen leesverhalen in staan vind ik nou juist géén complimenten waard. Als de redactie complimenten wil krijgen, laat ze dan beginnen met tekenaars en schrijvers credits te geven; en af te stappen van die ouderwetse Mickey Mouse-verhalen.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo maart 03, 2010 8:59 am

Oh, maar ik wil ze best complimenten geven over het ons hier vriendelijk te woord staan en over het wekelijks uitbrengen van mijn blaadje.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Dubbelduck » wo maart 03, 2010 7:31 pm

Van mij verdienen ze ook een complimentje. Dat ze überhaupt al de moeite doen om de vragen te lezen en dan geven ze er ook nog eens antwoord op. Wat een service :)
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Rubberduck » wo maart 03, 2010 8:49 pm

Dubbelduck schreef:Van mij verdienen ze ook een complimentje. Dat ze überhaupt al de moeite doen om de vragen te lezen en dan geven ze er ook nog eens antwoord op. Wat een service :)

Dat sowieso. Compliment.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Appie Aap » wo maart 03, 2010 9:06 pm

Dubbelduck schreef:Van mij verdienen ze ook een complimentje. Dat ze überhaupt al de moeite doen om de vragen te lezen en dan geven ze er ook nog eens antwoord op. Wat een service :)

Helemaal mee eens! Bedankt daarvoor! :D
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Ui » ma maart 15, 2010 6:31 pm

(snik) Complimenten binnen. (snotter) Redactie verdwenen. (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma maart 15, 2010 8:49 pm

Nog een keer complimenten aan de redactie! Blijkbaar heeft Thom Roep geleerd van de keer dat hij een e-mail terugzond naar iemand van McDrake (wie was het eigenlijk?). Ik heb naar Ferdi een scenario gestuurd, dat ik een keer heb gezegd in het topic Beginnend Talent.
Duckfan van Down Under schreef:Ik heb een nieuw script gemaakt! Drie pagina's. Alleen script en schetsen, tot nu toe. Dagobert heeft weer eens een aanval van de Zware Jongens, en klaagt tussendoor over alle aanvallen de veel te dure beveiligingssystemen. Hij zou wel 20 euro willen betalen voor iemand die de Zware Jongens buiten weet te houden! Dan krijgt Donald een idee. Een paar dagen later vallen de Zware Jongens weer aan. Donald gaat achter het bureau van zijn oom zitten en drukt een knopje in. Er verschijnen wielen onder het Pakhuis, en speigels, en airbags, en verlichting! Dan gaat het rijden. De Zware Jongens rennen erachteraan. Dat gaat nog goed, tot ze bij de Winkelhaakberg komen. Geen probleem! Nog een knopje en het pakhuis gaat langs de rand omhoog. De Zware Jongens kunnen er niet in en Donald heeft zijn beloning wel verdiend. Niemand kan meer binnen, alleen 1 ding: hoe komen zij er uit?

Ik kreeg vandaag een antwoord terug, van Thom Roep zelf nog wel! Dit is de mail, in ieder geval ongeveer. Ik heb het willen quoten, maar helaas stond eronder dat dat niet mag zonder toestemming van beide. Het was ongeveer:

Bedankt voor het sturen van je scenario. Verschillende mensen hebben het gelezen en besproken. Dit is vooral omdat je manier van schrijven teveel afwijkt van de ongeschreven Disneykwalitieitseisen. Er zitten wat leuke ideeën tussen, maar een paar grappen maken nog geen script.

Dit mag no dan wel zo zijn, ten tijde van H 54dd10P was dit wel anders! :) Hoe dan ook...

En we hebben schrijvers in overvloed, dus kunnen we heel kritisch zijn. Sorry voor de harde woorden, maar aan de waarheid heb je meer dan een leugentje om bestwil. Vooral omdat je er zoveel energie in gestoken hebt.

Aldus Thom Roep, hoofdredacteur van Donald Duck, Donald Duck Extra, Donald Duck Junior, Duck Out, Katrien, Prinses, XD Magazine, Tina en veel meer... En geloof me, dat is nog het letterlijkste deel van de e-mail.
De schetsen voor het verhaal kunnen worden gevonden onder "Toon je Tekeningen", aangezien dit toch geen Disneyverhaal wordt. En zoals Ferdi heeft gezegd: er mogen geen complete Disneyverhalen geplaatst worden.

Kort samengevat, complimenten aan de redactie omdat ik een mail heb gekregen zonder allerlei Turks fruit! :D
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Daniel73 » di maart 16, 2010 3:10 pm

Duckfan van Down Under schreef:En zoals Ferdi heeft gezegd: er mogen geen complete Disneyverhalen geplaatst worden.

Er mag wel meer niet, wat toch gebeurt. Zie het vele Disney-materiaal op Inducks/Outducks. Dat is ook verboden.

Maar dit is off-topic. Zie voor mijn uitgebreide reactie, die ook aan Ferdi gericht is:

Plaatsen van Disney-materiaal op McDrake
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=1477
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Daniel73 » di maart 16, 2010 3:37 pm

Nog iets.

Duckfan van Down Under schreef:Ik kreeg vandaag een antwoord terug, van Thom Roep zelf nog wel! Dit is de mail, in ieder geval ongeveer. Ik heb het willen quoten, maar helaas stond eronder dat dat niet mag zonder toestemming van beide.

Zo zo, wat is Thom Roep streng... tegen een minderjarige. Ook hier heb ik een apart topic over opgericht:

Minderjarigen verbieden Thom Roep te citeren
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=1478
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland


Keer terug naar Disney medewerkers Nederland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten