Poll

Berichtdoor Ui » wo nov 23, 2011 9:13 pm

De Zwarte Schim schreef:Volgend jaar staan waarschijnlijk de duckies op de achterkant.

Vinden jullie dat leuk?

a. Ja
b. Nee
C. anders.....

C. 'Duckies' had leuk kunnen zijn, als de Branca-bijfiguren zouden zijn gebruikt. Nu komt de reeks grotendeels neer op Kwik, Kwek en Kwak met pruiken. (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Poll

Berichtdoor Jop Duck » wo jul 11, 2018 3:02 pm

Duckfan van Down Under schreef:Het leek me wel leuk om een poll te houden, om te zien wat mensen denken. Als een poll een tijdje gelopen heeft, zal de maker ervan de stemmen tellen en zien we wat er gewonnen. De volgende poll gat volgens de regel "wie het eerst komt, wie het eerst maalt".

Van wie houdt Katrien?
-Guus Geluk
-Donald Duck
-Iemand anders (?)
-Donald en Guus
-Guus en iemand anders
-Donald en iemand anders
-Donald, Guus en iemand anders
-Geen van de drie

Ik ben vooral voor de haarzelf-theorie. Ze is eigenlijk op niemand maar kan soms beïnvloed worden is dan eventjes op iemand verliefd. Meestal Donald of Guus.
McDuck Menu schreef:Ik denk ook Donald. Ook doet Donald trouwens veel meer moeite voor Katrien, in tegenstelling tot Guus bij wie alles door zijn geluk veroorzaakt wordt. Uiteindelijk zal Katrien het nooit toegeven, omdat ze veel te blij is met die twee vriendjes van haar.

Misschien ook een leuke vraag voor een andere poll: Wie is er beter geschikt voor Dagobert; Kittie of Brigitta? Of iemand anders?

Ik denk zelf dat Brigitta beter geschikt is, maar over oom Dagobert's liefde:
Bella Duck chanteert oom Dagobert, Brigitta Duck is op oom Dagobert, Molly McGold is gewoon eerder een zakenpartner en Knappe Kitty is gewoon overduidelijk de grote liefde van oom Dagobert.
De Zwarte Schim schreef:Goed nieuwe poll:


Speurneuzen vaker weer in DD?

A: Ja
B: Nee

Nee
McDuck Menu schreef:Ja voor de Speurneuzen. Al mag Basil wel weer wat roekelozer worden, zoals in de film. Wat meer excentriek.

Nog een poll?
De personages naast de Ducks, zoals Broer Konijn en dergelijke, willen jullie daar juist langere of juist kortere verhalen van in het weekblad?

Ik geef zelf de voorkeur aan iets langere verhalen, waar wat meer opgebouwd kan worden.

Langer!!! Die Mickey Mouse-verhaal zijn tegenwoordig bagger en slechte korte verhalen van wat Deense dronkelappen. Tokkie Tor, Broer Konijn en andere komen tegenwoordig niet meer voor. Midas zijn verhalen zijn kort.
De Zwarte Schim schreef:Nieuwe poll!

Duck duur?

1. ja
2. nee

Valt wel mee.
De Zwarte Schim schreef:Als er 100000 Ducks per week worden gedrukt, schat ik dat de duck wordt gemaakt voor 0,30 cent


Nieuwe poll:

Volgend jaar staan waarschijnlijk de duckies op de achterkant.

Vinden jullie dat leuk?

a. Ja
b. Nee
C. anders.....

Ik vind het wel leuk als de Branca-bijfiguren erbij komen. Misschien liever wat anders. Als ik het helemaal zelf zou bepalen dan zou ik voor Tokkie Tor gaan of Diederik.

Dus A en C.

Nieuwe poll:
Wat is jullie favoriet Disney-universum?:
A. Duck-universum
B. Mouse-universum
C. Iets anders
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Re: Poll

Berichtdoor Ridder ter Geit » do jul 12, 2018 4:42 pm

A.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Poll

Berichtdoor Dagoduck » vr jul 13, 2018 10:09 pm

A.
Liefhebber van geschiedenis en eendenzaken.
Avatar gebruiker
Dagoduck
Geschiedenisfreak
Member
 
Berichten: 633
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:34 pm
Woonplaats: Duckstad, Cornelis Prulstraat 6

Re: Poll

Berichtdoor Ui » ma jul 16, 2018 10:44 pm

A. Duck-universum (snif)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Poll

Berichtdoor Jop Duck » di jul 17, 2018 5:50 pm

Mijn antwoord:
C. Allebei namelijk.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Vorige

Keer terug naar Disney algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron