Strips op de Markt in Gouda, 1 mei 2011

Berichtdoor McDuck Menu » di maart 22, 2011 6:55 pm

Uit Je laatste Disney aankoop:

Hidde schreef:
Dirk McDuck schreef:Wanneer worden zulke donald duck dagen georganiseerd?
Vet handig alles bij elkaar op één terrein of markt (zo stel ik het me voor).
Nog nooit op geweest.

Op 1 mei is er een stripevenement in het centrum van Gouda. Ik ga er denk ik wel heen, want ik ga dan niet op vakantie.

Dit jaar is er weer een stripbeurs in Gouda, en wel op 1 mei 2011.

Vorig jaar was er een speciale Duck tentoonstelling, waarbij verschillende Nederlandse tekenaars aan het signeren waren. Daan Jippes, Mau Heymans en Bas Heymans. Frank Jonker liep er ook rond, maar die was niet aan het signeren.

Of er dit jaar iets van Duckstad aanwezig zal zijn weet ik niet, de site geeft nog niet echt uitsluitsel.
Als dit wel zo is ben ik er misschien weer te vinden :)
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor jan Baksteen » di maart 22, 2011 8:52 pm

Helaas heb ik al wat anders op deze dag, anders had ik het wel leuk gevonden!
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor kwuk duck » di maart 22, 2011 9:07 pm

volgens mij ben ik ook niet weg, is het de moeite?
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor McDuck Menu » di maart 22, 2011 9:38 pm

Vorig jaar in ieder geval wel. Veel tekenaars, en veel verkopers (ook veel ducks volgens mij). Leuke markt, al viel die in het water omdat het pijpenstelen regende die dag. (Buitenmarkt dus)
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor kwuk duck » di maart 22, 2011 10:00 pm

McDuck Menu schreef:Vorig jaar in ieder geval wel. Veel tekenaars, en veel verkopers (ook veel ducks volgens mij). Leuke markt, al viel die in het water omdat het pijpenstelen regende die dag. (Buitenmarkt dus)

Oke, gezien het weer nu zal dit niet het geval zij, gelukkig. zonde van alle boeken!
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor McDuck Menu » di maart 22, 2011 10:08 pm

Er zat gelukkig een marktkraam-zeil ding overheen. Maar wel jammer inderdaad. Ik ga er waarschijnlijk niet heen voor Duck uitgaves, aangezien ik eigenlijk alles al heb wat ik wil daarvan; De Beste Verhalen serie. Misschien wat oude jaargangen, zodat ik ze wat beter kan vergelijken met de Duck van nu. En, als ze die hebben, Tom Poes strips en Bommel pockets :)
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor kwuk duck » di maart 22, 2011 10:14 pm

McDuck Menu schreef:Er zat gelukkig een marktkraam-zeil ding overheen. Maar wel jammer inderdaad. Ik ga er waarschijnlijk niet heen voor Duck uitgaves, aangezien ik eigenlijk alles al heb wat ik wil daarvan; De Beste Verhalen serie. Misschien wat oude jaargangen, zodat ik ze wat beter kan vergelijken met de Duck van nu. En, als ze die hebben, Tom Poes strips en Bommel pockets :)

Dit zijn juist de enige strips die ik niet kan lezen!
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor McDuck Menu » di maart 22, 2011 10:28 pm

Hm. mja, ben misschien nogal beïnlvoed geweest door die film; "Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel" Vond ik geweldig (en nu nog, al heeft het niet de sfeer of diepgang van de verhalen) Daarna ontdekte ik de strips ervan uit DD weekblad (albums waren dat) en daarna ben ik verder gegaan met de leesverhalen. Het is een van mijn favoriete strips geworden :) Verder ben ik Asterix fan (maar daar heb ik alles al van), Kuifje vind ik goed (ook compleet) Lucky Luke (nog niet compleet) en Suske en Wiske (zeer incompleet, wel bijna alle Willy Vandersteen verhalen). Beetje klassieke strips dus. Sinds kort ook Alfred deel 1, 2 en 3 in mijn bezit, door Harald Siepermann en Hans Bacher, erg mooie strips. Avonturenstrips kun je ze misschien ook wel noemen, daar ben ik groot fan van.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Kwekje » di maart 22, 2011 11:01 pm

Zo'n markt is wel heel leuk maar een nadeel is dat in tegenstelling tot de Vlooienmarkten de mensen hier wél weten wat ze wegdoen ;)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Donald Duck » di maart 22, 2011 11:08 pm

Kwekje schreef:Zo'n markt is wel heel leuk maar een nadeel is dat in tegenstelling tot de Vlooienmarkten de mensen hier wél weten wat ze wegdoen ;)

Dat kan, maar het hoeft niet. Ik heb enkele jaren geleden eens een behoorlijke stapel Douwe Dabberts gekocht op de boekenmarkt te Kampen. Daarbij was het grootste deel, op 1 album na, eerste druk. Ik betaalde voor veel exemplaren maar een paar euro per stuk, terwijl ze bij een volgende kraam voor een €10,00-€15,00 lagen. Je moet gewoon tegen de koopjes en de leuke aanbiedingen aanlopen. Tussen de verkoopprijzen op bijv. Marktplaats zitten vaak ook gigantische verschillen.
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor Bruno » di maart 22, 2011 11:42 pm

McDuck Menu schreef:Verder ben ik Asterix fan, Kuifje vind ik goed, Lucky Luke en Suske en Wiske. Beetje klassieke strips dus. Sinds kort ook Alfred.

Eh... Guust Flater, hallo?!

Asterix (met Goscinny) is wel echt een van de allerbeste strips ooit. Beter dan Donald Duck (zonder Barks).
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor McDuck Menu » wo maart 23, 2011 1:35 am

Bruno Kopsky schreef:
McDuck Menu schreef:Verder ben ik Asterix fan, Kuifje vind ik goed, Lucky Luke en Suske en Wiske. Beetje klassieke strips dus. Sinds kort ook Alfred.

Eh... Guust Flater, hallo?!

Asterix (met Goscinny) is wel echt een van de allerbeste strips ooit. Beter dan Donald Duck (zonder Barks).

Guust Flater! Natuurlijk :D Die vergeet ik wel eens.. Geniale strip.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Bruno » wo maart 23, 2011 2:03 am

McDuck Menu schreef:Guust Flater! Natuurlijk :D Die vergeet ik wel eens.. Geniale strip.

Haha ok mooi zo! Ik kom trouwens in elk geval niet. Maar misschien ooit een ander keertje. Ben nooit zo geïnteresseerd in versleten ducks van andere mensen en handtekeningen van mensen.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor kwuk duck » wo maart 23, 2011 4:44 pm

Astrix nindt ik ook heel leuk, alleen heb ik hier het geld niet voor. (omdat ik de pockets wel bij prober te houden!)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor De Zwarte Schim » wo maart 23, 2011 11:09 pm

kunnen ze dat niet beter in de vakantie doen? het is meestal op zondag en dat komt mij slecht uit. ik kan in het weekend meestal niet.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Volgende

Keer terug naar Beurzen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron