DD Extra 2011-05

Berichtdoor kwuk duck » zo apr 24, 2011 10:19 pm

Leuke extra! :)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Donald Duck » zo apr 24, 2011 11:18 pm

Een leuke Extra!
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor Hidde » ma apr 25, 2011 4:19 pm

Rubberduck schreef:Alledrie verdomd goede verhalen, hoor. Supermooi getekend en ook nog eens degelijk geschreven.

Meen je dit nou of niet?
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Rubberduck » ma apr 25, 2011 4:37 pm

Waarom zou ik het niet menen?

*leest eigen bijdrage nog eens*

Ja, nou zie ik het; je kunt mijn bijdrage ook sarcastisch interpreteren. Maar ik vond het echt drie heel leuke verhalen!
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor jan Baksteen » di apr 26, 2011 10:04 am

Op de 1ste bladzijde, naast het begin van het 1ste verhaal, word er reclame gemaakt voor de eerste themapocket. Dit heeft nog niemand vertelt en is wel leuk om te weten.
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor snowmansion » di apr 26, 2011 3:59 pm

Leuke DD extra.

jan Baksteen schreef:Op de 1ste bladzijde, naast het begin van het 1ste verhaal, word er reclame gemaakt voor de eerste themapocket. Dit heeft nog niemand vertelt en is wel leuk om te weten.

Ik vind dit dus persoonlijk echt helemaal niets. Het is begrijpelijk dat ze het doen omdat ze natuurlijk uit economisch oogpunt willen verkopen. Maar die nieuwe reeksen hebben niet die nostalgische waarde over zich heen. Voor mij blijven het weekblad, de extra, de pockets, de DP, beste verhalen van DD en OD en waarschijnlijk nog wel een paar de enige echte verzamelgebieden.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Berichtdoor Otto » di apr 26, 2011 5:46 pm

snowmansion schreef:Leuke DD extra.

jan Baksteen schreef:Op de 1ste bladzijde, naast het begin van het 1ste verhaal, word er reclame gemaakt voor de eerste themapocket. Dit heeft nog niemand vertelt en is wel leuk om te weten.

Ik vind dit dus persoonlijk echt helemaal niets. Het is begrijpelijk dat ze het doen omdat ze natuurlijk uit economisch oogpunt willen verkopen. Maar die nieuwe reeksen hebben niet die nostalgische waarde over zich heen. Voor mij blijven het weekblad, de extra, de pockets, de DP, beste verhalen van DD en OD en waarschijnlijk nog wel een paar de enige echte verzamelgebieden.

Ja, maar die series zijn natuurlijk ook ooit begonnen met een 1e deel. En misschien haalt de themapocket ook ooit wel de nummer 100 en dan is die natuurlijk ook een nostalgische serie geworden... ;)
W.H.A.D.A.L.O.T.T.A.J.A.R.G.O.N
Otto
Member
 
Berichten: 249
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 10:25 pm

Berichtdoor Rubberduck » di apr 26, 2011 7:11 pm

Over themapockets kun je terecht op het subforum 'Pockets'. Ook hoeft er geen bevestiging ("oké") te komen dat dit bericht gelezen is. ;)

Ik vind dat Aldith Midthun de Zware Jongens heel mooi tekent. Dat is me opgevallen in het tweede verhaal, met 'Fantamousche'. Ook de andere bijfiguren krijgen altijd veel aandacht. Dat zie je in Nederlandse verhalen niet veel terug. Daarom vind ik de Extra het betere blad.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Redmess » wo apr 27, 2011 12:19 am

Een leuk nummer deze keer ja. Zeker beter dan het weekblad.
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor DubbelD » do mei 12, 2011 2:44 pm

Rubberduck schreef:Alledrie verdomd goede verhalen, hoor. Supermooi getekend en ook nog eens degelijk geschreven. Alleen jammer dat er op deze manier weinig variatie is. Volgende keer dus weer Midthun? Zeg eens, redactie-jongens... we gaan Midthun nu niet zo uitmelken als Vicar een aantal jaar geleden, hè?

Helemaal mee eens! Super verhalen, maar houd Midthun nou een beetje bijzonder door hem af te wisselen met andere verhalen. Straks zijn zijn strips allemaal op. :P
DubbelD
Member
 
Berichten: 44
Geregistreerd: ma jun 09, 2008 4:05 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » do mei 12, 2011 9:36 pm

Ha! ook weer terug DubbelD?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Vorige

Keer terug naar Donald Duck Extra

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron