Let op!

Berichtdoor De Zwarte Schim » do maart 31, 2011 9:24 pm

DD schreef:Ik ben blij dat de 1 april traditie van McDrake niet is uitgestorven :D

Even een terugblik:

1 april 2008: Het weekblad komt in het teken van Don Rosa te staan.
1 april 2009: Donald Duck Weekblad gaat over op digitaal.
1 april 2010: Walt Disney Company stopt er mee.
1 april 2011: Een verrassing voor Donald Duck weekblad leden.

De overeenkomst tussen alle jaren is dat er wordt verwezen naar een vage link die het niet doet of is weggehaald :P

maar in die grap van 2009 zou ik officieel niet zo gauw intrappen.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Rubberduck » do maart 31, 2011 9:42 pm

de zwarte schim schreef:Ik vind het ook machtig raar!! ik heb de hele week gekeken en er stond niks bij mij bij de wedstrijden en prijsvragen!! en ook niet in het clubhuis!! dus dit is echt niet waar!!

Caspar heeft toch net de screenshot laten zien, of niet dan? Daarop is wel degelijk te zien dat de aankondiging van de actie op de website van Donald Duck staat/stond! Is die er weer vanaf gehaald dan? Typisch weer voor die T.Roep-redactie om zo te blunderen! Zo brengen ze lezers alleen maar in verwarring! Ik zal ze een e-mail sturen met een link naar dit topic, want ze moeten daar wel weten dat hun zwabberbeleid verwarring zaait.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » do maart 31, 2011 9:45 pm

Rubberduck schreef:
de zwarte schim schreef:Ik vind het ook machtig raar!! ik heb de hele week gekeken en er stond niks bij mij bij de wedstrijden en prijsvragen!! en ook niet in het clubhuis!! dus dit is echt niet waar!!

Caspar heeft toch net de screenshot laten zien, of niet dan? Daarop is wel degelijk te zien dat de aankondiging van de actie op de website van Donald Duck staat/stond! Is die er weer vanaf gehaald dan? Typisch weer voor die T.Roep-redactie om zo te blunderen! Zo brengen ze lezers alleen maar in verwarring! Ik zal ze een e-mail sturen met een link naar dit topic, want ze moeten daar wel weten dat hun zwabberbeleid verwarring zaait.

ja idd! opa roep moet maar eens met pensioen! hij begint dement te worden!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Loebas » do maart 31, 2011 9:46 pm

Rubberduck schreef:
de zwarte schim schreef:Ik vind het ook machtig raar!! ik heb de hele week gekeken en er stond niks bij mij bij de wedstrijden en prijsvragen!! en ook niet in het clubhuis!! dus dit is echt niet waar!!

Caspar heeft toch net de screenshot laten zien, of niet dan? Daarop is wel degelijk te zien dat de aankondiging van de actie op de website van Donald Duck staat/stond! Is die er weer vanaf gehaald dan? Typisch weer voor die T.Roep-redactie om zo te blunderen! Zo brengen ze lezers alleen maar in verwarring! Ik zal ze een e-mail sturen met een link naar dit topic, want ze moeten daar wel weten dat hun zwabberbeleid verwarring zaait.

Zoals ik al eerder heb gezegd hoort daar eigenlijk een andere aankondiging te staan, namelijk die van dat moppen boekje. ;)
Avatar gebruiker
Loebas
Lobbes
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr jan 09, 2009 11:05 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » do maart 31, 2011 9:56 pm

kwuk duck schreef:
Bruno Kopsky schreef:Ik zou eigenlijk een lang weekend naar Frankrijk gaan, maar ik heb het laten schieten om de verrassing te kunnen zien!

Je maakt wel een offers hè! Eerst je scanner en nu je vakantie!

Echt hé, whahha. Gewoon om te gieren.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr apr 01, 2011 7:34 am

Nou, als ik vanmiddag mijn boodschappen ga doen zal ik eens kijken bij de klantenservice met mijn pasje. Ik hoop niet dat jullie je verrassing mislopen omdat jullie het niet geloven. Maar goed, jullie zullen het zelf wel zien in de nieuwe Donald Duck.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » vr apr 01, 2011 7:40 am

Vandaag...............................
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ui » vr apr 01, 2011 2:57 pm

Ridder ter Geit schreef:Op het ledengedeelte van de Donald Duck website lees ik net dat er deze vrijdag, naast de nieuwe Donald Duck, een extraatje voor abonnee's is. Wat het is blijft nog even een verrassing. Bij iedere Albert Heijn klantenservice kun je ernaar vragen, met je clubpas bij de hand. Dus misschien wel interessant om even aan te denken.

Ui is leep geweest. Ui heeft de mevrouw van Albert Heijn wijsgemaakt, dat Ui werkt voor een opvanghuis voor zieke kindertjes. Ze pinkte een traantje weg en gaf Ui een stapeltje van die 'Donald Duck Kids', om uit te delen. Bij de uitgang riep Ui heel hard "1 april!" en heeft het toen op een lopen gezet. Haha! (snik)

Jacobse schreef:
Ridder ter Geit schreef:Wat het is blijft nog even een verrassing.

Ik had ergens gelezen dat ze een speciaal boekje hebben laten drukken om een nieuw personage in het weekblad te introduceren. Weet even niet meer op welke site. Ducknet, misschien?

Ui vindt de nieuwe personages niet bijster origineel. Het zijn gewoon drie Bolderbastjes in het klein. De ene draagt een mutsje, de andere een rond brilletje en de derde is een meisje met blond haar. (snotter) Wat vinden jullie ervan?

Jacobse schreef:Gewoon even je clubpas opzoeken. En vergeet je Bonuskaart niet! (Tip: Een Bonuskaart van de Albert Heijn is gratis!)

Is jouw privacy gratis dan? Zo'n bonuskaart kost je je privacy! (huil huil)

Jacobse schreef:Albert Heijn heeft toch wel vaker leuke Disney-acties? Er komt elk jaar wel een nieuwe classic op DVD uit. Ik heb alle poppenkastpoppen van Doornroosje gespaard. En het kartonnen kasteel van Assepoester.

Heb je ook de Alice in Wonderland-poppenkastpoppen? Ui mist de Kolderkat, maar heeft wel de Gekke Hoedenmaker dubbel. (snotter)

DD schreef:1 april 2008: Het weekblad komt in het teken van Don Rosa te staan.

Was dit niet in 2005 of 2006, op McDuck? Het ging om een door Naadje van de Kous geschreven artikel, dat was geïllustreerd met een Weekblad-voorplaat met Rosa-tekenwerk. In een hoek stond aangekondigd met een zelfportret van Rosa, dat het nummer een interview met hem bevatte.
Dit was in de tijd dat 'Prisoner of White-Agony Creek' zou gaan verschijnen. (snik)

DD schreef:1 april 2009: Donald Duck Weekblad gaat over op digitaal.
1 april 2010: Walt Disney Company stopt er mee.

En de Gouden Appels van Barks zijn teruggevonden. (snotter)

de zwarte schim schreef:maar in die grap van 2009 zou ik officieel niet zo gauw intrappen.

Ui heeft elders gereageerd, in het topic 'Donald Duck voortaan digitaal':
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=32705#p32705
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » vr apr 01, 2011 3:10 pm

Ui schreef:
Ridder ter Geit schreef:Op het ledengedeelte van de Donald Duck website lees ik net dat er deze vrijdag, naast de nieuwe Donald Duck, een extraatje voor abonnee's is. Wat het is blijft nog even een verrassing. Bij iedere Albert Heijn klantenservice kun je ernaar vragen, met je clubpas bij de hand. Dus misschien wel interessant om even aan te denken.

Ui is leep geweest. Ui heeft de mevrouw van Albert Heijn wijsgemaakt, dat Ui werkt voor een opvanghuis voor zieke kindertjes. Ze pinkte een traantje weg en gaf Ui een stapeltje van die 'Donald Duck Kids', om uit te delen. Bij de uitgang riep Ui heel hard "1 april!" en heeft het toen op een lopen gezet. Haha! (snik)

Jacobse schreef:
Ridder ter Geit schreef:Wat het is blijft nog even een verrassing.

Ik had ergens gelezen dat ze een speciaal boekje hebben laten drukken om een nieuw personage in het weekblad te introduceren. Weet even niet meer op welke site. Ducknet, misschien?

Ui vindt de nieuwe personages niet bijster origineel. Het zijn gewoon drie Bolderbastjes in het klein. De ene draagt een mutsje, de andere een rond brilletje en de derde is een meisje met blond haar. (snotter) Wat vinden jullie ervan?

Jacobse schreef:Gewoon even je clubpas opzoeken. En vergeet je Bonuskaart niet! (Tip: Een Bonuskaart van de Albert Heijn is gratis!)

Is jouw privacy gratis dan? Zo'n bonuskaart kost je je privacy! (huil huil)

Jacobse schreef:Albert Heijn heeft toch wel vaker leuke Disney-acties? Er komt elk jaar wel een nieuwe classic op DVD uit. Ik heb alle poppenkastpoppen van Doornroosje gespaard. En het kartonnen kasteel van Assepoester.

Heb je ook de Alice in Wonderland-poppenkastpoppen? Ui mist de Kolderkat, maar heeft wel de Gekke Hoedenmaker dubbel. (snotter)

DD schreef:1 april 2008: Het weekblad komt in het teken van Don Rosa te staan.

Was dit niet in 2005 of 2006, op McDuck? Het ging om een door Naadje van de Kous geschreven artikel, dat was geïllustreerd met een Weekblad-voorplaat met Rosa-tekenwerk. In een hoek stond aangekondigd met een zelfportret van Rosa, dat het nummer een interview met hem bevatte.
Dit was in de tijd dat 'Prisoner of White-Agony Creek' zou gaan verschijnen. (snik)

DD schreef:1 april 2009: Donald Duck Weekblad gaat over op digitaal.
1 april 2010: Walt Disney Company stopt er mee.

En de Gouden Appels van Barks zijn teruggevonden. (snotter)

de zwarte schim schreef:maar in die grap van 2009 zou ik officieel niet zo gauw intrappen.

Ui heeft elders gereageerd, in het topic 'Donald Duck voortaan digitaal':
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=32705#p32705

kun je die ook inscannen? en als je toch een hele stapel hebt, kun je dr ook wel een aan mij geven!! xd
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr apr 01, 2011 3:23 pm

Tja, Gentino is natuurlijk meer van de absurde humor dan van de echt levendige tekeningen, dat zie je wel terug in de nieuwe personages. Maar ze hebben wel goede teksten.
Ik weet niet hoe het elders is, maar hier heb je een Albert Heijn XL, die had er wel wat aandacht aan besteed, ook met een opgehangen Donald Duck bord enzo. Best leuk!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Ui » vr apr 01, 2011 3:29 pm

de zwarte schim schreef:kun je die ook inscannen? en als je toch een hele stapel hebt, kun je dr ook wel een aan mij geven!! xd

Kun je zelf niet naar de supermarkt gaan?
Zeg gewoon, dat het voor een goed doel is. Het is 1 april, dus liegen mag. (snotter)

Ridder ter Geit schreef:Tja, Gentino is natuurlijk meer van de absurde humor dan van de echt levendige tekeningen, dat zie je wel terug in de nieuwe personages. Maar ze hebben wel goede teksten.

Wat vind jij van die nieuwe personages, omschreven in Ui's vorige bericht? (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr apr 01, 2011 3:33 pm

Tja, Kwik, Kwek en Kwak, Knir, Knar en Knor, Lizzie, Juultje en Babetje, de Zware Jongens... het past geheel in de traditie van Donald Duck om niet zo origineel te zijn met bedachte drietallen die op elkaar lijken. Het geeft tenminste wat variatie, al is het niet veel.
Ik heb hun persoonlijkheid er nog niet echt uit kunnen halen of hoe de familiebanden nu precies liggen. Ik hoop dat dit in latere verhalen nog wat wordt uitgewerkt!
Maar goed, ze hebben in elk geval hun gezicht laten zien.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Ui » vr apr 01, 2011 3:47 pm

Ridder ter Geit schreef:Ik heb hun persoonlijkheid er nog niet echt uit kunnen halen of hoe de familiebanden nu precies liggen. Ik hoop dat dit in latere verhalen nog wat wordt uitgewerkt!

Die met het mutsje is een beetje een zweverige losbol. Die met het brilletje is een stuutje. Het meisje is verliefd op Donald's neefjes en probeert tevergeefs bij ze in de gunst te komen. (snotter)
Dat is wat Ui tot dusver in hun verschijning ziet.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr apr 01, 2011 3:57 pm

Misschien blijken ze later 2 neefjes en een nichtje van Bolderbast te zijn?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Ui » vr apr 01, 2011 4:07 pm

Ridder ter Geit schreef:Misschien blijken ze later 2 neefjes en een nichtje van Bolderbast te zijn?

Dat lijkt Ui nu reeds helder. Het gaat om nieuwe buurkinderen, zodat de neefjes voortaan leeftijdgenootjes in hun buurt hebben wonen. Heb je het verhaaltje gelezen? (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten