Aan welke dubbelpocket denk ik?

Berichtdoor Dubbelduck » do jun 16, 2011 7:05 pm

Nieuwe quiz: je neemt een dubbelpocket in je hoofd en iemand anders probeert het nummer te raden. Degene die het goed heeft, neemt dan de volgende in zijn/haar hoofd etc.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Duck » do jun 16, 2011 7:15 pm

heeft ie een rode acherkant?
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Michiel Q » do jun 16, 2011 7:19 pm

Dit topic lijkt me een beetje overbodig. Er bestaat al een topic waar je pockets kunt raden. Daar kun je rustig de Dubbelpockets, de Katrien-pockets en de Minipockets aan toevoegen. Of wil je daar soms ook losse topics voor starten?
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Berichtdoor Dubbelduck » do jun 16, 2011 7:43 pm

Michiel Q schreef:Dit topic lijkt me een beetje overbodig. Er bestaat al een topic waar je pockets kunt raden. Daar kun je rustig de Dubbelpockets, de Katrien-pockets en de Minipockets aan toevoegen. Of wil je daar soms ook losse topics voor starten?

Het andere topic heet specifiek Aan welke pocket denk ik (van de 3e serie)? Het maakt mij niet zoveel uit als we daar ook andere pockets doen. Ik stel twee dingen voor en admin moet maar bepalen wat hij doet:

1. Dit topic gaat dicht en het topic Aan welke pocket denk ik (van de 3e serie)? wordt veranderd in Aan welke pocket denk ik?
2. Beide topics blijven bestaan en in allebei worden er apart pockets besproken.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor admin » do jun 16, 2011 10:03 pm

Dubbelduck schreef:1. Dit topic gaat dicht en het topic Aan welke pocket denk ik (van de 3e serie)? wordt veranderd in Aan welke pocket denk ik?
2. Beide topics blijven bestaan en in allebei worden er apart pockets besproken.

Optie 1 vermijdt een verwatering van de quizen. In een enkel topic kan men per quizvraag vermelden om welke serie(s) het gaat.

Het beste topic om hierover verder te discussiëren is:
Plaatsen van topics
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=101
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor kwuk duck » do jun 16, 2011 10:24 pm

Michiel Q schreef:Dit topic lijkt me een beetje overbodig. Er bestaat al een topic waar je pockets kunt raden. Daar kun je rustig de Dubbelpockets, de Katrien-pockets en de Minipockets aan toevoegen. Of wil je daar soms ook losse topics voor starten?

Mee eens.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Dubbelduck » vr jun 17, 2011 4:24 pm

admin schreef:
Dubbelduck schreef:1. Dit topic gaat dicht en het topic Aan welke pocket denk ik (van de 3e serie)? wordt veranderd in Aan welke pocket denk ik?
2. Beide topics blijven bestaan en in allebei worden er apart pockets besproken.

Optie 1 vermijdt een verwatering van de quizen. In een enkel topic kan men per quizvraag vermelden om welke serie(s) het gaat.

In dat geval kan dit topic dicht. Zou admin dan ook zo vriendelijk willen zijn om de naam van het topic Aan welke pocket denk ik (van de 3e serie)? te veranderen in de naam 'Aan welke pocket denk ik?'?
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm


Keer terug naar Pockets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron