Welke duck spullen heb je(dus geen strips maar wel andere di

Berichtdoor Duck » zo mei 29, 2011 4:07 pm

ik heb het donald duck dekbed,een donald duck schoudertas,donald duck reisspel en het donald duck bordspel(gewonnen bij wedstrijden en prijsvragen).
wat hebben jullie ?
Laatst bijgewerkt door Duck op zo mei 29, 2011 5:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor DD » zo mei 29, 2011 4:13 pm

Alles wat ik bij de Donald Duck uitgaves krijg (zoals het kaartspel bij de pockets) neem ik op in mijn verzameling. Verder heb ik een opwindbaar pluto poppetje dat je ergens begin jaren 80 bij de DD kon krijgen als je een vriend(in) een abonnement kon aansmeren :P Dat poppetje vond ik in een bak vol speelgoed dat mijn vader eens van zijn werk meenam voor mijn neefje. In eerste instantie dacht ik dat het zo een Happy Meal speeltje was maar toen ik een keer jaren 80 DD's las kwam ik het tegen :P

Maar ja ik begin af te dwalen denk ik. Verder heb ik als het goed is niks.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Duck » zo mei 29, 2011 4:21 pm

ik heb trouwens ook nog het kaartspel en de cdrom quack attack
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor kwuk duck » zo mei 29, 2011 5:12 pm

Teveel om op te nomen! Ik heb elders volgens mij al fotos gepost.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor McDuck Menu » zo mei 29, 2011 6:07 pm

Ik heb de Duckwacht op mijn kamer hangen, en ik heb een dekbedovertrek van Donald die in slaap probeert te komen. Verder een koektrommel met stripjes erop, wat van die figuurtjes die je bij Super de Boer kon sparen, en nog een of andere poster van die actie. Ik heb niet zoveel met Disney verzameldingen, omdat ze toch nooit de charme van de strips hebben voor mij. Ik zou graag t-shirts hebben met de strip-Donald er op, in plaats van de Disney-Donald.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor MatroosDuck » zo mei 29, 2011 6:21 pm

Ik heb een mooie knuffel van Donald Duck.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Berichtdoor DD » zo mei 29, 2011 6:44 pm

Vorig jaar eentje gekocht voor mijn neefje. Lekker zacht :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Ui » zo mei 29, 2011 6:54 pm

Ui had eens zakjes DuckTales-poedersoep. Deze waren keurig opgeborgen in een droge kelder, in een doos met andere verzamel-objecten. (snik) Wist Ui veel, dat muizen blijkbaar door de zakjes heen kunnen ruiken. (snotter) Ze hebben zich een weg gevreten door de doos, door een aantal platenhoezen heen. En de hele doos was bezaaid met restanten poedersoep. (huil huil) De buurt heeft heel lang moeten praten voordat Ui eindelijk weer van de rand van het dak wegging. (snotter) (snik) (huil huil) (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor DD » zo mei 29, 2011 6:58 pm

Jaloerse maatjes van Mickey zeker :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Rubberduck » ma mei 30, 2011 2:31 am

Ui schreef:De buurt heeft heel lang moeten praten voordat Ui eindelijk weer van de rand van het dak wegging. (snotter) (snik) (huil huil) (snik)

:lol:

Ik heb als kind een hele verzameling aan Disney-popppetjes aangelegd (voordat ik wist dat die voor een grijpstuiver worden gemaakt door overwerkte, onderbetaalde negen-jarige Fillipijnse kindertjes). Ik had de hele cast van Aladdin verzameld (uit Euro Disney en speelgoedwinkels hier) en de Grot der Wonderen. Verder de nodige McDonalds-figuurtjes, o.a. uit DuckTales, Mulan en 101 Dalmatiërs. Ik heb ook ooit een Donald Duck-knuffel gehad. En een reuze Winnie de Poeh, die ik op de kermis had gewonnen. Geen idee waar die spullen zijn gebleven. Ergens op zolder, denk ik. Verder heb ik een reproductie van een originele storyboard-schets van 'Mr. Duck Steps Out' (1940) aan de muur.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor kwuk duck » ma mei 30, 2011 4:09 pm

MatroosDuck schreef:Ik heb een mooie knuffel van Donald Duck.

ik 5 om precies te zijn ;)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor MatroosDuck » ma mei 30, 2011 6:40 pm

Haha. Ik zag er een liggen bij de benzinepomp voor 5 euro (wat voor hun een koopje is,normaal zijn (geen grapje) knuffels van 6 centimeter al 7,99.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Berichtdoor Ui » ma mei 30, 2011 7:43 pm

Ui had een aantal Disney-autootjes gekocht, waarin een Disney-figuur aan het stuur zat. Bijvoorbeeld Katrien of een Zware Jongen. Ui bewaarde de doosjes, want dat zijn belangrijke verzamel-objecten. Maar een tijdje later ontdekte Ui, dat de doosjes waren weggegooid. Iemand dacht, dat Ui dat vergeten was. (snotter)

En ooit op de basisschool zat Ui stiekem tijdens de les te lezen in een wekenlang bij elkaar gespaard mini-boekje over Mickey en de Cactus Ranch. Het zal in de eerste maanden van 1982 geweest zijn. Mevrouw Warbol betrapte Ui en gooide het boekje in de vuilnisbak. Gezagsgetrouwe Ui durfde het na de les niet uit de prullenbak te vissen. Dus Ui de volgende dag vroeg de klas in, voordat de juffrouw verscheen. Was de prullenbak geleegd! Boekje weg! (huil huil) (snik) (snik)

Wat Ui betreft had dit topic beter kunnen heten: "Welke duck spullen hád je". (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor DD » ma mei 30, 2011 7:51 pm

't Zit je niet echt mee he qua spullen :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor MatroosDuck » di mei 31, 2011 12:32 pm

Ui schreef:Ui had een aantal Disney-autootjes gekocht, waarin een Disney-figuur aan het stuur zat. Bijvoorbeeld Katrien of een Zware Jongen. Ui bewaarde de doosjes, want dat zijn belangrijke verzamel-objecten. Maar een tijdje later ontdekte Ui, dat de doosjes waren weggegooid. Iemand dacht, dat Ui dat vergeten was. (snotter)

En ooit op de basisschool zat Ui stiekem tijdens de les te lezen in een wekenlang bij elkaar gespaard mini-boekje over Mickey en de Cactus Ranch. Het zal in de eerste maanden van 1982 geweest zijn. Mevrouw Warbol betrapte Ui en gooide het boekje in de vuilnisbak. Gezagsgetrouwe Ui durfde het na de les niet uit de prullenbak te vissen. Dus Ui de volgende dag vroeg de klas in, voordat de juffrouw verscheen. Was de prullenbak geleegd! Boekje weg! (huil huil) (snik) (snik)

Wat Ui betreft had dit topic beter kunnen heten: "Welke duck spullen hád je". (snotter)

http://verzamelen.marktplaats.nl/disney ... ind=1&fs=1
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Volgende

Keer terug naar Disney algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten