www.Donaldduck.nl

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Scrooge$ » vr dec 28, 2012 12:36 am

raar dat lampje er niet op staat en ik vind het ook jammer dat de aankondiging in het dagboek minder word, ik gebruikte hem altijd om van te voren even te kijken wat het weekblad inhield :/
Scrooge$
Member
 
Berichten: 336
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 11:36 pm

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Koen » vr dec 28, 2012 12:45 pm

Ik ook! Wat is er in hemelsnaam mis met die site? Is die ene Esther op vakantie ofzo? Hetzelfde stripje van de dag staat er ook al een week!
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor BibiTotoLover » vr dec 28, 2012 4:20 pm

Hmmm.. Lampje staat nu in ieder geval wel in de Duckipedia & ben blij dat ik me wel weer gewoon kan inloggen bij het Clubhuis.. :lol:
Het rare is dat ik op Facebook een Pagina volg die Donald Duck's Dagelijk stripje heet en daar zijn de afgelopen dagen wel gewoon nieuwe strips geplaatst..
erg raar dat hij op de Donald Duck site zelf dan al een tijd hetzelfde is.. ::?:
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor MatroosDuck » vr dec 28, 2012 6:42 pm

BibiTotoLover schreef:Hmmm.. Lampje staat nu in ieder geval wel in de Duckipedia & ben blij dat ik me wel weer gewoon kan inloggen bij het Clubhuis.. :lol:
Het rare is dat ik op Facebook een Pagina volg die Donald Duck's Dagelijk stripje heet en daar zijn de afgelopen dagen wel gewoon nieuwe strips geplaatst..
erg raar dat hij op de Donald Duck site zelf dan al een tijd hetzelfde is.. ::?:


Ik volg ook Dagelijks Duckje. Gewoon een groep fans die het beter doen dan de echte site.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor BibiTotoLover » vr dec 28, 2012 8:09 pm

MatroosDuck schreef:
BibiTotoLover schreef:Hmmm.. Lampje staat nu in ieder geval wel in de Duckipedia & ben blij dat ik me wel weer gewoon kan inloggen bij het Clubhuis.. :lol:
Het rare is dat ik op Facebook een Pagina volg die Donald Duck's Dagelijk stripje heet en daar zijn de afgelopen dagen wel gewoon nieuwe strips geplaatst..
erg raar dat hij op de Donald Duck site zelf dan al een tijd hetzelfde is.. ::?:


Ik volg ook Dagelijks Duckje. Gewoon een groep fans die het beter doen dan de echte site.


Jaa.. wel raar hè..
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Koen » ma dec 31, 2012 3:03 pm

Hetzelfde stripje van de dag al bij de voorgaande keren staat nog op de site!! Nog steeds!
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor BibiTotoLover » ma dec 31, 2012 5:28 pm

Koen schreef:Hetzelfde stripje van de dag al bij de voorgaande keren staat nog op de site!! Nog steeds!


Serieus??! Ik ga Oom Donald denk ik eventjes een mailtje erover sturen.. hoe lang staat deze er nou al?!
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor MatroosDuck » ma dec 31, 2012 7:37 pm

Wist je dat nog niet? Het is voortaan Stripje van het Jaar.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor BibiTotoLover » ma dec 31, 2012 7:58 pm

MatroosDuck schreef:Wist je dat nog niet? Het is voortaan Stripje van het Jaar.


Hahahaha, ik heb ze iig een mailtje gestuurd.
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Koen » di jan 01, 2013 1:02 pm

MatroosDuck schreef:Wist je dat nog niet? Het is voortaan Stripje van het Jaar.


Al zo'n beetje de hele kerstvakantie,volgens mij.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Koen » di jan 01, 2013 1:04 pm

Oeps,verkeerde quote. Ik wou reageren op BibiTotoLover,toen ze vroeg hoe lang die er al staat.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor BibiTotoLover » di jan 01, 2013 4:52 pm

Koen schreef:Oeps,verkeerde quote. Ik wou reageren op BibiTotoLover,toen ze vroeg hoe lang die er al staat.


Haha, ik heb het begrepen. ;)
Heb zo'n automatisch berichtje terug gekregen, dus ben benieuwd.. ;)
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Koen » wo jan 02, 2013 11:06 am

Eindelijk,er staat weer een nieuw stripje op Donaldduck.nl!
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor BibiTotoLover » wo jan 02, 2013 4:26 pm

woohoo!! misschien dat mn mailtje geholpen heeft? ;)
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Ui » zo feb 10, 2013 3:09 pm

Wordt het onderstaande akkoord gevraagd aan minderjarigen, gezien het tutoyeren?
Hoort een ouder en/of verzorger hier niet over te beslissen?

Donaldduck.nl maakt gebruik van cookies
Donaldduck.nl gebruikt cookies onder andere om de website te analyseren en te verbeteren, voor social media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website of door hiernaast op akkoord te drukken, aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies op de websites van Sanoma Media en SBS. [link werkt niet] Meer weten over deze cookies, of wil je je cookie instellingen voor deze website wijzigen? Klik dan hiernaast op "Meer informatie tonen".

Tekst "hiernaast":
- Privacy- en cookiebeleid
- Meer informatie tonen [zie tekst hieronder]

Waarom cookies?
Cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat je ingelogd kan blijven op een website of dat bijvoorbeeld je locatie- en taalinstellingen worden onthouden. Daarnaast houden ze bij het online winkelen je digitale winkelwagentje bij. Ook kunnen websitehouders dankzij cookies zien hoe vaak hun sites - en welke pagina’s - door bezoekers worden bekeken. Sommige cookies maken het mogelijk om je surfgedrag te volgen. Zo kunnen sites en adverteerders mogelijk iets zeggen over je voorkeuren, waardoor ze relevantere advertenties kunnen laten zien. Advertenties zijn in de meeste gevallen noodzakelijk om de website te bekostigen. Dankzij cookies zijn ze zoveel mogelijk aangepast aan je eigen interesses.
Meer informatie over de cookies die worden gebruikt en de partijen die deze cookies plaatsen. Op het gebruik van cookies door Sanoma Media en SBS is ons Privacy- en cookiebeleid van toepassing.

Cookie instellingen aanpassen?
Je kan deze instellingen te allen tijde wijzigen. Wil je je cookie instellingen nu wijzigen? Gebruik dan onderstaande button om op de cookie instellingen pagina je instellingen te kiezen en te wijzigen. De instellingen pagina is altijd te bereiken via de link Privacy- en cookiebeleid onderaan elke pagina.

Cookie instellingen aanpassen

Belangrijk om te weten: Het gebruik van cookies is veilig. E-mail en telemarketing acties zijn niet het gevolg van cookies.

bron: http://www.donaldduck.nl/pagina/valentijnsactie

"Sommige cookies maken het mogelijk om je surfgedrag te volgen. Zo kunnen sites en adverteerders mogelijk iets zeggen over je voorkeuren, waardoor ze relevantere advertenties kunnen laten zien. Advertenties zijn in de meeste gevallen noodzakelijk om de website te bekostigen. Dankzij cookies zijn ze zoveel mogelijk aangepast aan je eigen interesses."
Alsof het volgen van surfgedrag ethisch in orde is. (snik)

"Het gebruik van cookies is veilig."
Veilig? Als bedrijven dankzij cookies het surfgedrag van Donald Duck Weekblad-lezers kunnen volgen? Als "Oom Donald" straks meer over het surfgedrag van kinderen weet dan hun ouders/verzorgers? Is dat "veilig"?
Valt zo'n uitleg ook onder het thema "Van Donald Duck steek je meer op dan je denkt"?

Ui vindt het educatieve je- en jij-toontje in de tekst storend. Omdat dit zich, op een website van Donald Duck Weekblad, lijkt te richten op minderjarigen.
Voor zover Ui ziet, gelden de instellingen per computer en niet per gebruiker. Zodoende kan men via een leuke actie voor minderjarigen, de deur ongemerkt open zetten voor het volgen van het surfgedrag van het hele gezin. Weten andere gezinsleden veel, of er ergens wel of niet een akkoord is gevraagd.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten