Strips op de Markt in Gouda, 1 mei 2011

Berichtdoor Kwekje » do maart 24, 2011 12:13 am

de zwarte schim schreef:kunnen ze dat niet beter in de vakantie doen? het is meestal op zondag en dat komt mij slecht uit. ik kan in het weekend meestal niet.

Al dit soort evenementen vinden plaats op een zondag.

Dan zijn de meeste mensen namelijk vrij :)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo apr 06, 2011 7:16 pm

McDuck Menu schreef:
Bruno Kopsky schreef:
McDuck Menu schreef:Verder ben ik Asterix fan, Kuifje vind ik goed, Lucky Luke en Suske en Wiske. Beetje klassieke strips dus. Sinds kort ook Alfred.

Eh... Guust Flater, hallo?!

Asterix (met Goscinny) is wel echt een van de allerbeste strips ooit. Beter dan Donald Duck (zonder Barks).

Guust Flater! Natuurlijk :D Die vergeet ik wel eens.. Geniale strip.

Helaas vindt mijn Nederlands boek dat dit de enige en beste strip ooit gemaakt is. En dat gaat wat ver. Vooral voor een Nederlands boek.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » vr apr 29, 2011 9:14 pm

Weet je al of er iets uit duckstad is?
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Hidde » zo mei 01, 2011 4:44 pm

Ik ben er vandaag geweest, ben iets eerder terug gegaan omdat mijn zus vandaag haar verjaardag viert. Er waren gelukkig Ducks. Veel Ducks. Natuurlijk wel duurder dan op Koninginnedag!:P Er waren ook tekenaars, niet veel Ducktekenaars. Alleen Wilma van den Bosch, daar heb ik ook een tekening van gekregen met Donald!=D Ik had geen blaadje meegenomen dus ze heeft het in het album ''Donald Duck als klusjesman'' getekendt. Ik laat die tekening later wel zien. Het was heerlijk weer. Zo'n beurs is leuker dan ik dacht!:) Echt van alles te koop! Er zijn inderdaad ook veel strips van andere figuren. Het was een erg leuke dag. Wat ik heb gekocht staat in het topic ''Je laatste Disney aankoop''. Dat alles voor ongeveer 30 euro.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor McDuck Menu » zo mei 01, 2011 5:45 pm

:O Helemaal vergeten dat 1 mei na 30 april kwam.. Nou ja, volgend jaar beter.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Bruno » zo mei 01, 2011 5:57 pm

Haha!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor DordrechtDuck » zo mei 01, 2011 6:18 pm

Hidde schreef:Ik ben er vandaag geweest, ben iets eerder terug gegaan omdat mijn zus vandaag haar verjaardag viert. Er waren gelukkig Ducks. Veel Ducks. Natuurlijk wel duurder dan op Koninginnedag!:P Er waren ook tekenaars, niet veel Ducktekenaars. Alleen Wilma van den Bosch, daar heb ik ook een tekening van gekregen met Donald!=D Ik had geen blaadje meegenomen dus ze heeft het in het album ''Donald Duck als klusjesman'' getekendt. Ik laat die tekening later wel zien. Het was heerlijk weer. Zo'n beurs is leuker dan ik dacht!:) Echt van alles te koop! Er zijn inderdaad ook veel strips van andere figuren. Het was een erg leuke dag. Wat ik heb gekocht staat in het topic ''Je laatste Disney aankoop''. Dat alles voor ongeveer 30 euro.

Ik ben er ook geweest, en viel me inderdaad op dat de prijzen sterk uiteenlopen. Ik heb er geen problemen mee om iets te kopen wat best prijzig is, als ik het erg graag wil. Zoals missende delen. Ik ken al die tekenaars niet uit mijn hoofd, dus dan is het best lastig lijkt me om juist een ducktekenaar te spotten. Ben ook maar iets meer dan een uurtje geweest omdat mijn vrouw zwanger is en niet te lang kan staan, en mijn zoontje best lastig was, haha.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DordrechtDuck » zo mei 01, 2011 6:18 pm

McDuck Menu schreef::O Helemaal vergeten dat 1 mei na 30 april kwam.. Nou ja, volgend jaar beter.

Schande, haha.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Vorige

Keer terug naar Beurzen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron