DD 2010-52

Berichtdoor Redmess » wo dec 22, 2010 5:10 pm

Dus de redactie heeft het blad eerder gestuurd om met de stakingen rekening te houden? Hoe attent.
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo dec 22, 2010 5:52 pm

McDuck Menu schreef:Zou dat niet Bas Heymans worden, met Joe Carioca? Volgens mij had Duckfan van Down Under zoiets gezien op Inducks.

Klopt helemaal. Er staan 61 gags op Inducks met Joe Carioca, die nog niet gepubliceerd zijn, allemaal getekend door Bas Heymans, allemaal geschreven door Jan Kruse.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Saxsymbol » di dec 28, 2010 11:30 pm

Hallo DD-liefhebbers, sorry dat ik wellicht inbreek in een geprek hier op de forum, maar ik ben 'nieuw' en heb een uur zitten prutsen om op dit forum een berichtje achter te laten en ben hier terecht gekomen: Ik ben op zoek naar een bijlage van de DD uit 1980, de Willie Wortel Supercomputer. Noem het jeugdsentiment. Ik zag op het forum dat ik niet de enige zoekende ben en hoorde van de beheerder van deze site dat er meerdere leden zijn die de originele bouwplaten bezitten in hun collectie jaargangen en wellicht een high-resolution scan kunnen posten op het forum of mij wellicht de scans doormailen....? Wie helpt mij verder? You'd make my week! Thanx alvast! Gr, Machiel
Saxsymbol
New member
 
Berichten: 1
Geregistreerd: do dec 23, 2010 2:25 pm

Berichtdoor kwuk duck » wo dec 29, 2010 12:46 pm

Saxsymbol schreef:Hallo DD-liefhebbers, sorry dat ik wellicht inbreek in een geprek hier op de forum, maar ik ben 'nieuw' en heb een uur zitten prutsen om op dit forum een berichtje achter te laten en ben hier terecht gekomen: Ik ben op zoek naar een bijlage van de DD uit 1980, de Willie Wortel Supercomputer. Noem het jeugdsentiment. Ik zag op het forum dat ik niet de enige zoekende ben en hoorde van de beheerder van deze site dat er meerdere leden zijn die de originele bouwplaten bezitten in hun collectie jaargangen en wellicht een high-resolution scan kunnen posten op het forum of mij wellicht de scans doormailen....? Wie helpt mij verder? You'd make my week! Thanx alvast! Gr, Machiel

Ik heb een paar delen liggen maar niet allemaal, welke zoek je?
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor kwuk duck » wo dec 29, 2010 12:49 pm

kwuk duck schreef:
Saxsymbol schreef:Hallo DD-liefhebbers, sorry dat ik wellicht inbreek in een geprek hier op de forum, maar ik ben 'nieuw' en heb een uur zitten prutsen om op dit forum een berichtje achter te laten en ben hier terecht gekomen: Ik ben op zoek naar een bijlage van de DD uit 1980, de Willie Wortel Supercomputer. Noem het jeugdsentiment. Ik zag op het forum dat ik niet de enige zoekende ben en hoorde van de beheerder van deze site dat er meerdere leden zijn die de originele bouwplaten bezitten in hun collectie jaargangen en wellicht een high-resolution scan kunnen posten op het forum of mij wellicht de scans doormailen....? Wie helpt mij verder? You'd make my week! Thanx alvast! Gr, Machiel

Ik heb een paar delen liggen maar niet allemaal, welke zoek je?

Yippieee mijn 100ste reactie!!!!!
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor admin » vr dec 31, 2010 2:37 am

kwuk duck schreef:[Willie Wortel Supercomputer] Ik heb een paar delen liggen maar niet allemaal, welke zoek je?

Ga voor verdere bespreking naar:

Gezocht: Willie Wortel Supercomputer
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=1194
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Vorige

Keer terug naar Donald Duck weekblad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten