Let op!

Berichtdoor Jacobse » di maart 29, 2011 7:53 pm

Ridder ter Geit schreef:Op het ledengedeelte van de Donald Duck website lees ik net dat er deze vrijdag, naast de nieuwe Donald Duck, een extraatje voor abonnee's is.

Klopt, dat heb ik ook gezien. Er staat ook een kort berichtje op de brievenpagina van deze week.

Ridder ter Geit schreef:Wat het is blijft nog even een verrassing.

Ik had ergens gelezen dat ze een speciaal boekje hebben laten drukken om een nieuw personage in het weekblad te introduceren. Weet even niet meer op welke site. Ducknet, misschien?

Ridder ter Geit schreef:Bij iedere Albert Heijn klantenservice kun je ernaar vragen, met je clubpas bij de hand. Dus misschien wel interessant om even aan te denken.

Vergeet ook niet de Bonuskaart van je ouders mee te nemen, want ook Albert Heijn heeft nog een leuk Disney-extraatje voor jullie! Misschien wat overgebleven Sneeuwwitje-poppetjes van vorig jaar, ofzo.

Dubbelduck schreef:Op welke pagina dan? Clubhuis voordeel? Clubhuis home? Agenda?
Ik wil niet lastig zijn ofzo hoor, maar ik zie het nergens staan.

Dan heb je niet goed gekeken. Het staat hier: http://www.donaldduck.nl/clubhuis/actie-albertheijn/

Ridder ter Geit schreef:Misschien een 1 april grap van de redactie, denk je? [...] Ik zal de redactie eens mailen.

Dat meen je toch niet, hè? Dat ze ons eerst nieuwsgierig maken naar zo'n nieuw personage, maar dat ze uiteindelijk weer terugkrabbelen en dat figuur niet in het weekblad gebruiken. Nee toch?

kwuk duck schreef:Als het geen grap is is het wel leuk

Groot gelijk heb je, Kwuk! Natuurlijk is het een leuke actie van het weekblad! Net als die mooie Tuinspecial van deze week. Dat geeft weer vertrouwen in de toekomst.

Dubbelduck schreef:Oh jammer, dan kan ik nu niet meer meedoen :(

Natuurlijk kun je nog wel meedoen! Komende vrijdag is nog niet voorbij, hoor! Gewoon even je clubpas opzoeken. En vergeet je Bonuskaart niet! (Tip: Een Bonuskaart van de Albert Heijn is gratis!)

Dirk McDuck schreef:het lijkt me nogal onlogisch dat je iets kan ophalen bij de ah (met cluppas bij je).

Nee hoor, Albert Heijn heeft toch wel vaker leuke Disney-acties? Er komt elk jaar wel een nieuwe classic op DVD uit. Ik heb alle poppenkastpoppen van Doornroosje gespaard. En het kartonnen kasteel van Assepoester.
Voâh Vrèhèd en Màgsepèn!
Avatar gebruiker
Jacobse
Vrije jongen
Member
 
Berichten: 63
Geregistreerd: zo aug 26, 2007 6:03 pm
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor Dubbelduck » di maart 29, 2011 8:09 pm

Jacobse schreef:
Dubbelduck schreef:Op welke pagina dan? Clubhuis voordeel? Clubhuis home? Agenda?
Ik wil niet lastig zijn ofzo hoor, maar ik zie het nergens staan.

Dan heb je niet goed gekeken. Het staat hier: http://www.donaldduck.nl/clubhuis/actie-albertheijn/

Nou, inderdaad. Dus het is toch waar. Sorry dat ik dacht dat het niet waar was.
Ik ben wel erg benieuwd naar dat boekje. En een nieuwe stripreeks over de kinderen van Kwik, Kwek en Kwak? Wauw! Ik ben benieuwd wie dan de moeder(s) van hun kinderen is/zijn. De nichtjes misschien?
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Jacobse » di maart 29, 2011 8:38 pm

Dubbelduck schreef:Ik ben wel erg benieuwd naar dat boekje. En een nieuwe stripreeks over de kinderen van Kwik, Kwek en Kwak?

Euh, ik denk dat je het plaatje op de site verkeerd uitlegt. Volgens mij gaat het om nieuwe buurkinderen, zodat de neefjes voortaan vriendjes hebben om mee te spelen. Het blonde buurmeisje is duidelijk gebaseerd op Dickie Duck uit de Italiaanse pocketverhalen.
Voâh Vrèhèd en Màgsepèn!
Avatar gebruiker
Jacobse
Vrije jongen
Member
 
Berichten: 63
Geregistreerd: zo aug 26, 2007 6:03 pm
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor De Zwarte Schim » di maart 29, 2011 9:12 pm

Dubbelduck schreef:
Jacobse schreef:
Dubbelduck schreef:Op welke pagina dan? Clubhuis voordeel? Clubhuis home? Agenda?
Ik wil niet lastig zijn ofzo hoor, maar ik zie het nergens staan.

Dan heb je niet goed gekeken. Het staat hier: http://www.donaldduck.nl/clubhuis/actie-albertheijn/

Nou, inderdaad. Dus het is toch waar. Sorry dat ik dacht dat het niet waar was.
Ik ben wel erg benieuwd naar dat boekje. En een nieuwe stripreeks over de kinderen van Kwik, Kwek en Kwak? Wauw! Ik ben benieuwd wie dan de moeder(s) van hun kinderen is/zijn. De nichtjes misschien?

ik kan het ook niet vinden! er komt trouwens ook voor dat de pagina niet is gevonden! (en ik ben ingelogd in het clubhuis!!) dus dit is dus een 1 april grap! leuk geprobeerd maar dus mislukt........
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » di maart 29, 2011 9:24 pm

Jacobse schreef:
Dubbelduck schreef:Ik ben wel erg benieuwd naar dat boekje. En een nieuwe stripreeks over de kinderen van Kwik, Kwek en Kwak?

Euh, ik denk dat je het plaatje op de site verkeerd uitlegt. Volgens mij gaat het om nieuwe buurkinderen, zodat de neefjes voortaan vriendjes hebben om mee te spelen. Het blonde buurmeisje is duidelijk gebaseerd op Dickie Duck uit de Italiaanse pocketverhalen.

Ben je ingeburgerd?
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Ridder ter Geit » di maart 29, 2011 10:17 pm

Ik heb antwoord gekregen:

Ridder ter Geit schreef:Geachte redactie,
We lazen op de Donald Duck site een bericht over een gratis af te halen presentje, bij de Albert Heijn of bij het postkantoor. Echter, later was het weer van de site gebleven. Hoe zit het met deze actie? Is het soms een 1 april grap in de maak ofzo?

Met vriendelijke groet,
Ridder ter Geit

De reactie:

Ridder ter Geit schreef:Beste Ridder ter Geit,
Zoals je misschien weet hebben we een blunder gemaakt, vorige week, met het tsunami-verhaal. Het was te laat om er iets aan te doen, omdat het blad al gedrukt was. Dit heeft best wel vervelende reacties los gemaakt bij lezers.
Om de schade wat te beperken, om het als het ware een beetje goed te maken, hebben we dus snel een extra verrassing ingelast. Vandaar dat we een nieuw personage, ontwikkeld door Carlo Gentina, alvast introduceren in een klein boekje. We zullen niet alles verklappen, maar het personage zal veel met de neefjes van doen hebben.
Vrijdag zal in het weekblad precies uitgelegd staan hoe dit opgehaald kan worden. We konden het gelukkig combineren met een promotie-actie van de Albert Heijn.
We zullen kijken of we nog tijd hebben het bericht voor de site weer op te stellen, maar hou in ieder geval vrijdag de Donald Duck in de gaten!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » di maart 29, 2011 10:33 pm

Ridder ter Geit schreef:Ik heb antwoord gekregen:

Ridder ter Geit schreef:Geachte redactie,
We lazen op de Donald Duck site een bericht over een gratis af te halen presentje, bij de Albert Heijn of bij het postkantoor. Echter, later was het weer van de site gebleven. Hoe zit het met deze actie? Is het soms een 1 april grap in de maak ofzo?

Met vriendelijke groet,
Ridder ter Geit

De reactie:

Ridder ter Geit schreef:Beste Ridder ter Geit,
Zoals je misschien weet hebben we een blunder gemaakt, vorige week, met het tsunami-verhaal. Het was te laat om er iets aan te doen, omdat het blad al gedrukt was. Dit heeft best wel vervelende reacties los gemaakt bij lezers.
Om de schade wat te beperken, om het als het ware een beetje goed te maken, hebben we dus snel een extra verrassing ingelast. Vandaar dat we een nieuw personage, ontwikkeld door Carlo Gentina, alvast introduceren in een klein boekje. We zullen niet alles verklappen, maar het personage zal veel met de neefjes van doen hebben.
Vrijdag zal in het weekblad precies uitgelegd staan hoe dit opgehaald kan worden. We konden het gelukkig combineren met een promotie-actie van de Albert Heijn.
We zullen kijken of we nog tijd hebben het bericht voor de site weer op te stellen, maar hou in ieder geval vrijdag de Donald Duck in de gaten!


wij wachten met vreugde....................
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » di maart 29, 2011 10:46 pm

Ja, wel spannend! Ik ben benieuwd. Leuk dat ze Gentina zijn gang laten gaan. Het was al bekend dat hij meer voor Nederland ging doen. En natuurlijk leuk dat er ook eens ruimte komt voor een nieuw personage.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Rubberduck » wo maart 30, 2011 11:53 am

Nou heb ik toch wel spijt dat ik geen abonnee meer ben van Donald Duck! Komt er eindelijk eens een nieuw personage in het weekblad, is het in een boekje voor abonnees! Wil één van jullie het inscannen als je het opgehaald hebt? Dan kan ik er ook van meegenieten!
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Bruno » wo maart 30, 2011 1:33 pm

Rubberduck schreef:Nou heb ik toch wel spijt dat ik geen abonnee meer ben van Donald Duck! Komt er eindelijk eens een nieuw personage in het weekblad, is het in een boekje voor abonnees! Wil één van jullie het inscannen als je het opgehaald hebt? Dan kan ik er ook van meegenieten!

Ik scan het wel! Wauw, dat boekje komt echt precies voor mij als een leuk verjaardagscadeautje (want ik ben dit weekend jarig)!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor DD » wo maart 30, 2011 10:18 pm

Ik ben blij dat de 1 april traditie van McDrake niet is uitgestorven :D

Even een terugblik:

1 april 2008: Het weekblad komt in het teken van Don Rosa te staan.
1 april 2009: Donald Duck Weekblad gaat over op digitaal.
1 april 2010: Walt Disney Company stopt er mee.
1 april 2011: Een verrassing voor Donald Duck weekblad leden.

De overeenkomst tussen alle jaren is dat er wordt verwezen naar een vage link die het niet doet of is weggehaald :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Loebas » wo maart 30, 2011 11:52 pm

Ik vind het wel een leuke en originele grap. ;)
Avatar gebruiker
Loebas
Lobbes
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr jan 09, 2009 11:05 pm

Berichtdoor Rubberduck » do maart 31, 2011 1:54 am

Hoezo, grap? Ik heb toch echt zelf de genoemde site bekeken. Ik ben dan wel geen abonnee meer, maar ik was zó benieuwd, dat ik mijn neefje heb gebeld of ik zijn wachtwoord mocht gebruiken om in het besloten gedeelte van de website te kunnen kijken. Hij vond het maar een raar verzoek: wat moest een 25-jarige nou op de Donald Duck-site? Maar goed, ik heb het wachtwoord toch mogen gebruiken en de aankondiging gelezen. Kan iemand met verstand van computers anders even een screenshot maken van de betreffende mededeling voor degenen die de site om de één of andere reden niet kunnen bereiken? Anders denkt iedereen straks nog dat ik hier een potje zit te liegen.

Mooi dat ik vrijdag de scan kan lezen van het boekje, dankzij Bruno Kopsky! Dank je, Bruno! Ik ben wel heel erg benieuwd!
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Bruno » do maart 31, 2011 3:33 am

Ja je kan ook maar beter dankbaar zijn, want ik ga morgen speciaal een scanner kopen! In plaats van over een maand, wanneer ik hem eigenlijk pas echt nodig heb. Voor de uitverkoop dus, waardoor ik morgen wat meer zal moeten betalen, maar die 15 euro heb ik er wel voor over om een mede-McDraker blij te maken. Het boekje haal ik bovendien helemaal voor je op bij mijn neefje uit Drachten! Zo'n treinrit kost wat, maar dat moet dan maar... Heb er zin an! Verheug me op Gentina! Dan is m'n zakgeld voor April maar meteen op! Ik heb het er voor over!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor DD » do maart 31, 2011 3:47 am

Ja klopt ik heb het nu zelf ook gezien. Ik was ook nieuwsgierig dus heb ik het wachtwoord van mijn buurjongetje geleend.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten