Daniël van Eijmeren

Berichtdoor admin » zo maart 06, 2011 2:04 pm

kwuk duck schreef:Wat krijgt een tekenaar en schrijver hier nog voor?

Ga voor verdere discussie naar:

Wat verdienen striptekenaars eigenlijk????????
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=131
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=31307#p31307
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo maart 06, 2011 3:15 pm

Ik hoop wel dat Ei en Daniel zich beseffen dat die berichten ook vanzelf als gelezen beschouwt worden als je lang op het forum aanwezig bent.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo maart 06, 2011 5:54 pm

Bruno Kopsky schreef:
Robb_K schreef:Oeps! Typo!







Dat moet "een" heleboel zijn!

Haha sorry ik vind het heel grappig dat je zo'n minuscuul foutje verbetert, terwijl ik de laatste twee zinnen in hun geheel echt bijna niet snap. Maar leuke smiley hoor! (Ik doe het nog steeds liever niet echt)

Volgens mij staat er:
Harry heeft en heleboel foto's van tekenaars, schrijvers, scenaristen, redacteuren en fans (ook veel van Daniël). Natuurlijk is Daniël niet in 1933 geboren! :)
Tjongejonge! Ik heb gebruik gemaakt van een smiley! Jullie hebben het voorrecht om getuige te zijn van deze eerste keer!

Dat "natuurlijk is Daniel niet in 1933 geboren" slaat terug op het topic Leeftijd, toen ik Daniel's leeftijd raadde. In plaats van voor het overduidelijke te gaan, zei ik dat Daniel 73 was toen hij dit topic oprichtte (2006) en dat hij dus is geboren in 1933.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Robb_K » zo maart 06, 2011 6:34 pm

Duckfan van Down Under schreef:Dat "natuurlijk is Daniel niet in 1933 geboren" slaat terug op het topic Leeftijd, toen ik Daniel's leeftijd raadde. In plaats van voor het overduidelijke te gaan, zei ik dat Daniel 73 was toen hij dit topic oprichtte (2006) en dat hij dus is geboren in 1933.

Jawel, maar ik heb een klein grapje op basis van je grapje. Helaas, ik zie dat mijn zelfs niet een beetje grappig is. (zucht)!
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor Bruno » zo maart 06, 2011 6:41 pm

Robb_K schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Dat "natuurlijk is Daniel niet in 1933 geboren" slaat terug op het topic Leeftijd, toen ik Daniel's leeftijd raadde. In plaats van voor het overduidelijke te gaan, zei ik dat Daniel 73 was toen hij dit topic oprichtte (2006) en dat hij dus is geboren in 1933.

Jawel, maar ik heb een klein grapje op basis van je grapje. Helaas, ik zie dat mijn zelfs niet een beetje grappig is. (zucht)!

Oh, zo: 'Er staan daar wat foto's met onder andere Daniël en hij is wel echt duidelijk in 1933 geboren!' (ironie)
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Robb_K » zo maart 06, 2011 6:41 pm

Bruno Kopsky schreef:
Robb_K schreef:Oeps! Typo!

Dat moet "een" heleboel zijn!

Haha sorry ik vind het heel grappig dat je zo'n minuscuul foutje verbetert, terwijl ik de laatste twee zinnen in hun geheel echt bijna niet snap. Maar leuke smiley hoor! (Ik doe het nog steeds liever niet echt)

Bedankt voor je lachen! Nou, weet je wel dat ik ben een komedie schrijver, van een soort!
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor Bruno » zo maart 06, 2011 6:44 pm

Robb_K schreef:
Bruno Kopsky schreef:
Robb_K schreef:Oeps! Typo!

Dat moet "een" heleboel zijn!

Haha sorry ik vind het heel grappig dat je zo'n minuscuul foutje verbetert, terwijl ik de laatste twee zinnen in hun geheel echt bijna niet snap. Maar leuke smiley hoor! (Ik doe het nog steeds liever niet echt)

Bedankt voor je lachen! Nou, weet je wel dat ik ben een komedie schrijver, van een soort!

Ohh nu snap ik het! Gebruik je ook Google Translate? Want het wordt letterlijk vertaald: Well, you can tell I am a comedy writer, kind of!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Robb_K » zo maart 06, 2011 7:10 pm

Bruno Kopsky schreef:
Robb_K schreef:
Bruno Kopsky schreef:Haha sorry ik vind het heel grappig dat je zo'n minuscuul foutje verbetert, terwijl ik de laatste twee zinnen in hun geheel echt bijna niet snap. Maar leuke smiley hoor! (Ik doe het nog steeds liever niet echt)

Bedankt voor je lachen! Nou, weet je wel dat ik ben een komedie schrijver, van een soort!

Ohh nu snap ik het! Gebruik je ook Google Translate? Want het wordt letterlijk vertaald: Well, you can tell I am a comedy writer, kind of!

Haha! Kind of = "or child" Ik snap het!

Nee! Ik heb "Google Translate" gebruikt niet voor dat post.

Online vertalers hebben verschrikkelijke gebreken. Ze begrijpen niet zegswijzen, en altijd gebruik maken van de eerste woordenboek definitie van het woord (wat vaak de verkeerde betekenis). Zij vertalen woord voor woord, maar laat de woorden in de woordvolgorde van de andere taal. Ik heb dit antwoord geschreven met behulp van Google Translate, maar ik heb de woordvolgorde foutjes vastgesteld (tenminste alle dat ik heb gezein).
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo maart 06, 2011 8:24 pm

Robb_K schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Dat "natuurlijk is Daniel niet in 1933 geboren" slaat terug op het topic Leeftijd, toen ik Daniel's leeftijd raadde. In plaats van voor het overduidelijke te gaan, zei ik dat Daniel 73 was toen hij dit topic oprichtte (2006) en dat hij dus is geboren in 1933.

Jawel, maar ik heb een klein grapje op basis van je grapje. Helaas, ik zie dat mijn zelfs niet een beetje grappig is. (zucht)!

Aha, nu zie ik het! Ik had het gelezen als
Klaar dat Daniel niet in 1933 geboren is. Dus:
Clearly, Daniel wasn't born in 1933.
Maar ja bedoelde:
Klaar dat Daniel in 1933 geboren is, niet?
Clearly, Daniel was born in 1933, isn't he?
Nu is het wel grappig, ROFLOLMAO! :D (dat is ook Engels en het staat voor Rolling On Floor Laughing Out Loud My *ss Off)
Ach, dat is het probleem met vertalen. Alles wordt zo onduidelijk.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Robb_K » ma maart 07, 2011 12:42 am

D'oh!
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma maart 07, 2011 2:52 pm

Robb_K schreef:D'oh!

Kijk, dat is nou tenminste een woord dat universeel begrepen wordt. Daar kun je wat mee.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ui » ma maart 07, 2011 4:20 pm

Robb_K schreef:[robot-uitvinder] Ik heb een 6-pagina's versie van dat verhaal gemaakt. En, ik heb getoond aan een aantal collega's en een paar redacteuren, die alle graag het verhaal. Momenteel heb ik een Nederlandse tekenaar geïnteresseerd in tekenen, en zo, ik hoop dat we het binnenkort voorleggen aan Sanoma.

Ui is benieuwd. Natuurlijk wil iedereen een verhaal waaraan Daniël heeft meegewerkt. (snik) Je kunt het verhaal het beste veilen. Laat Boom, Sanoma, Egmont, Frankrijk en Italië maar tegen elkaar opbieden! Je wordt miljonair!

kwuk duck schreef:
Ui schreef:
DD schreef:Beste forumleden, jullie vroegen je allemaal af waar Daniël bleef. Hij is in ons midden :P

Alsof je daar blij mee moet zijn. Ui kan wel janken. (snik) (snotter) (huil huil)

Als dit zo is, kan ik mijn excuses wel aanbieden voor mijn uitspraken over jou. Dus bij deze, Sorry :) .

En als het niet zo is? Krijgt Ui dan geen excuses? (snotter)

Ridder ter Geit schreef:Ik hoop wel dat Ei en Daniel zich beseffen dat die berichten ook vanzelf als gelezen beschouwt worden als je lang op het forum aanwezig bent.

Ja, betreurenswaardig is dat. Je moet eerst de lijst van ongelezen berichten opslaan. (huil huil)

Duckfan van Down Under schreef:Klaar dat Daniel in 1933 geboren is, niet?

Als je sommige oude digitale foto's ziet, of de gebrekkige compressie over een aantal, zou Ui eerder denken aan een opgegraven mummie uit 1933 voor Christus. (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor kwuk duck » ma maart 07, 2011 6:58 pm

Ui schreef:
kwuk duck schreef:
Ui schreef:Alsof je daar blij mee moet zijn. Ui kan wel janken. (snik) (snotter) (huil huil)

Als dit zo is, kan ik mijn excuses wel aanbieden voor mijn uitspraken over jou. Dus bij deze, Sorry :) .

En als het niet zo is? Krijgt Ui dan geen excuses? (snotter)

Okè dan, Sorry :)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Vorige

Keer terug naar Disney medewerkers Nederland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron