Ons verhaal.... #02

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do jul 14, 2011 3:53 pm

ZAP! De eerste augurk is in een komkommer veranderd.
"Gijs, proef eens", zegt Oma. Dus Gijs proeft.
"Ja hoor Oma, ze zien en voelen precies als komkommers. Ze smaken alleen nog steeds naar augurk! JECH!"

Sorry jongens, maar deze grap lag zo voor de hand, ik moest wel. :)
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor MatroosDuck » do jul 14, 2011 4:07 pm

Duckfan van Down Under schreef:ZAP! De eerste augurk is in een komkommer veranderd.
"Gijs, proef eens", zegt Oma. Dus Gijs proeft.
"Ja hoor Oma, ze zien en voelen precies als komkommers. Ze smaken alleen nog steeds naar augurk! JECH!"

Sorry jongens, maar deze grap lag zo voor de hand, ik moest wel. :)

Oma zei dat Gijs niet zo moest zeuren,want ze moest nog naar Diederik.
''Diederik is ziek,die heeft me harder nodig dan jij,Gijs.'',waarop ze naar hem reed.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr jul 15, 2011 8:32 am

"Maar... moet ik de gasten dit nu voorzetten?" vraagt Gijs.
"Ze worden al ongeduldig..." meld een Woudlopertje die uit het restaurant de keuken in komt lopen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor MatroosDuck » vr jul 15, 2011 9:24 am

''He,jij bent toch woudloper? Je kan toch wel iets klaarmaken?'' zegt Gijs.
Het woudlopertje knikt instemmend en even later staat er een overheerlijke kip op tafel.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr jul 15, 2011 12:20 pm

Oma kijkt bedenkelijk toe.
"Hoe zit dat dan met die bestelde komkommers?"
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » vr jul 15, 2011 1:36 pm

SKRIEEEEEEEEEE! spoedbestelling voor oma Duck!

hier even tekenen graag! 5000 komkommers, he! zegt kwik, u bent die man met die 10 vingers aan 1 hand! (zie DD nr 31-2008)

Oh ja! ik herken jullie weer..................
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ui » vr jul 15, 2011 1:43 pm

Een man met tien vingers aan één hand? Helaas heeft Gijs geen tijd om dat Donald Duck-nummer op te zoeken. (snotter)

Waar komen die 5000 komkommers zo plotseling vandaan? Ze blijken afkomstig van een tuinderij waar Diederik een baan heeft als chef. Diederik, die nu ziek is...
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » vr jul 15, 2011 1:46 pm

aaargh! Laat Diederik onmiddelijk onderzoeken bij een dokter! schreeuwt oma! straks heeft hij EHEC bacterie!

we mogen niet het risico lopen dat de gasten ziek worden........ snel met hem naar de dokter......
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ui » vr jul 15, 2011 3:39 pm

Robert van Zwanenborg begint wat ongeduldig te worden. Iedereen zit kip te eten, maar hij zit nog steeds te wachten op zijn komkommerpizza. Wat is dit voor restaurant? (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za jul 16, 2011 10:08 am

Cissy maakt maar vlug een komkommerpizza, omdat de rest is afgeleid, om de situatie te redden. Ze roept een ober om hem te serveren, maar bedenkt pas als de ober ermee wegloopt dat ze in de gauwigheid een fout heeft gemaakt...
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Dubbelduck » za jul 16, 2011 11:52 am

Ze heeft er te veel peper op gestrooid, waardoor Robert van Zwanenborg zijn mond verbrandt. Cissy geeft hem snel wat water, maar hij staat op en zegt: "Wat is dit voor een restaurant? Ik krijg mijn pizza veel te laat en vervolgens staat mijn mond in vuur en vlam! Ik kom hier nooit meer terug en ik ga aan de CASR (Commissie voor het Aantal Sterren van Restaurants) vragen of ze een ster van jullie afnemen." Robert loopt weg en neemt de helft van de klanten met zich mee.
De volgende dag staat de CASR op de stoep en die neemt inderdaad een ster weg van De gevulde gans. Vanaf dat moment daalt het aantal klanten met de dag en uiteindelijk blijven komen er geen klanten meer naar De gevulde gans. "Het lijkt me maar het beste als we binnenkort het faillissement voor De gevulde gans aan gaan vragen," verzucht Cissy. "Laten we daar nog even mee wachten," zegt Oma. "Er is nog één persoon die ons hieruit kan redden..."
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Ui » zo jul 17, 2011 11:32 am

Dubbelduck schreef:"Het lijkt me maar het beste als we binnenkort het faillissement voor De gevulde gans aan gaan vragen," verzucht Cissy. "Laten we daar nog even mee wachten," zegt Oma. "Er is nog één persoon die ons hieruit kan redden..."

Iedereen is opgelucht, want Oma Duck bedoelt natuurlijk zichzelf. Zij zal voortaan het restaurant onder haar hoede nemen. Hoera! Eind goed, al goed!

Maar voordat Oma Duck haar zin heeft afgemaakt, valt ze flauw. (snik)

Dokter Pil (bekend van de televisie) arriveert en onderzoekt Oma. Hij is zeer ontstemd: "Deze mevrouw is zwaar oververmoeid! Zij moet absolute rust houden!"
Iedereen reageert bedroefd. Hoe moet het nu met de boerderij en het restaurant? Oma moet weer gauw op de been gebracht worden!
Dokter Pil schudt het hoofd: "Hoe durven jullie zo'n oud, broos besje zo af te beulen? Een boerderij, een restaurant, alsof het allemaal niets is!" Hij pleegt een paar telefoontjes: "Om de rust van mevrouw Duck te garanderen, zal ze het komende jaar in rusthuis 'De Lindebloesem' moeten wonen. Hoe verder mevrouw weg is van deze rare, asociale familie, hoe beter!"

Gijs vraagt geschrokken: "En wij dan? Wat moeten wij doen?" De dokter pakt zijn dokterstas weer in en zegt bars: "Veel bewegen, dat moeten jullie!"
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma jul 18, 2011 7:45 am

Gijs slikt. Kan hij in zijn eentje de boerderij onderhouden én in het restaurant werken?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma jul 18, 2011 8:41 pm

Gijs loopt te ijsberen....... hoe moet dit nu verder? alleen bij de gedaachte moet ik al flauwvallen.........

SLIK BOINK! ...............
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma jul 18, 2011 8:41 pm

wat gebeurt er nu? vraagt Gijs zich af.......
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron