Plaatsen van topics

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor De Zwarte Schim » za aug 27, 2011 10:16 pm

jij als admin hebt daar het recht toe. en idd het kan beter ja.

en waarom laat je altijd gesloten topic's op het board staan? die kun je beter weghalen
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: Plaatsen van topics

Berichtdoor Michiel Q » do jan 26, 2012 8:01 pm

Dit topic over Gideon McDuck is overbodig: viewtopic.php?f=3&t=2346

Er bestond al een topic over Gideon. Het nieuwe topic kan worden verwijderd.
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Plaatsen van topics

Berichtdoor Michiel Q » ma jan 30, 2012 5:46 pm

Nare spam gesignaleerd: viewtopic.php?f=9&t=2351

Dit topic kan worden verwijderd.
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Plaatsen van topics

Berichtdoor Dubbelduck » ma jan 30, 2012 6:17 pm

Er zijn in de laatste weken meer spamtopics geopend. Ik weet niet of die inmiddels allemaal al verwijderd zijn.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Re: Plaatsen van topics

Berichtdoor admin » ma jan 30, 2012 9:28 pm

Dubbelduck schreef:Er zijn in de laatste weken meer spamtopics geopend. Ik weet niet of die inmiddels allemaal al verwijderd zijn.

Admin doet zijn best. (bliep!)
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Re: Plaatsen van topics

Berichtdoor Michiel Q » di feb 07, 2012 2:02 am

Het nieuwe topic "Geschiedenis Duckstad" is volgens mij overbodig, want er bestond al een topic over de geschiedenis van Duckstad.

Misschien is het handig om dit oudere topic om te dopen naar "Geschiedenis van Duckstad"? Dit ter onderscheid met topics over andere aspecten van Duckstad. Ik heb alle Duckstad-topics opgesomd in het nieuwe topic.
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Plaatsen van topics

Berichtdoor admin » di feb 07, 2012 2:37 am

Michiel Q schreef:Het nieuwe topic "Geschiedenis Duckstad" is volgens mij overbodig, want er bestond al een topic over de geschiedenis van Duckstad.

Misschien is het handig om dit oudere topic om te dopen naar "Geschiedenis van Duckstad"?

Topic gesloten. Titel van andere topic gewijzigd.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Re: Plaatsen van topics

Berichtdoor Redmess » di feb 07, 2012 8:45 am

Je kan ze ook gewoon samenvoegen.
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Re: Plaatsen van topics

Berichtdoor Michiel Q » do feb 09, 2012 3:55 am

In het nieuwe topic "Familieleden van de Ducks volgens Barks" wil ik graag mijn eerste bericht aanpassen, maar dat lukt niet meer. In mijn opsomming heb ik panelnummers van vindplaatsen toegevoegd, maar omwille van de leesbaarheid zou ik die liever verwijderen.

Zou Admin de opsomming onder het kopje "A) Familie van Donald Duck & Dagobert Duck" willen aanpassen? De verbeterde tekst is:

- Donald's cousin Mehitabel Mudhen - "Tax Collectors" (1946)
- Diamond Dick & his third wife & her great grandfather - "The Old Castle's Secret" (1948)
- Gladstone's relative Susiebelle Swan - "The Gilded Man" (1952)
- Scrooge's great great grandfather - "The Heirloom Watch" (1955)
- General Stonewall Duck - "The Village Blacksmith" (1960)
- Poncey de Loon - "That's No Fable!" (1960)
- Donald's uncle Ludwig von Drake - "Flowers are Flowers" (1964)
- King Scrooge-Shah & Prince Donduk & 3 unnamed Princes - "King Scrooge the First" (1967)
- Grandma's uncle Eider - "Gold of the '49ers" (1972)
- Donald's ancestors who arrived ahead of the Mayflower (1976) (ILLU.)
- Friar Juicy McDuck & Sir Smokt McDuck - "Dubious Doings at Dismal Downs" (1986) (OILP.)

Wanneer Admin gebruik maakt van de Quote-knop bij dit bericht, valt de volledige opsomming incl. werkende links eenvoudig over te hevelen naar het bedoelde topic. Bij voorbaat hartelijk dank! Afbeelding
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Plaatsen van topics

Berichtdoor Ui » do feb 09, 2012 6:58 pm

Michiel Q schreef:In mijn opsomming heb ik panelnummers van vindplaatsen toegevoegd, maar omwille van de leesbaarheid zou ik die liever verwijderen.

Zou Admin de opsomming onder het kopje "A) Familie van Donald Duck & Dagobert Duck" willen aanpassen?

Dat van die panelnummers komt de leesbaarheid juist ten goede, als je het Ui vraagt.* Waarom zou je die behulpzame informatie willen verwijderen. In Nederlandse vertalingen zijn de namen anders of verwijderd. Dus dan is het handig om panelnummers van de oorspronkelijke publicatie te hebben.

Kortom: Are you sure? Y/N
Wat vinden anderen?

Overigens is de informatie interessant voor de McWiki. Zonde dat zulke informatie alleen maar op een forum staat, als je het Ui vraagt. *
http://wiki.mcdrake.nl/index.php?title=Main_Page

* Ui wordt nooit wat gevraagd. (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Plaatsen van topics

Berichtdoor Michiel Q » vr feb 10, 2012 1:35 am

Ui schreef:Dat van die panelnummers komt de leesbaarheid juist ten goede, als je het Ui vraagt.

Ik vind van niet. Er zijn ook jaartallen toegevoegd, zodat er nu allerlei cijfercombinaties tussen haakjes staan. Dat levert een druk beeld op. Het bericht heeft al 'n hoge informatiedichtheid en ik wil 't graag overzichtelijk houden.

Ui schreef:Waarom zou je die behulpzame informatie willen verwijderen. In Nederlandse vertalingen zijn de namen anders of verwijderd. Dus dan is het handig om panelnummers van de oorspronkelijke publicatie te hebben.

Wanneer je op de links klikt, krijg je automatisch de goede pagina in het Engels.

Ui schreef:Kortom: Are you sure? Y/N

> Y
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Plaatsen van topics

Berichtdoor admin » vr feb 10, 2012 6:50 pm

Michiel Q schreef:> Y

Bericht is aangepast. Een kopie van de eerste versie staat in een apart bericht, verderop in het topic.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Re: Plaatsen van topics

Berichtdoor Michiel Q » za feb 11, 2012 1:42 am

admin schreef:Bericht is aangepast. Een kopie van de eerste versie staat in een apart bericht, verderop in het topic.

Dankjewel! Afbeelding
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Plaatsen van topics

Berichtdoor Michiel Q » ma jul 30, 2012 2:12 pm

Het topic "DD Pocket 1e reeks boeken" staat in het verkeerde subforum. Het hoort thuis in het subforum "Te koop".

Het nieuwe topic "Fictieve geschiedenis rond de wereld van Donald Duck" hoort thuis in het subforum "Fanfictie & -tekeningen".
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Plaatsen van topics

Berichtdoor DD » ma jul 30, 2012 6:02 pm

Michiel Q schreef:Het topic "DD Pocket 1e reeks boeken" staat in het verkeerde subforum. Het hoort thuis in het subforum "Te koop".


Zucht.. Daar heb ik ook al twee keer om gevraagd :rolleyes: Maar admin lijkt afwezig sinds een tijdje.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten