DD MMO

Berichtdoor mcDuck King » di sep 29, 2009 7:34 pm

Stel dat er een Donald Duck of Duckstad Mmorpg komt, hoe zouden jullie willen dat die eruit komt te zien?
Hier een idee van mij:
kosten: gratis voor spelers die 1/3 van de wereld willen verkennen en weinig mogelijkheden hebben. Als je alle mogelijkheden, enz. wil hebben dan moet je 10 euro per maand of 50 euro eenmalig betalen.
Begin: Je moet het spel downloaden (gratis) en je maakt een caracter.
caracter: Je maakt een caracter die kan een eend, mens of hond zijn. je kies wat je wilt worden: jager, boer of smid/mijnwerker. Alsvolgt kies je waar je vandaan komt: Duckburg, Klondike, Gansdorp, Andes, enz. en je naam. En je maakt je caracter qua uiterlijk.
Begin: Je komt terecht in de tijd van Cornelis Prul, in Duckburg. Je begint in een instance waar je de basis leert, als boer leer je de dingen om boer te worden. Als jager om een jager te worden, enz.
In de wereld: Je begint direct als je klaar bent om de marktplaats van Duckburg. Als jager heb je een jachtgeweer en een jaagmantel van de tutorial. Als boer een hark en schop en een stuk land, dit land is alleen zichtbaar voor de speler en vrienden (hierdoor komt er niet een tekort aan grond. En als smid/mijnwerker een /pickaxe/? en een hamer, d'r is ook een ruimte met /anvils/? waar alleen smids toegang voor hebben, hier hoef je niet op andere te wachten.
evolutie: Je begint rustig in het spel, simpele quests, beetje beter in beroep worden... Maar het moet interessant blijven. Dus krijg je als speler toegang tot gebouwen dat voor iedereen zichtbaar is, maar niet voor iedereen toegangkelijk. Deze gebouwen die ik bedoel zijn gebouwen voor clubs, voor jager jager clubs, enz. Hier worden wedstrijden gehouden, bijv. bij boeren welk de grootste pompoen maken, enz. Zo kan ik wel meer bedenken. Hebben jullie ideeën voor een Donald Duck of Duckstad Mmorpg?
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di sep 29, 2009 7:49 pm

Mag er dan ook een kalender bij? En misschien kunnen we het nog eerder laten beginnen: in 1579. Je begint als immigrant die wat gaat boeren in de buurt van Drakeburgh. Dit is dan ook level 1. In het tweede level, beginnend in 1818 begin je een dorp op te richten, samen met je man Cornelis Prul (deze nakomeling is een vrouw). In level 3, rond 1855, moet je het zien te redden als vader en toch slim genoeg worden om de Jonge Woudlopers op te richten. In level 4, als Oma Duck, probeer je dit voort te zetten. In extra level 4B moet je goud zien te vinden als Koenraad Prul, en uiteindelijk je heuvel overdragen aan Dagobert Duck. In level 5, 1909, moet je als Snater en Eugenia het Geldpakhuis runnen. En uiteindelijk moet je het nog overleven als 's werelds grootste pechvogel.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » wo sep 30, 2009 8:09 pm

Duckfan van Down Under schreef:Mag er dan ook een kalender bij? En misschien kunnen we het nog eerder laten beginnen: in 1579. Je begint als immigrant die wat gaat boeren in de buurt van Drakeburgh. Dit is dan ook level 1. In het tweede level, beginnend in 1818 begin je een dorp op te richten, samen met je man Cornelis Prul (deze nakomeling is een vrouw). In level 3, rond 1855, moet je het zien te redden als vader en toch slim genoeg worden om de Jonge Woudlopers op te richten. In level 4, als Oma Duck, probeer je dit voort te zetten. In extra level 4B moet je goud zien te vinden als Koenraad Prul, en uiteindelijk je heuvel overdragen aan Dagobert Duck. In level 5, 1909, moet je als Snater en Eugenia het Geldpakhuis runnen. En uiteindelijk moet je het nog overleven als 's werelds grootste pechvogel.

Leuk idee voor mensen die een boer zijn geworden. Maar dat goud zoeken in level 4B is fout, want daarvoor heb je al smid/mijnwerker voor. ;)
Maar als je nou een boer hebt gemaakt en in level 2 komt kan je niet meer terug naar level 1... Heb jij eigenlijk al een keer een Mmorpg gespeeld?
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo sep 30, 2009 9:45 pm

Nope. Ik heb geen idee.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » do okt 01, 2009 8:27 pm

Hmmm. Je kan runescape gratis spelen. Je bent in een paar min klaar met de tutorial en dan zie je de Mmorpg wereld. En het is gratis ik speel het ook. ;) Hier is de link: Runescape
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Dirk McDuck » za apr 30, 2011 1:59 pm

trouwens, dan zou je ook allemaal leuke minigames kunnen maken, zoals: je kruipt in de huid van indiana goofy en moet in de jungle een ontsnapte olifant proberen te vinden.
iedereen op onbetaald verlof!
nu meteen!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Dirk McDuck
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr maart 18, 2011 7:48 pm
Woonplaats: friesland

Berichtdoor kwuk duck » za apr 30, 2011 2:39 pm

Dit zal er denk ik niet snel komen.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Dirk McDuck » za apr 30, 2011 2:47 pm

nee je hebt gelijk.
jammer.
iedereen op onbetaald verlof!
nu meteen!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Dirk McDuck
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr maart 18, 2011 7:48 pm
Woonplaats: friesland

Berichtdoor kwuk duck » za apr 30, 2011 3:38 pm

Ik denk omdat er wieinig spelers voor zouden zijn door Bijv. runescape of Flyff. en daarom wordt er geen geld uitgehaald en gaan de servers plat.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor jasper mcduck » zo aug 21, 2011 3:50 pm

Was Disney's eigen MMO toontown eigenlijk nog 'n beetje populair? Heeft immers deels 't zelfde publiek. Op zich kán 't wel maar je moet geen gigantische budgetten verwachten...
jasper mcduck
New member
 
Berichten: 3
Geregistreerd: zo apr 12, 2009 3:07 pm
Woonplaats: Mierlo


Keer terug naar Disney spellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron