Rollen spel.

Berichtdoor kwok » di maart 23, 2010 9:52 pm

Hoi ik heb een rollen spel bedacht "politiek mcdrake" het is de bedoeling om actuele punten op strip gebied te debateren. Je hebt hierbij 2 partijen de roep partij "drp" en de anti roepers" het is een idee ik ben bezig regels te maken. Kan de rest van mcdrake zijn/haar mening hier over uitspreken?
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor jan Baksteen » wo maart 24, 2010 9:33 pm

Het is een leuk idee!
Maar als ik hier actief aan mee wil doen zou ik wat meer en sneller de Donald Duck moeten lezen.

Zelf ben ik niet zo blij met de jonge woudelopers vakantieboek, het zijn allemaal herdrukken en 2 daar van heb ik nog niet.
Het was niet nodig geweest dat hij kwam. Ik zou het erg fijn vinden als er nieuwe talenten gaan op staan.
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor DD » wo maart 24, 2010 10:31 pm

jan Baksteen schreef:Ik zou het erg fijn vinden als er nieuwe talenten gaan op staan.

Volgens de redactie zijn er anders talenten in overvloed. Ik snap ook niet waar hun verhalen blijven. Zouden ze alleen voor het weekblad bedoeld zijn?
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Caspar » do maart 25, 2010 9:05 am

kwok schreef:Hoi ik heb een rollen spel bedacht "politiek mcdrake" het is de bedoeling om actuele punten op strip gebied te debateren. Je hebt hierbij 2 partijen de roep partij "drp" en de anti roepers" het is een idee ik ben bezig regels te maken. Kan de rest van mcdrake zijn/haar mening hier over uitspreken?

Je bedoelt: 'een strijd tussen de mensen voor en de mensen tegen de huidige Duckredactie?' Slecht idee denk ik. Discussies over verbeteringen voor het vrolijke weekblad en het afzeiken van het huidige Duckje kunnen al her en der gevoerd worden, het lijkt mij dat daar geen rollenspel voor nodig is.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor kwok » do maart 25, 2010 1:11 pm

Nee dat bedoel ik niet. Het is de bedoeling dat er een partij tegen de duck en een partij voor. de voorzitter kaart een onderwerp aan en dan kunnen de partijen gaan dicuseren.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Caspar » do maart 25, 2010 5:00 pm

Maar er kunnen toch al 'partijen' discussieren over de Duck? Daar is geen rollenspel of verdeling in twee partijen voor nodig ;)
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor kwok » do maart 25, 2010 5:35 pm

ja dat kan ook maar dit kan ook over actualiteiten bijv. politiek gaan en duck dus is mcdrake off topic niet geschikt
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm


Keer terug naar Disney medewerkers algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron